تاریخ انتشار: شنبه 1399/11/25 - 17:47
کد خبر: 385700

واقعا در بیانیه 22 بهمن، نامی از امام خمینی به میان نیامد؟

محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مدعیان اعتدال و اصلاحات، چنان ارادت به حضرت امام (ره) نشان می دهند که می گویند چرا در بیانیه روز 22 بهمن، نامی از امام خمینی نیامده. چند روز است به شکل پر حجم در فضای مجازی، سرگرم اعتراضند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حساسیت به نام حضرت امام داشتن، خیلی هم خوب است. و اتفاقا نشان می دهد بر خلاف همه تلاش ها برای امام زدایی، نام حضرت روح الله، جاودانه ترین نام ها در کشور ماست.

البته در بیانیه مذکور، از عنوان "بنیانگذار جمهوری اسلامی" استفاده شده و مدعیان اعتراض، همین را کتمان می کنند. اما بحثی که دامن زده شده، فرصتی است برای بررسی این پرسش که چه کسانی برای "امام زدایی" و خط امام زدایی" به صف شدند؟

اهل مطالعه از یادشان نمی برند که از اکبر گاف (گنجی) تا بهزاد نبوی و...، با ادبیات مختلف، در پروژه عبور از مکتب امام همراهی کردند و زعمای آنها یا سکوت کردند و یا همراه و همکار پروژه بودند؛

از لاف گزاف "خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت" در کنفرانس برلین، تا ادعای "برخی دیدگاه های امام را نمی پسندیدیم اما جرئت گفتنش را نداشتیم" و" دوره آیت الله خمینی سپری شده"!زمانی عیسی سحرخیز (مدیرکل مطبوعات در دولت اصلاحات و همکار گروهک ملی - مذهبی) تصریح کرد "اکثر اصلاح طلبان بر خلاف گذشته، علاقه ای به آقای خمینی ندارند". اما هیچ اعتراضی از مجمع روحانیون (موسوی خوئینی ها، خاتمی، مجید انصای و...) یا حزب مشارکت و سید حسن خمینی و... دیده نشد.

همچنین مصطفی تاج زاده چند سال قبل گفت: "اکثریت اصلاح طلبان به جمهوری اسلامی و لایت فقیه اعتقاد ندارند". و باز هم با سکوت منافقین جدید برگزار شد.

اما معارضه با امام خمینی و مکتب ماندگار او، منحصر در گفتار نبود. آنها در فتنه 88، تمام میراث بزرگ امام را به نیابت از دشمن قسم خورده، آماج حمله قرار دادند.

بی حرمتی به تصاویر امام در بحبوحه فتنه، و شعارهای"نه غزه نه لبنان" در روز قدس، "انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است"و "مرگ بر اصل ولایت فقیه"، خط کشیدن روی نام جمهوری اسلامی و سرانجام،  بی حرمتی به حضرت سید الشهدا (ع)، عمق دشمنی این جماعت با مکتب امام را نشان داد.

آنها در طول سه دهه، با گروهک های ضد خط امام، مانند نهضت آزادی و باند تروریست مهدی هاشمی (جریان پنهان پشت سر منتظری) و سپس سازمان منافقین و بهائت همراهی و همنوایی کردند.

اگر امام فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، طیفی از همین مدعیان اعتدال و اصلاحات، تبدیل به پیاده نظام دشمن برای زدن ولایت فقیهی شدند که تمام هیمنه و اقتدار آمریکا را به چالش کشیده است.  طایفه دیگرشان هم سکوت کردند و رضایت دادند.

خیانت بالاتر، تلاش برای تحریف مبانی خط امام (ره)، در ابعاد مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، حکومتی و سیاست خارجی است. مدیریت بی کفایت اشرافی، محصول این حرکت شوم است. اگر هم روزانه جنجال می کنند، برای کتمان همین انحراف و خسارت های آن است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top