تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/08/12 - 19:44
کد خبر: 374932

مکرون مجری برنامه‌های ضداسلامی صهیونیست‌هاست

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مکرون رئیس جمهور فرانسه مجری برنامه‌های ضداسلامی‌ست که صهیونیست‌ها طراحی می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌السلام و المسلمین عارفی عصر امروز در جمع دانشگاهیان علوم پزشکی با تبریک میلاد سراسر نور و پربرکت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق ع اظهار داشت: پیامبر اسلام تنها پیامبری است که لقب رحمت للعالمین را دارد یعنی در این ۱۲۴ هزار نفر پیامبر تنها پیامبری‌ست که رحمت للعالمین است.

مکرون مجری برنامه‌های ضداسلامی صهیونیست‌هاست

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: پیامبر اعظم (ص) نه فقط رحمت للعالمین است بلکه رحمت برای همه موجودات و کائنات و همه تاریخ‌ها از ابتدای خلقت تا انتهای خلقت است به همین علت حتی مخالفان پیامبر و دانشمندان غیرمسلمان را نیز به تمجید وا می‌دارد.

وی ادامه داد: ویل دورانت صاحب کتاب «تاریخ تمدن» که بریتانیایی است در این کتاب می‌گوید «از بزرگترین معجزات این پیامبر اخلاق ایشان است» و این جمله جالبی‌ست زیرا نمی‌گوید بزرگترین معجزه پیامبر اسلام شق‌القمر یا قرآن است بلکه بزرگترین معجزه پیامبر (ص) را اخلاق ذکر می‌کند به صورتی که هر کس صدای او را می‌شنید و یا با او لحظه‌ای می‌نشست مجذوبش می‌شد.

عارفی با طرح این پرسش‌ها که چرا با توجه به خدمات پیامبر اعظم (ص) به بشر اما به مکتب اسلام توهین می‌شود و چرا کشور فرانسه در این برهه از زمان برای توهین به ایشان انتخاب می‌شود، تصریح کرد: قرآن به دست پلیس فرانسه به آتش کشیده می‌شود نه توسط یک گروه افراطی غیرمعمول و این معنای زیادی دارد.

وی ادامه داد: ضرورت ایمان در زندگی و تاثیر آن در اخلاق حرفه‌ای و اجتماعی و پر کردن خلاء معنویت در بین جوانان و مردم دنیای غرب که صدمات زیادی به کشورهای غربی زده است و  گسترش ارتباطات و آشنایی مردم جهان با آموزه‌های  دین اسلام و از یک سو عدم توانایی ایمان حاکم بر دنیای غرب برای پر کردن این خلاءهای معنوی بنابراین مردم دنیا متوجه اسلام شده‌اند.

عارفی یادآور شد: مراکز پژوهشی مستقل در غرب درباره اسلام به‌ویژه اسلام ناب محمدی کار می‌کنند و این سبب جذب بسیاری از بزرگان، دانشمندان و مردم غرب به ویژه جوانان به اسلام شده است.

وی عنوان کرد: فقط کافی است، بدانید در سال ۲۰۰۶ ، ۴ هزار نفر جوان در فرانسه مسلمان شدند و این پدیده قطعا با قدرت‌های پوشالی غرب و به‌ویژه مکاتب غربی همخوان نیست، لذا این امر برای آمریکا و قدرت‌های استعمارگری چون انگلیس و فرانسه قابل تحمل نیست.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: آشنایی جوانان غربی با ایدئولوژی و مکتب اسلام حرکتی را در کشورهای غربی به‌ویژه در آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آغاز کرده است و نتیجه آن هم همین تظاهراتی است که شما دیدید در آمریکا به‌صورت مبارزه با نژادپرستی و در فرانسه با عنوان مبارزه با لیبرالیسم و سرمایه‌داری (جلیقه زردها) اتفاق افتاد.

عارفی تصریح کرد: البته این جریان‌ها در آلمان و انگلیس هم بوده است و به شکلی آن را خفه کردند و جالب این است که این اعتراض‌ها در اسرائیل هم وجود دارد.

وی اظهار داشت: جامعه اسرائیل یک جامعه 100درصد خفقانی و نظامی‌ست و جامعه‌ای‌ست که مردمی را از سر تا سر دنیا که تعصب به یهودیت داشتند، فراخوان دادند که به سرزمین مقدس بیایید و با آن تعصب الان هم آنها بر علیه این دیدگاه‌ها شورش و تظاهرات می‌کنند بنابراین طبیعی است که دنیای غرب برای مقابله با اسلام و اسلام‌هراسی هرکاری کند.

عارفی عنوان کرد: غربی‌ها مقوله اسلام‌هراسی را کلید زدند و ابتدا بحث القاعده را پیش کشیدند و در منطقه افغانستان جنایت‌های فجیعی را انجام دادند و رفتارهای بی‌منطق نسبت به اسلام انجام دادند تا چهره اسلام را در دنیا منفور جلوه بدهند و در نهایت برج‌های دوقلو را خودشان زدند و ادعا کردند که القاعده زده و حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و تروریست هستند.

