تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/16 - 11:03
کد خبر: 372556

انتقام پاختاکور از پرسپولیس

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان می‌گوید نفرات پاختاکوری‌ تیمش در پی گرفتن انتقام از پرسپولیسی‌های تیم ملی فوتبال ایران هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران قرار است فردا (پنجشنبه) در دیداری دوستانه‌ای در شهر تاشکند به مصاف هم بروند. وادیم آبراموف، سرمربی تیم ملی ازبکستان معتقد است با وجود اینکه این یک بازی دوستانه است، اما بازیکنان پاختاکوری این تیم مصمم به شکست ایران هستند.

انتقام پاختاکور از پرسپولیس

11 بازیکن پاختاکور عضو تیم ملی فوتبال ازبکستان هستند، تیمی که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس از گردونه رقابت‌ها حذف شد. پرسپولیس که در تیم ملی ایران پنج نماینده دارد در مرحله بعد هم با شکست النصر عربستان راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شد.

آبراموف در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره بازی دوستانه با ایران گفت: همه چیز بسته به این دارد که ما چطور بازی کنیم. به اعتقاد من فرقی نمی‌کند چه نام‌هایی در تیم بازی کنند چون همه چیز در زمین رقم خواهد خورد. پرسپولیس مقابل پاختاکور به پیروزی رسید، اما از دید من بازیکنان ما که در آن بازی حضور داشتند، می‌خواهند از آنها انتقام بگیرند. باید ببینیم چه خواهد شد چون فوتبال چنین ورزشی است و نشان می‌دهد که باید در روز بازی آماده باشید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه انتقال الدور شومرادوف به تیم فوتبال جنوای ایتالیا بتواند راه را برای لژیونر شدن دیگر بازیکنان ازبکستانی در لیگ‌های معتبر را باز کند، تصریح کرد: امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد، اما به این بستگی دارد که شومرادوف چه عملکردی از خود در آنجا ارائه دهد. در کنار این، مهم است که بازیکنان تیم ملی کشورمان هم خودشان را به خوبی نشان دهند. اگر با اعتماد به نفس کافی بازی کنیم، بازیکنان دیگر هم از سوی باشگاه‌های اروپایی دعوتنامه دریافت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان ادامه داد: فوتبالیست‌های ازبکستانی همیشه در اروپا به رسمیت شناخته شده‌اند، بنابراین شومورادوف تنها فوتبالیست ازبکستانی نخواهد بود که در اروپا بازی می‌کند. برای مدت طولانی در تیم‌های مشهور اروپایی بازی کرده‌ایم. ماکسیم شاتسکیخ در دیناموکیف بازی می‌کرد که به نظر من تیمی سطح بالاتر از جنوا است، اما حالا ما در سری A ایتالیا هم نماینده داریم. فوتبالیستی به نام الیاس زیتولایف داشتیم که برای یوونتوس بازی می‌کرد، بنابراین شومورادوف اولین لژیونر ما در اروپا نیست.

آبراموف که تیم تحت‌هدایتش پس از 11 ماه دوری از میادین قصد دارد اولین بازی خود را در دیدار دوستانه ایران انجام دهد و سپس دوشنبه هفته آینده در دبی به مصاف امارات برود، خاطرنشان کرد: نتیجه این بازی‌ها مهم است، اما بیشتر دوست دارم ببینم که بازیکنانم در حال حاضر در چه وضعیتی هستند. باید ببینیم بازیکنان چطور با شرایط کنار می‌آیند. ما مدت طولانی است که بازی بازیکنان‌مان را در تیم ملی ندیده‌ایم. به بازیکنان گفته‌ایم که باید در چنین بازی‌های کشف کنیم که می‌توانیم در آینده روی چه کسانی حساب باز کنیم.

سرمربی ازبکستان با اشاره به غیبت جمشید اسکندروف، هافبک تیم اف‌سی سئونگنام که به دلیل محدودیت‌های سفر در کره جنوبی نتوانست به این دو بازی دوستانه ازبکستان برسد، تأکید کرد: خداراشکر ما چنین محدودیت‌هایی برای سفر به دبی نداریم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان قصد دارند با انجام این بازی‌های دوستانه خود را برای بازی‌های سال آینده انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت‌های آسیا 2023 آماده کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top