تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/17 - 13:17
کد خبر: 351105

حمایت شـبکه «ابررایانش ملی» از پژوهش‌های ملی و بین‌المللی

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: شـبکه ابررایانش ملی از تمامی پژوهش‌های ملی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و پیامـدهای اقتصادی و شـیوع آن، حمایت و پشتیبانی محاسـباتی می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌های جداگانه‌ای به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری گفت: شـبکه ابررایانش ملی تحت حمایت دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، از تمامی پژوهش‌های ملی و بین‌المللی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و پیامـدهای اقتصادی و اجتماعی شـیوع آن، حمایت و پشتیبانی محاسـباتی می‌کند.

بنابر اعلام این دفتر، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی مردم شریف ایران و به امید غلبه بر مشکلات ناشی از شیوع و ابتلا به بیماری ویروس کرونا، به اطلاع کلیه پژوهشگران، فناوران ودانشگاهیان عزیز می‌رساند که شبکه ابررایانش ملی تحت حمایت دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از تمامی پژوهش‌های ملی و بین‌المللی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و پیامد‌های اقتصادی و اجتماعی شیوع آن، حمایت و پشتیبانی محاسباتی می‌کند.

در این راستا و به منظور ایفای نقش ملی و منطقه‌ای، این شبکه بر اساس مأموریت در نظرگرفته شده از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری خود را در اختیار پژوهش‌های مرتبط با موضوع ویروس کرونا قرار می‌دهد.

بدین‌وسیله از کلیه پژوهشگران و فناورانی که به هر نحوی برای یافتن دارو و درمان و یا رفع مشکلات ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا نیاز به انجام محاسبات و شبیه‌سازی‌های پیشرفته دارند، دعوت می‌شود تا درخواست‌های خود را مستقیم به شبکه ابررایانش ملی مندرج در ذیل این نامه ارسال کنند. این درخواست‌ها در اسرع وقت مورد بررسی قرارگرفته و با اولویت بالا امکانات محاسباتی موجود این شبکه در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

امید است که با تلاش دانشگاهیان، پژوهشگران و فناوران کشور و همراهی مردم و مسئولان بتوان هر چه سریع‌تر در مبارزه با ویروس کرونا پیروز شده و اعضای شبکه ابررایانش ملی نیز بتوانند در راستای شکست این ویروس منحوس مشارکت کرده و به نقش و رسالت ملی خودعمل کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز تولید مشروبات الکلی در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top