تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/01 - 11:04
کد خبر: 360412

مدل جدید میت بوک ۱۳ هواوی معرفی شد

میت‌بوک ۱۳ لپ‌تاپ جدید هواوی است که از CPU و GPU ساخت AMD و ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت درایو SSD برخوردار است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هواوی به‌تازگی مدل به‌روزرسانی‌شده‌ی لپ‌تاپ بسیار سبک میت‌بوک ۱۳ (Huawei MateBook 13) را با یکی از پردازنده‌های سری AMD Ryzen 5 و کارت گرافیک Radeon Vega 8 معرفی کرده است. این لپ‌تاپ هواوی که با نام کامل Huawei MateBook 13 AMD شناخته می‌شود و اخیرا روانه‌ی بازار بریتانیا شده است، صفحه‌نمایشی ۱۳ اینچ با پنل IPS LCD و وضوح QHD (معادل ۲،۱۶۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۳:۲ دارد. پنل به‌کاررفته در دستگاه فضای رنگی sRGB را کاملا پوشش می‌دهد. در لپ‌تاپ جدید هواوی، از وب‌کم یک مگاپیکسلی برای برقراری تماس ویدئویی استفاده شده است.
طبق ادعای هواوی، کیفیت ساخت میت‌بوک ۱۳ بسیار خوب است و بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد و وزنش ۱/۳۲ کیلوگرم است. در این لپ‌تاپ، از صفحه‌کلید جزیره‌ای (چیکلت) تمام‌اندازه با نور پس‌زمینه‌ی ‌تنظیم‌شدنی و حسگر اثرانگشت برای احراز هویت کاربر استفاده شده است. لپ‌تاپ جدید سری میت‌بوک از دو درگاه USB-C 3.1 و یک جک هدفون و میکروفون بهره می‌برد. در بخش زیرین میت‌بوک ۱۳ جدید، اسپیکر دوگانه با پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس قرار دارد.

یکی از نکات برجسته‌ی میت‌بوک ۱۳ جدید هواوی به تراشه‌ی جدید به‌کاررفته در آن، یعنی AMD Ryzen 5 3500U و کارت گرافیک Radeon Vega 8 مربوط می‌شود. متأسفانه CPU دستگاه در دسته‌ی پردازنده‌های نسل فعلی هشت‌نانومتری سری رایزن قرار نمی‌گیرد. درکنار پردازنده AMD و GPU مذکور، میت‌بوک ۱۳ از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی از نوع PCIe NVMe SSD و باتری ۴۲ وات‌ساعتی برخوردار است. هواوی در جعبه‌ی این محصول شارژر ۶۵ واتی USB-C قرار می‌دهد که از قابلیت Huawei SuperCharge پشتیبانی می‌کند. ازطریق این شارژر می‌توان گوشی‌ سازگار با آن، یعنی گوشی‌های متعلق به برندهای هواوی یا آنر را شارژ کرد.
هواوی میت‌بوک ۱۳ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هوم عرضه می‌شود و به‌لطف قابلیت Huawei Share می‌تواند در زمانی سریع با گوشی‌های هواوی و آنر ارتباط برقرار کند. کانفیگ پایه‌ی لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت درایو SSD با قیمت ۶۹۹ پوند و کانفیگ قوی‌تر با همین میزان رم و ۵۱۲ گیگابایت درایو SSD با قیمت ۷۴۹ پوند روانه‌ی بازار می‌شود.

یکی از نکات برجسته‌ی میت‌بوک ۱۳ جدید هواوی به تراشه‌ی جدید به‌کاررفته در آن، یعنی AMD Ryzen 5 3500U و کارت گرافیک Radeon Vega 8 مربوط می‌شود. متأسفانه CPU دستگاه در دسته‌ی پردازنده‌های نسل فعلی هشت‌نانومتری سری رایزن قرار نمی‌گیرد. درکنار پردازنده AMD و GPU مذکور، میت‌بوک ۱۳ از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی از نوع PCIe NVMe SSD و باتری ۴۲ وات‌ساعتی برخوردار است. هواوی در جعبه‌ی این محصول شارژر ۶۵ واتی USB-C قرار می‌دهد که از قابلیت Huawei SuperCharge پشتیبانی می‌کند. ازطریق این شارژر می‌توان گوشی‌ سازگار با آن، یعنی گوشی‌های متعلق به برندهای هواوی یا آنر را شارژ کرد.
هواوی میت‌بوک ۱۳ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هوم عرضه می‌شود و به‌لطف قابلیت Huawei Share می‌تواند در زمانی سریع با گوشی‌های هواوی و آنر ارتباط برقرار کند. کانفیگ پایه‌ی لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت درایو SSD با قیمت ۶۹۹ پوند و کانفیگ قوی‌تر با همین میزان رم و ۵۱۲ گیگابایت درایو SSD با قیمت ۷۴۹ پوند روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: gizchina

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top