تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/11/30 - 12:51
کد خبر: 346032

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

معیار انتخاب از دل مبانی انقلابی و نیازهای اساسی جامعه استخراج شود

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: امروز جامعه تشنه عدالت است، تشنه نیروهای کارآمد و کار بلد با مدیریت جهادی و منش انقلابی، منشی که ذیل یک گفتمان اسلامی و بومی شده باشد، راهی که درون زا و برون گرا باشد و وضعیت نامطلوب کنونی را تغییر دهد، دولت را هل بدهد و ریل گذاری استاندارد انجام دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حمزه دستیار دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: عده ای دائم بر طبل نا امیدی می کوبند و از مشارکت اندک مردم در انتخابات می گویند، اما هرگز نمی گویند ریشه های این موضوع ناشی از عملکرد بسیار ضعیف همین طیف و جریان فکری حاکم در بدنه دولت فعلی و مجلس دهم است، ناامیدی که سعی دارند در بدنه اجتماعی تزریق کنند اما ملت ایران همواره نشان دادند در بزنگاه های حساس بهنرین کنشگری را انجام می دهند.

دستیار افزود: تفکر وابسته و برون گرای حاکم بر مجلس دهم و دولت روحانی بزرگ ترین فشار بر جامعه ایرانی بود، فشاری که مسکن را به گرانترین شکل ممکن، مالیات را به تبعیض آمیز ترین شکل ممکن و حکومت داری را به ذلیلانه ترین شکل اداره می کرد، این تفکر هیچ برنامه دیگری برای اداره کشور سامان دادن به شرایط موجود ندارد و در نتیجه خودبخود از صحنه انتخابات در دور جدید حذف خواهند شد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: امروز جامعه تشنه عدالت است، تشنه نیروهای کارآمد و کار بلد با مدیریت جهادی و منش انقلابی، منشی که ذیل یک گفتمان اسلامی و بومی شده باشد، راهی که درون زا و برون گرا باشد و وضعیت نامطلوب کنونی را تغییر دهد، دولت را هل بدهد و ریل گذاری استاندارد انجام دهد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: معیارهای انتخاب را باید از دل دو مولفه استخراج کرد: مبانی انقلابی و نیازهای اساسی جامعه، باید حفظ بالانس این دو مولفه می توان جامعه را اداره کرد.

دستیار افزود: متاسفانه همه شاهد بداخلاقی ها، ابتذال تبلیغی، نگاه ابزاری، قبیله گرایی و سهم خواهی اقشار و احزاب مختلف هستیم که منجر به مسموم کردن فضای انتخابات می شود و در این فضای پر زرق و برق و پر از مه انتخاب آگاهانه سخت و سخت تر می شود، انتخاب آگاهانه ای که منجر به یک مجلس عالمانه و یک مجلس قوی بشود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جنبش دانشجویی با راهکارهای مختلف از جمله متعهد کردن نامزدهای انتخاباتی به شفافیت، جوانگرایی، برنامه محوری، پویش شفاف شو و ملزم کردن به ارائه نگاه گفتمانی(گفتمان مقاومت) سعی در تمییز نامزدها از همدیگر و کمک به جامعه در جهت انتخاب اصلح دارد که تا حدود زیادی موفق هم شده است.

وی ادامه داد: در آستانه یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی آن چه که اهمیت دارد مشارکت مردم است، مشارکتی که پشتوانه معنوی این انقلاب مبارک است و همواره در طول چهل سال انقلاب اسلامی لحظه ای از نظام اسلامی دریغ نشد، کاندیدای خارج شده از دل این مشارکت باید قدر دادن این ملت فهیم و مقاوم باشند و همواره در جهت احیای حقوق این ملت شریف اقدام کنند.

دستیار در پایان گفت: بنده بعنوان عضو کوچکی از جنبش دانشجویی از ملت شریف ایران برای حضور پرنگ و تصمیم ساز در انتخابات پیش رو دعوت میکنم تا ان شاء الله با حضوری گسترده ضمن نشان دادن اقتدار نظام اسلامی برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب تلاش کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم
سخنگوی جبهه پایداری: سعی می‌کنیم وحدت در دور دوم انتخابات را تقویت کنیم
افزایش سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان
آماری جدید از میزان مخاطبان تلویزیون؛ «شبکه ۳» پربازدیدترین
بار سنگین نمایشگاه‌ها روی دوش مردم
برگزاری رویداد صنایع خلاق و فرهنگی در پارک فناوری پردیس
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top