سرمربى آلمانى باشگاه بنى یاس در پیامى ویدیویى از هواداران این باشگاه و فوتبال دوستان اماراتى درخواست کرد در خانههاى خودشان بمانند.
خبرنامه دانشجویان ایران: وینفرد شفر در ادامه برنامههاى آموزشى و فرهنگى باشگاه بنى یاس با اشاره به شرایط ویژه ایجاد شده و شیوع بیمارى کرونا گفت: از همه مىخواهم در خانههاى خودتان بمانید و به توصیههاى پزشکى و بهداشتى توجه کنید. این بیمارى را با همکارى جهانى بین تمامى کشورها شکست مىدهیم.