تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/12/25 - 09:20
کد خبر: 348963

تورهایی به مقاصد ساحلی اما متفاوت

برای کسانی که تا حالا به دبی سفر نکرده‌اند، همیشه این سوال پیش می‌آید که این شهر چه دارد که همه مشتاق رفتن به آن جا هستند. اما این روزها، باید پرسید که دبی چه ندارد. شهری زیبا که علاوه بر سواحل زیبای‌ش، طی دهه اخیر مراکز تفریحی و حتی علمی خاصی درست کرده که نمونه‌ی آن‌ها در جهان یافت نخواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: آنتالیا و دبی، دو شهر ساحلی اما کاملا متفاوت از هم هستند. یکی در سواحل خلیج فارس و دیگر در ترکیه، اما هر دو محبوب و از بهترین مقاصد ممکن برای یک سفر عالی و داشتن تعطیلاتی به یاد ماندنی هستند. آژانس مقتدرسیر برگزارکننده تورهای این دو مسیر است که جزئیات بیشتری از این موارد را با شما در میان می‌گذارد.

آنتالیا، تجربه سفر به سواحل ترکیه
تور آنتالیا در ماه‌های گرم سال، از جمله پرطرفدارترین سفرها در بین ایرانیان و مردم بسیاری نقاط دنیا است. شهر ساحلی زیبایی که حتی در ماه‌های دیگر سال نیز با هوای مطبوع و دیدنی‌های خاص‌ش، جایگاهی ویژه در دل مسافران دارد. این شهر با داشتن سواحل بسیار زیبا و متنوع، نقاط تاریخی متعدد و البته تفریح‌گاه‌هایی عالی که ساعاتی شاد و مفرح را برای‌تان رقم می‌زند، توانسته یکی از پربازدیدترین شهرها در دنیا باشد.

یکی از خصوصیات بارز تور گردشگری آنتالیا، بودن در سواحلی است که به آن‌ها اشاره کردیم. این شهر چندین ساحل عالی دارد که جایی ایده‌آل برای آب‌تنی، آفتاب گرفتن و استفاده از هوای مطبوع آنتالیا به شمار می‌روند. اما شما همیشه می‌توانید روی انجام انواع تفریحات آبی حساب باز کنید و از آن‌ها لذت ببرید. جت اسکی، قایق سواری، اسکی روی آب، تیوب سواری و حتی کایت سورفینگ، تنها بخشی از این ورزش‌ها و فعالیت‌های عالی هستند که در سواحل آنتالیا انتظار شما را می‌کشند. همچنین گردش‌های آبی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرانی هستند که می‌خواهند چند ساعت را به جشن و شادی در دل آب‌های دریای اژه بگذرانند.

البته خود هتل‌های آنتالیا نیز با در اختیار گذاشتن امکانات عالی تفریحی و رفاهی، نقش پررنگی در تعداد گردشگرانی که به شهر می‌آیند دارند. هتل‌های بسیار بزرگ و پرامکاناتی که از انواع زمین‌های ورزشی تا پارک آبی و اسپا و هر چیزی که فکرش را کنید، در اختیارتان می‌گذارند. البته انتخاب این هتل‌ها یک امر مهم است که باید به سلیقه، بودجه و همچنین محلی که هتل در آن قرار گرفته برگزیده شود که در این روند، شما می‌توانید از افراد باتجربه‌ای که در آژانس مقتدرسیر حضور دارند، مشورت بگیرید و مطمئن باشید هر تور یا هتلی را که انتخاب می‌کنید، با کم‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌شود.

