تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/15 - 06:29
کد خبر: 347855

واکنش کاربران توییتر به هک شدن صفحه اینستاگرام مجری شبکه «منوتو»؛

رونمایی از چهره واقعی سلبریتی‌ها!

رونمایی از چهره واقعی سلبریتی‌ها!

روز گذشته پس از هک شدن صفحه اینستاگرام یکی از مجریان شبکه «منوتو»، منجر به انتشار و افشای مکالمات خصوصی گروهی از سلبریتی‌ها با این مجری شد. گفتگوهای عجیب و غیرقابل دفاع تعداد قابل توجهی از سلبریتی‌های عرصه‌ سینما و موسیقی که در فضای مجازی منتشر شد، باعث واکنش‌های بسیاری از سوی فعالان شبکه اجتماعی توییتر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دیروز چهارشنبه صفحه اینستاگرام «سالومه سیدنیا» از مجریان شبکه ضدانقلاب «منوتو» با بیش از یک میلیون دنبال کننده توسط کاربری به نام «سید» هک شد. پس از این اتفاق، افرادی که مدیریت این صفحه را در اختیار خود گرفتند، چت‌های خصوصی این مجری با تعدادی از سلبریتی‌های داخلی را منتشر کردند، از جمله چت‌های منتشر شده مربوط به ارتباطات دوستانه و نزدیک او با تعدادی از بازیگران و سلبریتی‌ها.

از سوابق «سیدنیا» پیش از پیوستن به شبکه انگلیسی، در ایران به عنوان خبرنگار روزنامه «ایران» و «زن» فعالیت و همچنین تجربه بازیگری در یکی از سریال‌های تلویزیونی را داشت!

در حال حاضر مجموعه‌ای از این مکالمات خصوصی سیدنیا در اینستاگرام با سلبریتی‌هایی از جمله پرویز پرستویی، رضا صادقی، مهراب قاسم‌خانی، مهناز افشار، علی انصاریان و... که منتشر شده است منجر به واکنش از سوی همین سلبریتی‌ها و برخی مسئولین فرهنگی شده است. این سلبریتی‌ها که گرایش‌های مختلف دارند اما همگی در سطوح مختلف با این مجری در تماس بوده‌اند.

پس از افشای چت‌ها، ارژنگ امیرفضلی از درستی گفتگویش با سالومه را به نوعی تأیید کرده و در اینستاگرامش نوشت: «سالومه قبلا ایران بازیگر بوده و طبیعیه خیلی از همکاراش باهاش چت کنن».

پرویز پرستویی در چت با سیدنیا گفته بود «من جیره خوار نظام نیستم» وهمچنین مهراب قاسم‌خانی هم که شهرت خود را مدیون تلویزیون جمهوری اسلامی ایران است، نوشته بود «شبی نیست که دلم تغییر و آزادی نخواهد»!

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به افشای چت‌ها گفت: «اینستای مجری زرد منوتو هک شده. معلوم شده خیلی از سلبریتیها و هنرمندان داخل برایش خبرچینی میکردند. مجریان BBC هم همین‌اند. در ارتباط مدام با سیاسیون داخل. بارها گفتم: بدون همکاری خبرچینان بومی، رسانه‌های استعماری هرگز نمیتوانستند از مرز رد شده، تا این عمق در ذهن ایران نفوذ کنند.»

کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به افشای این چت‌ها و همچنین چهره‌ی واقعی و غیرمردمی سلبریتی‌ها با هشتگ #سالومه_گیت واکنش‌های تند و تیزی داشتند که در ادامه مشاهده می‌کنید؛

* گزارش از لیلا عبدالهی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top