وی متذکر شد: غربی‌ها همچنین داعش را به وجود آوردند و خودشان به آنها کمک کردند و سلاح دادند و دو کشور مظلوم عراق و سوریه را اشغال کردند، هزاران نفر را کشتند و زخمی و آواره کردند و بعد هم آمدند برای مقابله با داعش وارد میدان شدند و اعلام کردند دولت اسلامی عراق و شام است و حکومت اسلامی همین داعش است و همین خلیفه‌گری‌ست چون اسلام از اول خلیفه داشته است و اینها را در جهان اسالم مطرح کردند.

عارفی ادامه داد: سربریدن و توهین کردن به زن و بچه‌ها، اسارت بردن و آدم‌فروشی و تجاوز را با منابع فقهی منسوخ شده اهل سنت جلو بردند و بعد هم کلیپ‌هایی را در دنیای غرب پخش کردند و به دنیا گفتند این اسلام و قرآن شماست و در نتیجه تنفر عمومی علیه اسلام ایجاد کردند و از آن طرف برای مقابله با این خطر جامعه جهانی را تحریک کردند و اسلام‌هراسی را مطرح کردند و این بخشی از کارهایی بود که انجام دادند و همه این مشکلات را به پای اسلام و قرآن و پیامبر نوشتند و در حقیقت نسبت به این واژه‌ها یک نفرت عمومی ایجاد کردند.

وی افزود: در همان زمان می‌بینیم کاریکاتورهای موهن برای تمسخر پیامبر اسلام (ص) را پخش کردند برای اینکه شخصیت ایشان را انسان بد و سطحی جلوه دهند، وارد عملیات جنگ شدند یعنی جنگ نخست را در زمین عراق، سوریه و افغانستان و دیگر جاها آغاز کردند و جنگ نرم را در کل جهان در زمینه نبرد فرهنگی راه انداختند که بهترین راه است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این پرسش که چرا مکرون و کشور فرانسه برای اسلام‌هراسی و برخوردهای خشن و توهین به مسلمانان و اعتقاداتشان انتخاب شد، تصریح کرد: این اقدام از پنج و نیم سال قبل در فرانسه با نشر کاریکاتور موهن علیه اسلام و پیامبر خاتم در نشریه فکاهی شارلی آغاز شد که حمله به دفتر نشریه را شاهد بودیم، شما ببینید چقدر ویژه سازماندهی کردند و چقدر دقیق توانستند 12 کشور را درگیر کنند.

عارفی اضافه کرد: یک مجموعه عملیات‌های تروریستی در فرانسه انجام می‌شود که در مجموع این عملیات‌های تروریستی به اسم مبارزه با آن کاریکاتورهایی مطرح می‌شود که به اسلام توهین کرده‌اند تا جامعه جهانی را متوجه این کنند که کار مسلمان‌هاست و ۲۴۶ نفر کشته می‌شوند آن هم در جامعه‌ای مثل فرانسه، حالا شما ببینید چه عواقبی در دنیای اروپا و در دنیای غرب به‌ویژه در کشور فرانسه دارد و چه نفرتی ایجاد می‌کند.

وی بیان داشت: دوباره می‌بینیم که همان کاریکاتور در همان مجله در ابعاد بزرگتر در روی جلد شکل می‌گیرد و مکرون رئیس جمهور فرانسه می‌گوید من از این پروژه دفاع می‌کنم، این آزادی بیان و آزادی عقیده است و این افتخار فرانسه است که آزادی عقیده و بیان دارد.

عارفی متذکر شد: حال آنکه شما می‌دانید همین فرانسه با آقای روژه گارودی، دانشمند مسلمان فرانسوی به دلیل یک سؤال درباره کشتار یهود یا هولوکاست چه کرد و او به چه روزی افتاد، او را محکوم و ممنوع‌الخروج کردند، مدتی اموالش را گرفتند، زندانی‌اش کردند و الان هم در کشور فرانسه کسی نمی‌داند زنده است یا مرده.

وی ادامه داد: اگر آزادی بیان و آزادی عقیده است، آیا فقط برای توهین به اسلام آزاد است و برای یک دانشمند فرانسوی که یک سوال مطرح می‌کند آزاد نیست.

عارفی یادآور شد: مکرون در ۱۱ مهر با این ادعا که دین اسلام هم‌اکنون همه جا در سراسر دنیا با بحران روبه‌روست سخنرانی‌اش را آغاز می‌کند و اسلام‌گرایی را یک ایدئولوژی مرگبار توصیف می‌کند و می‌گوید «اسلام‌گرایی یک ایدئولوژی مرگبار است و من با اسلام مقابله می‌کنم» و لایحه‌ای را آماده می‌کند و نامش را می‌گذارد لایحه جدایی‌طلبی مذهبی و می‌گوید من از اوایل سال آینده میلادی آن را به پارلمان می‌فرستم.

