به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، روزنامه همشهری به سبب درج عکس معبد بهائیان و تشویق گردشگران جهت بازدید از این مکان از سوی هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد.
محمدعلی رامین، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با اعلام این خبر افزود: در بیستامین جلسه از دوازدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات به تاریخ 2/9/88 گزارش تخلف روزنامه همشهری از مفاد ماده 6 قانون مطبوعات مصوب 2/12/64 و اصلاحات بعدی آن مطرح و مقرر شد؛ به سبب درج عکس معبد بهائیان و تشویق گزارشگران جهت بازدید از این مکان در صفحه نخست شماره 4992 مورخ 1/9/88 ضمن توقیف نشریه مذکور به استناد تبصره ماده 12 قانون مزبور، موضوع جهت پگیری قانونی به مراجع ارسال شد.



