در این بازی، بازیکنان در نقش ویروس کرونا با هدف مبتلا کردن انسانها ظاهر می شوند و این ویروس سبز رنگ خوشحال و خندان، با درک زنجیره ارتباط انسان ها با یکدیگر همه را آلوده میکند و سد راه آن فقط و فقط افرادی هستند که فاصله اجتماعی را رعایت میکنند و یا ماسک میزنند.
در واقع این بازی ساز با ایجاد موقعیتهای یادگیری تعاملی با انتقال نکتهای خاص به دنبال آموزش پیشگیری از بیماری بوده و با این ذهنیت اقدام به ساخت بازی کرده است، چرا که بازیهای آموزشی میتوانند به عنوان رسانهای مفید و کارآمد در بین تمام اقشار با هر سن و سالی قرار گیرند.
بازی هایی که هدف نهایی آنها صرفاً پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه در حین ساختن لحظاتی لذت بخش برای مخاطبان خود، امکان یادگیری نکات آموزشی را به شکلی سریعتر و پایدارتر هم فراهم می کنند.
کیوان ملک محمدی، مدیر و موسس استودیو «گونای» در گفت و گویی گفت: بی توجهی مردم به فاصله گذاری اجتماعی ایده ساخت بازی بود. از زمانی که بحث ویروس کرونا در کشورهای مختلف به خصوص ایران مطرح شد، تا حد امکان تلاش کردم تا برای اطرافیانم چه از طریق پیام چه از طریق پست در شبکههای اجتماعی اطلاع رسانی لازم را برای پیشگیری از ویروس انجام دهم تا شاهد کاهش شیب این بیماری باشیم.