تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/08 - 11:19
کد خبر: 377477

منتظر واکنش سریع ایران باشید

یک تحلیلگر لبنانی با اشاره به ترور محسن فخری زاده در مقاله ای نوشت که واکنش ایران به این ترور حتمی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، «ناصر قندیل» تحلیلگر لبنانی در مقاله خود در روزنامه البناء نوشت: آغاز سال ۲۰۱۵، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به یک عملیات در جنوب سوریه زد که نتیجه آن شهادت جهاد عماد مغنیه و تعدادی از نیروهای مقاومت بود.

منتظر واکنش سریع ایران باشید

در این گزارش آمده است: نتانیاهو در آن زمان به این مسأله دل خوش کرده بود که مقاومت و ایران پاسخی به این تجاوز نخواهند داد چرا که ایران و آمریکا در جریان پرونده مذاکرات در خصوص مسائل هسته ای بودند و تهران مانع پاسخ مقاومت خواهد شد.

به نوشته این گزارش، نتانیاهو فکر می کرد که بهترین زمان برای تغییر قواعد بازی فرار رسیده و ارتش رژیم صهیونیستی مانع به وجود آمدن شرایطی شبیه به شرایط جنوب لبنان در جنوب سوریه خواهد شد. در آن زمان اعلام کردیم که پاسخ مقاومت حتمی خواهد بود و حساب و کتابهای نتانیاهو اشتباه است. روند مذاکرات در خصوص مسائل هسته ای، باعث می شود که آمریکایی ها بر سران رژیم صهیونیستی فشار آورند تا اوضاع را حساس نکنند.

خنان مقامات سیاسی و نظامی ایران بعد از ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای این کشور نشان می دهد که واکنش ایرانی ها به این ترور قطعاً به زودی عملیاتی خواهد شد. این در حالیست که سخنان مسئولان ایرانی، از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این ترور حکایت دارد ایران و مقاومت نیز به قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی پایبند بوده و تنها طی چند روز، صهیونیستها پاسخ خود را در مزارع شبعا دریافت کردند. باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا به نتانیاهو پیام داد که درست است که این عملیات، یک ضربه دردناک بود اما در حد جنگ افروزی در منطقه نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: امروزه، نتانیاهو بازهم در همان دام افتاده است. وی معتقد است که شرایط برای ضربه زدن به ایران فراهم است زیرا تهران در سایه پیروزی جو بایدن نمی خواهد اوضاع را پیچیده کند. سخنان مقامات سیاسی و نظامی ایران بعد از ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای این کشور نشان می دهد که واکنش ایرانی ها به این ترور قطعاً به زودی عملیاتی خواهد شد. این در حالیست که سخنان مسئولان ایرانی، از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این ترور حکایت دارد.

بنابراین صهیونیستها باید منتظر پاسخ به این ترور باشند. علاوه بر آن، آنها نمی دانند که در کدامین جبهه این پاسخ را دریافت خواهند کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top