فراموش نکنید، همین هتل‌ها به همراه هوای بسیار عالی، مراکز خرید لوکس و تفریح‌گاه‌های فوق‌العاده، باعث شده تا آنتالیا در میان مقاصد مختلف تور ترکیه، تنها شهری برای سفرهای تابستانه نباشد. این شهر به هیچ وجه زمستانی سرد به خود نمی‌بیند و هوای معتدل و مطبوع‌ش، برای چنین سفرهایی ایده‌آل به نظر می‌رسد. مخصوصا که اگر در مواقع خاص همچون کریسمس یا نوروز به آنتالیا سفر کنید که شهر غرق در جشن و موسیقی است. پس با انتخابی درست، تور آنتالیا را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کرده و لحظاتی به یاد ماندنی را در دفتر خاطرات سفرهای‌تان به ثبت برسانید.

دبی، شهری مدرن در کنار خلیج زیبای فارس
برای کسانی که تا حالا به دبی سفر نکرده‌اند، همیشه این سوال پیش می‌آید که این شهر چه دارد که همه مشتاق رفتن به آن جا هستند. اما این روزها، باید پرسید که دبی چه ندارد. شهری زیبا که علاوه بر سواحل زیبای‌ش، طی دهه اخیر مراکز تفریحی و حتی علمی خاصی درست کرده که نمونه‌ی آن‌ها در جهان یافت نخواهد شد. وقتی تور گردشگری دبی را انتخاب می‌کنید، با دنیایی از شگفتی‌ها مواجه خواهید بود که خاطره‌ی دیدن آن‌ها، هیچ‌گاه از ذهن‌تان پاک نخواهد شد.

در این سفر شما می‌توانید در دل صحرا، اسکی روی برف و بودن کنار پنگوئن‌ها را تجربه کنید، بزرگ‌ترین درخت مصنوعی جهان را وقتی جانورانی زیبا دور تا دورش را گرفته‌اند ببینید، در بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، بازی کرده، با کوسه‌ها و دلفین‌ها شنا کنید، جذاب‌ترین شهربازی واقعیت مجازی در این کره‌ خاکی را تجربه نمایید و از صدها محل تفریحی دیگر بازدید به عمل بیاورید. در واقع شما با سفر به دبی، گویی به بخش‌های زیادی از دنیا سفر می‌کنید. حیواناتی از کشورهای مختلف را می‌بینید، در میراکل گاردن دبی، گیاهان و گل‌هایی از سراسر جهان را به چشم خواهید دید و تفریحاتی را تجربه خواهید کرد که نمونه‌اش خارج از دبی وجود ندارد!

اما فراموش نکنید که خیلی‌ها، تورهای دبی را به خاطر خرید کردن در این شهر انتخاب می‌کنند. با وجود این تعداد مرکز خرید مدرن و لوکس در شهری با این وسعت، حتما هم باید خرید کردن یکی از اولویت‌های سفر به دبی باشد. این شهر چند مرکز خرید بسیار معروف همچون "مرکز خرید امارات"، "مرکز خرید دبی"، سیتی سنتر دیرا، بورجمان، دوبی اوتلت مال و ابن بطوطه را در خود دارد که تنها تعدادی انگشت شمار، از چند ده مرکز خرید عالی این شهر هستند. جایی که تمامی برندهای معروف جهان را می‌توانید در آن مشاهده کنید و هر جنسی که می‌خواهید را در فروشگاه‌های‌ش پیدا نمایید. فستیوال خرید دبی نیز هر ساله برگزار می‌شود که تمام شهر تخفیف‌هایی عالی رو اجناس خود می‌گذارند. اگر اهل خرید هستید ، بهترین زمان برای سفر به دبی، در آن روزها خواهد بود.

مهم نیست چطور به دبی سفر می‌کنید. سفر لاکچری انتخاب کرده‌اید یا تور لحظه‌ آخری دبی را برای سفر برگزیده‌اید. سفر به این شهر، پا گذاشتن به دنیایی از شگفتی‌هاست. جایی که هر لحظه می‌توانید یک جای جدید و یک جاذبه‌ی نو برای خود کشف کنید و لحظاتی عالی را برای خود و خانواده‌تان بسازید. پس اگر باز هم به فکر سفر خارجی افتادید، حتما تور دبی را مدنظر داشته باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top