تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/23 - 12:14
کد خبر: 382380

رونالدوی جدید منچستریونایتد را بشناسید

ریو فردیناند می گوید خرید جدید منچستریونایتد می تواند ستاره‌ای در کلاس جهانی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، از آماد دیالو، مهاجم جوان منچستریونایتد که از آتالانتا به جمع شیاطین سرخ پیوست، انتظارات زیادی می رود.

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، آماد دیالو را بازیکنی با توانایی ستاره شدن در مقیاس جهانی نامید و انتقال او به منچستریونایتد را با پیوستن کریستیانو رونالدو به شیاطین سرخ مقایسه کرد.

یونایتد سال گذشته برای خرید دیالو با آتالانتا قرارداد بست و این بازیکن در ژانویه به منچستریونایتد پیوست. دیالو با سرعت بالا و حرکات و مهارت تکنیکی خود در زمین، نظر بسیاری از ناظران را در سری‌آ به خود جلب کرد و مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت. اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هم دیالو را بازیکنی با "توانایی های خاص" توصیف کرد.

ویژگی‌های دیالو شبیه به توانایی هاییست که کریس رونالدو در 18 سالگی، در 2003 از اسپورتینگ لیسبون با خود به اولدترافورد آورد و ریو فردیناند امیدوار است تا این بازیکن جوان نیز تاثیری مشابه رونالدو در یونایتد داشته باشد.

ریو فردیناند در این رابطه گفت: "ما تازه این بچه را از آتالانتا خریده‌ایم و امیدوارم او به کار بیاید. اگر فیلم بازی های او را ببینید و با افرادی از باشگاه که در خرید او نقش داشته‌اند صحبت کنید، متوجه می ‍شوید که این بچه می تواند در کلاس جهانی ستاره باشد.

در منچستر یونایتد این بچه را یکی از استعدادهایی می دانند که تیم کشف کرده است.

نمی‌خواهم فشار مقایسه شدن با رونالدو را روی شانه های او بگذارم، اما  وقتی ما رونالدو را هم خریدیم هیچکس جز پرتغالی‌ها او را نمی شناخت.

این بچه از این نظر خیلی شبیه به رونالدو به نظر می رسد و اگر فیلم بازی های او و شیوه ای که بقیه راجع به او حرف می زنند را ببینید... جهان زیر پاهای او خواهد بود اگر بتواند به درستی خودش را نشان دهد."

هرچند رونالدو زمانی به یونایتد آمد که تقریبا ناشناخته بود، اما میل به پیشرفت و عطش بردن، او را به سوی خلق اسطوره سوق داد. رونالدو با شیاطین سرخ سه بار قهرمان لیگ برتر شد و قبل از ترک اولدترافورد به مقصد سانتیاگو برنابئو، با یونایتد به قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز دست یافت.

رونالدو با رئال نیز دو بار قهرمان لالیگا شد و چهار بار فاتح لیگ قهرمانان. در یوونتوس نیز رونالدو همچنان مشغول درو کردن جام‌ها است.

اگر دیالو بتواند حتی به نیمی از موفقیت های رونالدو در دوران فوتبال خود دست یابد، می توان گفت که منچستریونایتد با خرید این جوان با استعداد سرمایه‌گذاری خوبی کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top