وی بیان داشت: بر اساس این ایده مکرون در این لایحه سیستم آموزشی تربیتی مساجد و مذاهب یعنی مساجد و ائمه جماعات و جمعه فرانسه حق بحث و کار تربیتی و کارهای آموزشی را نباید داشته باشند و نیز کنترل مسائل مالی و تامین هزینه‌های نهادهای مذهبی طبق این طرح باید لغو شود.

عارفی تصریح کرد: این اقدامات مکرون و اظهاراتش منجر به جسورتر شدن افراط‌‌گرایان ضد مسلمانان در فرانسه شده و رفتارهای تهاجمی هم تقویت شده و با توجه به این شناختی که از جامعه فرانسه داریم، جامعه فرانسه جامعه متعصب ملی‌گراست، هم تعصب مذهبی دارد و اگر شما از یک نفر به زبان انگلیسی سوال کنید یا آدرسی را بخواهید، پاسخ نمی‌دهند و می‌گویند به فرانسه صحبت کن.

وی اظهار داشت: احتمال می‌دهیم با توجه به اینکه بسیاری از مسلمانان در فرانسه مهاجر هستند و ملیت فرانسوی ندارند، درگیری‌هایی اتفاق بیفتد و از آن سو هم این احتمال وجود دارد که آنها هم دنبال همین چیزها هستند، لذا سناریو کشته‌شدن معلم تاریخ را آنها خودشان کلید زدند و یک معلم تاریخ را سرش را بریدند و داستانی ایجاد کردند.

عارفی ادامه داد: مکرون اول آبان در مراسم بزرگداشت معلم تاریخ با مردم کشورش صحبت می‌کند و جالب این است که به مردم کشورش می‌گوید «برای نبرد طولانی علیه اسلام‌گرایی افراطی آماده باشید و این نبرد باید در عرصه‌های مختلفی همچون امنیت، فرهنگ و آموزش و پرورش به فعلیت برسد».

وی بیان کرد: این چنین رئیس جمهوری با تحریک مردم با توجه به اینکه ۱۰ درصد از کشور فرانسه حداقل مسلمان هستند می‌آید اینگونه درگیری‌ها و اختلاف‌ها را عمیق می‌کند حال چرا برای رئیس جمهور فرانسه تا این حد مقابله با اسلام‌گرایی مهم است؟ چرا می‌خواهد این کار را کند؟.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و مبارزات و راهپیمایی‌های داخلی که در فرانسه وجود دارد و چهره زشتی که مردم فرانسه از مکرون در خاطر دارند چون می‌دانید که در این راهپیمایی‌ها که به خشونت کشیده شد و سرکوب شد هزاران نفر کشته شدند در طی ۳۵ روز از ۱۷ نوامبر تا ۲۲ دسامبر ۲۰۱۸ می بینیم ۱۰ نفر کشته و ۴۳ هزار زخمی و ۴ هزار و ۳۴۱ نفر بازداشتی داشتند و خساراتی که خود آنها اعلام کردند، یک و نیم میلیون یورو است.

وی ادامه داد: در این وضعیت اقتصادی و ماه‌های بعد کشته‌ها به ده‌ها نفر و زخمی‌ها به هزاران نفر و بازداشتی‌ها به ده‌ها هزار نفر رسید و  در جامعه منتهی به آزادی و دموکراسی اینگونه سرکوب و اینگونه کشتار بی‌رحمانه از ناحیه یک حکومت و یک پلیس در اختیار حکومت، چهره زشتی را از این‌ها در خاطر مردم فرانسه گذاشته است.

وی اضافه کرد: مکرون خودش را برای انتخابات ۲۰۲۲ آماده می‌کند، قاعدتا با این اقتصاد، با این خشونت و با این رفتارهایی که انجام داده است، مردم فرانسه او را نمی‌خواهند بنابراین باید کاری کند این خاطره از ذهن مردم فرانسه برود و مکرون به عنوان یک مبارز ملی‌گرای مذهبی علیه اسلام مطرح شود تا مردم به او رای دهند و آن خاطرات را فراموش کنند، چون مردم فرانسه، مردم ملی‌گرایی هستند و این یکی از دلیل‌هایی بود که در درون دارد انجام می‌شود.

عارفی ادامه داد: در هر صورت امروز جهان اسلام در مواجهه با چنین شخصیتی برای تخریب اسلام، ناامن کردن و هم برای چاپیدن مردم جهان و امثال اینها مواجه است و ما متأسفیم و محکوم می‌کنیم این رفتار بی‌خردانه و این رفتار تهیه شده از طرف صهیونیست‌ها را که به اجرای فرانسه و آقای مکرون منتهی شد.

وی با اشاره به توهین به مقدسات اسلام و چهره نازنین پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: دنیا بداند پیامبر اسلام آن‌قدر پاک و مطهر است که آب خوردن سگ از گوشه‌ای از اقیانوس بیکرانش در پاکی او تاثیر نخواهد گذاشت و مطمئن باشید این حرکت‌هایی که اتفاق می‌افتد به ضررشان خواهد شد و جوان‌های غرب بیشتر مطالعه می‌کنند و بیشتر حساس می‌شوند و ان‌شاء‌الله اسلام در فرانسه و در کشورهای غربی بیشتر می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top