وی ادامه داد: به این ترتیب میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزارتومان و مشتریان ودیعه دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزارتومان افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای مسیولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و … بدون حضور مشترکان به مراکز مخابراتی، صورت می گیرد که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد .
وی با بیان اینکه اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری در دسترس مشترکان قرار دارد، گفت: مشترکان با استفاده از این درگاهها حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را برطرف کنند.
صدری با تاکید بر پرداخت غیرحضوری هزینه های تلفن و با بیان اینکه مشترکان میتوانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن، با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند، گفت: همچنین وبسایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشترکان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور میتوانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظهای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.