تاریخ انتشار: 31 خرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 367

اظهارات شاهدان عینی از تخریب های اغتشاشگران در مسجد لولاگر

تمامی شیشه‌های خروجی مسجد که به خیابان مشرف بود بر اثر پرتاب سنگ شکسته‌ و تمام محوطه داخلی و پشت‌بام این مسجد مملو از سنگ‌های ریز و درشتی است که توسط اوباش به سمت این مسجد پرتاب شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران:شاهدان عینی از چگونگی تخریب مسجد لولاگر در خیابان نواب با مواد آتش‌زا به دست تعدادی از اغتشاشگران سخن گفتند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل ازفارس، شب گذشته مسجد لولاگر واقع در تقاطع خیابان آذربایجان و خیابان نواب توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد.

خبرنامه دانشجویان ایران ؛به نقل از فارس، تمامی شیشه‌های خروجی مسجد که به خیابان مشرف بود بر اثر پرتاب سنگ شکسته‌ و تمام محوطه داخلی و پشت‌بام این مسجد مملو از سنگ‌های ریز و درشتی است که توسط اوباش به سمت این مسجد پرتاب شده است.

همچنین تمام فرش‌ها و پشتی‌ها و دیوارهای این مسجد بر اثر آتش‌سوزی از بین رفته‌ است و مسجد به تعمیرات اساسی نیاز دارد.

به گفته نمازگزاران به علت وقوع حادثه قبل از زمان نماز، این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها به دلیل ترافیک سنگین خیابان‌های مجاور آتش‌نشانی دیر به محل حادثه رسید که متأسفانه خسارت‌ زیادی به مسجد وارد شد.

احمد طاهری‌پور عضو هیئت امنای این مسجد در گفت‌وگو با  فارس درباره نحوه وقوع این حادثه گفت: ساعت 19:30 شب گذشته و قبل از نماز مغرب عده‌ای با پرتاب سنگ به مسجد حمله کردند و در اصلی مسجد و شیشه‌های مجاور را شکستند و پس از آن با پرتاب مواد آتش‌زا مسجد را به آتش کشیدند.

وی افزود: در این حادثه شبستان بانوان که در طبقه دوم مسجد قرار داشت به طور کامل در آتش سوخت و طبقه اول نیز خسارت زیادی دید که احتیاج به بازسازی دارد.‌

بر اساس مشاهدات خبرنگارخبرنامه دانشجویان ایران ؛به نقل از فارس، در درگیری‌های دیشب خساراتی نیز به اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، مغازه‌ها و مراکز خدماتی وارد آمده‌ و بعضی از این مراکز مورد سرقت قرار گرفته است.

عده‌ای از مردم با مشاهده تخریب‌های شب گذشته در این محل با ابراز ناراحتی از این که حرمت مسجد را نیز نگه نداشتند خواستار برخورد شدید نیروی انتظامی با عوامل این حوادث شدند.

پیرزنی که در حال عبور از مقابل این مسجد بود به خبرنگار فارس گفت: من بیماری قلبی دارم و دیشب تا صبح امروز از سر و صدای درگیری‌های‌ نخوابیدم و امروز مجبور به مراجعه به پزشک شدم.

خانم دیگری نیز گفت: در حال حاضر رئیس‌جمهور انتخاب شده است و نمی‌دانم این افراد که به خیابان‌ها آمده‌اند چه می‌خواهند غیر از این‌که باعث کشتار تعدادی از مردم شوند.

شخص دیگری که ساکن این محل است به فارس گفت: شب گذشته آن قدر عبور و مرور در این مکان مشکل شده بود که من برای رفتن به منزل مجبور شدم ساعت‌ها در خیابان بمانم.

‌یک راننده تاکسی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرنامه دانشجویان ایران؛ به نقل از فارس، با بیان این‌که حوادث روزهای اخیر باعث فلج شدن شغل وی شده است، گفت: در این روزها از بعد از ظهر به بعد قادر به کار کردن نیستم و مجبورم خیلی زود به منزل بروم.

وی درباره انگیزه اغتشاشگران در تخریب و تجمعات گفت: این‌ها ضربه زدن به کشور و نظام را دنبال می‌کنند.

این شهروند با اشاره به کینه‌توزی‌های رسانه‌های غربی با کشور ما گفت: مردم آگاهند و هیچ‌گاه به تحریکات آ‌ن‌ها برای ایجاد تنش در کشور گوش نخواهند داد.

‌این راننده تاکسی گفت: به نظر می‌آید افرادی که در اغتشاشات ‌روزهای اخیر موجب تخریب اموال عمومی شده‌اند، از مردم نیستند و عده‌ای مرفه ‌بی‌درد هستند که دغدغه نان شب ندارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
رونمایی از ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴
زلفی‌گل: نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با تماشاگر خانم
حجت الاسلام نبویان منتخب اول تهران در دور دوم انتخابات به چه کسانی رای می‌دهد؟
کاریکاتور| انقلاب اسلامی ایران زنجیرهای وابستگی به غرب و آمریکا را گسست
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس +عکس
اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی +عکس
دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با قالیباف +عکس
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
وقوع زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۲.۹ ریشتر در شهرستان دماوند
کاریکاتور| سرکوب دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی بیان در آمریکا را فاش کرد
رایگان شدن بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س)
مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیسی +عکس
المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top