تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/16 - 11:38
کد خبر: 378314

پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز «الجلیل»

سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با اشاره به پرواز اخیر پهپاد حزب الله لبنان بر آسمان «الجلیل» در اراضی اشغالی، از آن به عنوان یک دستاورد راهبردی بزرگ یاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فلسطین الیوم، «داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به پرواز اخیر پهپاد حزب الله لبنان در آسمان «الجلیل» در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز «الجلیل»

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: پرواز پهپاد مقاومت لبنان بر فراز اراضی اشغالی یک دستاورد راهبردی بزرگ به شمار می‌رود. این اقدام نشان می‌دهد که حزب الله و مقاومت اسلامی در منطقه در حال توسعه و گسترش توانمندی نظامی خود در عرصه‌های گوناگون هستند.

سخنگوی جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که گروه‌های مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوزگری احتمالی رژیم صهیونیستی علیه غزه آماده هستند. وی گفت: برآوردهای ما نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی به ویژه در دوره‌های واپسین ریاست جمهوری ترامپِ احمق در حال اتخاذ برخی تدابیر خصمانه علیه مقاومت در فلسطین است. بدون شک به هرگونه تجاوز پاسخ خواهیم داد.

پیشتر روزنامه لبنانی «الأخبار» با انتشار مطلبی از قدرت‌نمایی پهپاد مقاومت اسلامی لبنان در آسمان اراضی اشغالی خبر داد. این روزنامه اعلام کرد که یک فروند پهپاد حزب الله لبنان اخیراً بر فراز آسمان اراضی اشغالی به پرواز درآمده است.

الاخبار در مطلب خود آورده است: در تاریخ ۲۵ اکتبر گذشته ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش بزرگی را تحت عنوان «گلوله کُشنده» برگزار کرد. این رزمایش در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی با لبنان و سوریه برگزار شد.

این روزنامه تأکید کرد: یکی از اهداف اصلی و اساسی برگزاری رزمایش مذکور توسط ارتش رژیم صهیونیستی شبیه سازی جنگی بود که در آن حزب الله متحمل شکست می‌شود. از جمله دیگر اهداف برگزاری این رزمایش، ممانعت از ورود پهپادهای مختلف به آسمان اراضی اشغالی بود.

الاخبار در ادامه مطلب خود آورده است: در این گیرودار بود که یک پهپاد شناسایی متعلق به مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در آسمان اراضی اشغالی به قدرت نمایی پرداخت و بر فراز آسمان «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی به پرواز درآمد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top