تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/08/28 - 11:30
کد خبر: 376565

اسکوچیچ هم فنی و هم اخلاقی مربی خوبی است

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی بوسنی، حریف تدارکاتی ایران جزو تیم‌های خوب اروپایی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از طرف خودم و تمام بازیکنان تیم ملی، درگذشت محمود یاوری را به خانواده او تسلیت بگویم.

اسکوچیچ هم فنی و هم اخلاقی مربی خوبی است


وی با اشاره به برگزاری دو اردوی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ، افزود: در اردوی اول با ازبکستان بازی کردیم که آنها تیم خوبی بودند. ما در بازی مقابل ازبکستان خیلی خوب کار کردیم، چند روز کنار هم به هماهنگی رسیدیم تا با یک بازی خوب، نتیجه‌ای مثبت بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: برای اردوی دوم و بازی مقابل بوسنی و هرزگوین باید ابتدا از فدراسیون فوتبال تشکر کنم. می‌دانم که شرایط خیلی سخت است و با این شرایط یک بازی خوب را برای تیم ملی هماهنگ کردند. بوسنی تیم خیلی خوبی بود و جزو تیم‌های خوبی اروپایی است و همه بازیکنان آنها در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند.

حاج‌‌صفی درباره دیدار با بوسنی که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ملی خاتمه یافت، گفت: بازی مقابل بوسنی سنگین بود و محک خیلی خوبی خوردیم. معتقدم بازهم می‌توانستیم‌ گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در شرایطی بسیار خوب، بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به برتری برسیم.

وی درباره جو اردوی تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر جو و شرایط تیم ملی در دو اردوی اخیر خیلی خوب بود. باید از همه بازیکنان تیم تشکر کنم که شرایط خوبی را فراهم کردند تا بتوانیم اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم. بازیکنان جوان خوبی هم در تیم داریم که امیدوارم بتوانند برای تیم مثمرثمر باشند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره کار کردن زیر نظر دراگان اسکوچیچ نیز گفت: آقای اسکوچیچ واقعاً مربی خیلی خوب و زحمتکشی است. چه به لحاظ اخلاقی و چه فنی؛ او واقعاً با جان و دل برای تیم ملی زحمت می‌کشد و کسانی هم که داخل تیم هستند، می‌بینند که اسکوچیچ و همکارانش چگونه برای تیم زحمت می‌کشند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم دل همه مردم ایران را شاد کنیم.

حاج‌صفی همچنین درباره بازی شماره 112 خودش در تیم ملی خاطرنشان کرد: خدا به من عزت داد تا برای صدودوازدهمین بار پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم. واقعاً افتخار بزرگی نصیب من شد. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی محسوب می‌شود و خدا را شکر می‌کنم این افتخار تا الان نصیب من شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top