تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/16 - 18:19
کد خبر: 372636

اشراف کامل بر تحرکات ‌منطقه داریم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان ناخرسند است و تاکید دارد این مناقشه باید پشت میز مذاکره و با نظارت سازمان ملل رفع شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سردار ‌قاسم رضایی‌ در حاشیه کمیسیون عملیات ناجا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان که بنا به دلایلی آغاز شده، امیدواریم هر چه زودتر پایان یافته و آرامش دوباره به مرزهای دو کشور بازگردد.

اشراف کامل بر تحرکات ‌منطقه داریم

وی ادامه داد:  از آغاز درگیری بین این دو کشور تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران اصابت کرده که مرزبانان ما بر حسب وظایف خود تذکرات لازم را صادر کرده اند تا زاویه تیراندازی را رعایت کنند تا من بعد شاهد این قبیل حوادث در مرزهای کشور عزیزمان نباشیم .

سردار رضایی به مرزنشینان و ساکنان روستاهای نوار مرزی توصیه کرد: امنیت و آرامش در نوار مرزی حاکم بوده و نگران نباشند، خوشبختانه در بازدیدی که از مرزهای استان های اردبیل و آذربایجان شرقی داشتیم مرزبانان در نوار مرزی اشرافیت کاملی بر تحرکات دارند و در این خصوص به هشدارهای مرزبانان توجه کرده و از ترددهای غیرضروری در نوار مرزی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان ناخرسند است و تاکید دارد که این مناقشه باید پشت میز مذاکره و با نظارت سازمان ملل رفع شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان به معاندان و ضدانقلاب هشدار داد و افزود: مردم مناطق مرزی باید هوشیار بوده و اجازه ندهند معاندان از این وضعیت سوء استفاده کنند.‌

‌هیبت پوشالی اراذل و اوباش را می‌شکنیم

سردار رضایی همچنین در نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض خدا قوت به همکاران و ابلاغ سلام گرم فرمانده ناجا و تسلیت اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: در سال های گذشته توفیق الهی بود که خدمتگزار زائران حسینی باشیم اما امسال با توجه به بیماری کرونا این توفیق حاصل نشد؛ دعا می کنیم خود امام حسین(ع) عنایت کند تا فرجی حاصل شود از برکات این کنگره عظیم اربعین بهره مند شویم .

وی با بیان اینکه توفیقات زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که باید قدردان آنها باشیم،افزود: یکی از این برکات وجود ولی فقیه است که پدرانه و مقتدرانه جامعه را هدایت می کنند و افتخار داریم که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دیدار اخیر فرمانده ناجا با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رضایت معظم له از نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا در دیدار با سردار اشتری از عملکرد مطلوب ناجا در  تمامی ماموریت ها و به ویژ‌ه ‌بحث مبارزه با اراذل و اوباش رضایت کامل داشته و بر رسیدگی به امور مردم در کلانتری ها و سایر یگان های انتظامی تاکید کردند.

وی خطاب به فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی، گفت: ناجا با توجه به وظایف قانونی و اختیارات و تاثیراتی که دارد فرماندهی امنیت داخل کشور را عهده دار بوده و موثرترین مولفه در تأمین امنیت داخلی کشور است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ناجا مدیون نظام ،رهبری و خون شهدا بوده،افزود: فرهنگ سازمانی باید ارتقاء یابد و کارکنان عرق و تعصب سازمانی را نگه داشته و حتی آن سربازی که کمتر از 2 سال مهمان این سازمان است به ناجا تعصب داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور داشته و تخریب نکنیم و اجازه تخریب به دیگران را هم ندهیم چراکه ما نوکر رهبری،نظام ،مردم و خانواده شهدا هستیم.

وی در ادامه به اهمیت تهاجم فرهنگی و اخلاقی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در بحث اخلاق و فرهنگ آسیب پذیر هستیم و دشمن تعصب و غیرت را در مردان و عفت و نجابت را در زنان مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه بسیار هوشیار بوده و در خانواده تک تک کارکنان تعصب به ناموس و حجاب مورد توجه قرار گیرد.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، افزود: در بحث وقوع جرایم و سرقت باید پیشگیری کنیم اما مهم ترین نقش پلیس در کشف علمی جرایم است که باید فنی و تخصصی باشد.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده‌کشی و اوباش‌گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

این مقام عالی انتظامی کشور با تاکید براینکه هیبت پوشالی اراذل و اوباش را در صحنه می‌شکنیم، گفت: به همکاران خود دستور داده‌ایم با اراذل و اوباش که موجب رعب و وحشت مردم شده‌اند با قاطعیت و به سرعت برخورد کنند که دیگر جرئت هیچ گونه عرض اندامی نداشته و اینگونه اقتدار و صلابت ناجا باید در ماموریت ها ظهور داشته باشد.

نیروی انتظامی خادم ملت و نظام است

سردار رضایی همچنین در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ‌سید محمد علی آل‌هاشم‌‌ ضمن تسلیت و تعزیت اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: آذربایجان شرقی یکی از استان های اثرگذار در تاریخ انقلاب بوده و با تقدیم بیش از 9 هزار شهید،  دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی افزود: ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می‌خواهیم که ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همیشه پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم.

ین مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی با نگاه به ولایت تمام تدابیر و برنامه های خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه ریزی کرده و جلب رضایت معظم له و مردم مهم ترین هدف در ناجا است.

سردار رضایی به اقدامات اخیر ناجا اشاره و تصریح کرد: در موضوع مقابله با اراذل و اوباش که یکی از مطالبات مردم بود اقدامات خوبی انجام گرفته و این کار تداوم خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا پیشگیری از جرایم را مهم عنوان و تصریح کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به اهتمام سردار "اشتری"در بحث معیشت کارکنان و رسیدگی به مشکلات پرسنل اشاره کرد و گفت: برابر دستور فرمانده ناجا رسیدگی به مشکلات کارکنان و ارتقاء معیشت جزء اولویت های کاری فرماندهان و مسئولان است.

سردار رضایی هدف از سفر به استان را بازدید از نوار مرزی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی عنوان و تصریح کرد: در موضوع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، مرزبانی نیروی انتظامی با آمادگی و هوشیاری مسئله را پیگیری کرد و تذکرات لازم به مرزبانان هر دو طرف داده شد تا از اصابت سهوی گلوله ها و راکت ها به خاک مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان از حمایت های ائمه جمعه سراسر کشور از عملکرد ناجا تشکر و تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top