تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/19 - 18:20
کد خبر: 366607

افزایش گرما در تهران تا 40 درجه

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته در مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب کشور، مرکز و شمال شرق، افزایش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فاارس، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در ۵ روز آینده در جنوب غرب کرمان، شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعد از ظهر اوایل شب پیش بینی می‌شود.

افزایش گرما در تهران تا 40 درجه

وی ادامه داد: از فردا تا روزهای پایانی هفته در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده در دریای عمان و فردا شمال و مرکز خلیج فارس مواج است همچنین شرق خلیج فارس به تدریج از سه شنبه مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتاً شدید داریم و روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه و وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شدت بیشتری دارد که با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در مناطقی نظیرش شمال اصفهان، قم، جنوب خراسان رضوی، جنوب سمنان و استان مرکزی سرعت باد افزایش می یابد.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب کشور، مرکز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۸ و ۲۵ درجه خواهد بود همچنین بیشینه دما در پایتخت تا روز پنج شنبه ۲۳ مرداد به ۴۰ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف، جهت باد جنوب شرقی و سرعت باد 11 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 14 درصد است.

گودرزی بیان کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۳ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top