تاریخ انتشار: جمعه 1399/05/03 - 11:52
کد خبر: 364791

سامسونگ ۱۲ شهریور مراسمی آنلاین برگزار می‌کند

سامسونگ در بیانیه‌ای رسمی از برگزاری مراسمی آنلاین در روز ۱۲ شهریور خبر داده است. سامسونگ در IFA امسال حضور ندارد و محصولات جدید خود را در این مراسم رونمایی می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سامسونگ سه‌شنبه‌ی گذشته اعلام کرد که قصد دارد روز دوم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۲ شهریور ۱۳۹۹) از جدیدترین گوشی‌های هوشمند و نمایشگرهای بصری به‌همراه لوازم خانگی جدید پرده‌برداری کند. سامسونگ می‌گوید محصولات جدید شامل فناوری‌های ویژه‌ای هستند تا سرگرمی خانگی را به بالاترین حد برسانند و تجربه‌ی گیمینگِ آنلاین سطح بالایی ارائه دهند. سامسونگ همچنین از رونمایی «وسایل دیجیتالی هوشمند» بیشتر در مراسم پیش‌رو خبر می‌دهد. شرکت کره‌ای قصد دارد کنفرانس موردبحث را که ۴۵ دقیقه به‌طول می‌انجامد و از آن با نام «زندگی توقف‌ناپذیر» یاد می‌شود، به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار کند.
بنجامین بران، قائم‌مقام شعبه‌ی اروپایی سامسونگ، در این رابطه می‌گوید: «ما از این‌که می‌توانیم امسال نحوه‌ی رونمایی محصولات جدید را در اروپا بازطراحی کنیم هیجان‌زده‌ایم. در این مراسم سری جدیدی از محصولات را در حوزه‌ی نمایشگرهای موبایلی و بصری و البته وسایل دیجیتالی معرفی خواهیم کرد».
سامسونگ ماه گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد ندارد در IFA امسال حضور پیدا کند و به‌جای آن مراسمی اختصاصی در ماه سپتامبر برگزار می‌کند. نهاد برگزارکننده‌ی مراسم ایفا اعلام کرد این همایش بزرگ، امسال به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود و صرفا روزنامه‌نگاران اجازه‌ی حضور در آن را دارند. با این‌حال سامسونگ اعتقاد دارد این اقدامات برای تأمین سلامت کارکنانش کافی نیستند؛ بنابراین تصمیم گرفته در IFA 2020 حضور پیدا نکند. سامسونگ در توضیحات مربوط‌به مراسم اختصاصی‌اش اعلام کرده این مراسم «سفری پویا و مجازی» به‌درون محصولات جدید خواهد بود.

بر اساس اطلاعات رسمی، کنفرانس سامسونگ برای رونمایی محصولات جدید روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد. اصحاب رسانه، نمایندگان خرده‌فروشی‌ها و اعضای صنعت اجازه‌ی حضور در مراسم سامسونگ را دارند. پس از برگزاری مراسم، ویدئوی مربوط‌به آن روی وب‌سایت Samsung.com برای عموم مردم در دسترس قرار خواهد گرفت.
مراسم ماه سپتامبر تنها برنامه‌ای نیست که سامسونگ در سر می‌پروراند. این شرکت طی اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است می‌خواهد در جریان برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ که تاریخ برگزاری آن برای ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران تعیین شده، پنج محصول جدید رونمایی ‌کند. سامسونگ می‌گوید آنپکد امسال «به‌صورت زنده از کره‌ی جنوبی پخش می‌شود». انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در جریان برگزاری آنپکد، از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ به‌همراه گلکسی Z فولد ۲، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ ۳ پرده‌برداری کنند. این شرکت همچنین روز گذشته گلکسی Z فلیپ 5G را معرفی کرد.
سامسونگ همه‌ساله مراسم آنپکد را با تمرکز ویژه روی گوشی‌های هوشمند برگزار می‌کند. با این‌حال کره‌ای‌ها مراسم‌های دیگری نیز دارند و به‌شکلی محسوس در همایش‌های عمومی هم حضور پیدا می‌کنند. سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌کنندگان IFA به‌حساب می‌آید و جای خالی این شرکت در مراسم امسال قطعا حس خواهد شد. مراسم IFA معمولا محفلی برای رونمایی وسایل خانگی هوشمند، تلویزیون، سیستم‌های صوتی و برخی گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. احتمالا در مراسم «زندگی توقف‌ناپذیر» سامسونگ هم شاهد رونمایی محصولاتی در این دسته‌ها خواهیم بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top