تاریخ انتشار: 02 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 387

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای به اردوگاه ضد انقلاب پیوست

مجمع روحانیون مبارز در این بیانیه ضد انقلابی از رای مردم و قانون تمکین نکرده و در تخطئه برخورد با آشوبگران نوشته است: آیا پاسخ این فریادهای حق‌طلبانه سفیر گلوله‌هایی است که سینه فرزندانشان را بشکافد و پیر و جوان و زن و مرد را به خاک و خون بکشد؟

خبرنامه دانشجویان ایران:مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای به همان سبک و سیاق گروهک های ضد انقلاب، رجوی،فرح پهلوی، ریگی،بنی صدر، رضا پهلوی و هم آوا با دولتمردان صهیونیست بطور رسمی به اردوگاه ضد انقلاب پیوست و با تایید ضمنی آشوب ها و اغتشاش ها و تجمع های خیابانی عملا مسئولیت خون های ریخته شده را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ به نقل ازفارس، مجمع روحانیون مبارز در این بیانیه ضد انقلابی از رای مردم و قانون تمکین نکرده و در تخطئه برخورد با آشوبگران نوشته است: آیا پاسخ این فریادهای حق‌طلبانه سفیر گلوله‌هایی است که سینه فرزندانشان را بشکافد و پیر و جوان و زن و مرد را به خاک و خون بکشد؟

این مجمع راهکار قانونی شورای نگهبان را زیر سئوال برده و یادآور شده است: آیا منطقی است که آنان را برای احقاق حق خویش به محکمه‌ای حواله دهند که داورانش در معرض اتهامند؟

مجمع روحانیون مبارز حضور مردم در انتخابات 40 میلیون نفری را ناآگاهانه دانسته و با عدم تسلیم در برابر رای مردم می نویسد: اگر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای آگاهانه بوده و امضاء سند افتخار جمهوری اسلامی است، پس چرا حضور اعتراضی به توطئه و دسیسه بیگانگان نسبت داده شده و می‌شود مگر رژیم‌های گذشته در ایران و سایر کشورها از این اباطیل چه طرفی بستند که امروز همان نسخه پوسیده را کپی کرده و اهانت می‌کنند.

مجمع روحانیون مبارز با نادیده گرفتن حمایت های صریح دولتمردان آمریکایی، صهیونیستی، انگلیسی و فرانسوی در حمایت از اراذل و اوباش از این افراد حمایت کرده و تجمع های غیر قانونی، مسلحانه و خشونت آمیز آنها را خودجوش نامیده و بدون اشاره به بیانیه های تحریک کننده موسوی نوشته است: بر این باور است که با آرای آنان بازی شده و به فهم و شعورشان اهانت شده است و برای دفاع از حیثیت و کیان خود به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریخته‌اند تا دردها و تحقیرهای فروخورده خود را فریاد کنند. چرا اهانت می‌کنند و این حرکت در کمال وقار و آرامش را به بیگانگان نسبت می‌دهند و هزاران نفر را در خیابان‌ها و از خانه‌هایشان می‌ربایند و با رفتاری بسیار زشت و ناپسند آنان را اعم از زن و مرد به نقاط نامعلوم می‌برند؟

مجمع روحانیون مبارز با این بیانیه بر تخریب های مساجد و مراکز اداری و نظامی، سلب آرامش روانی از مردم عادی، خون های ریخته شده صحه گذاشته و می نویسد: کدام عقل سلیم باور می‌کندکه حرکت اعتراضی نقشه و طراحی این گروه یا آن گروه و با حمایت بیگانگان باشد؟ چرا شخصیت‌های محترم و خدمت‌گذار ملت طول سی سال گذشته را به بهانه‌های واهی با بدترین رفتارها و دستگیر می‌کنند و به زندان‌ها می‌کشانند؟ کسانی که دست به چنین اعمال می‌زنند و سرمایه‌های اجتماعی جامعه را این‌گونه تاراج می‌کنند، از خدا بترسند و از عاقبت خود بهراسند.

این مجمع به جای نقد میر حسین موسوی در تحریک اراذل و اوباش و مزاحمت برای نوامیس مردم از وی تجلیل کرده و در یک فرافکنی آشکار افزوده است: آیا چنین شخصیتی به جای آنکه مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرد، باید امروز مورد عتاب قرار گیرد و آنچه زیبنده خود آنان است به مهندس موسوی نسبت دهند؟ آیا آقای مهندس موسوی مسبب اغتشاش‌ها است یا آنان که با لشکر‌کشی در خیابان‌ها شهر را به صورت یک پادگان نظامی درآورده‌اند و مردم بویژه جوانان را تحریک می‌کنند و احساساتشان را جریحه‌دار می‌سازند؟

مجمع روحانیون با نادیده گرفتن میلیون ها رای مردم و مشارکت 85 درصدی آنها و با بی اعتنایی به مراجع قانونی مورد تایید امام و رهبری و بدون ارائه اسناد خواستار ابطال انتخابات مردمی شده و ادعا کرده است: در انتخابات امانت‌داری نشده است و باید انتخابات ابطال شود، آیا پاسخ چنین خواسته‌ای بر فرض که به اعتقاد مسئولان برنامه‌ریز و مجریان انتخابات صحیح نباشد،‌ انواع اهانت‌هایی است که از بلندگوهای حکومتی نثار مردم می‌شود و باید پس از آن با چوب و چماق و تفنگ و گلوله به آنان حمله شود، عده‌ای مجروح یا کشته و گروهی هم به بند کشیده شوند؟

مجمع روحانیون زحمات مخلصانه نیروهای مردمی و انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش را که مورد درخواست مردم می باشد را تخطئه کرده و بدون اشاره به تحریکات سید محمد خاتمی ومیر حسین موسوی در دعوت به تجمع های خیابانی و غیر قانونی که طی آنها گروهک ها و اراذل مردم را به خاک و خون می کشند، یادآور شده است: ما عامل همه اغتشاش‌ها و زخمی شدن‌ها و دیگر خساراتی را که به مردم وارد شده است، کسانی می‌دانیم که بی‌جهت شهر را به صورت پادگان نظامی درآورده‌اند و آنها باید شناسایی و محاکمه شوند.

این گروه دستگیری عوامل فتنه ، اراذل و اوباش، معتادان به مواد مخدر را که در حال طی مراحل قانونی هستند و دستگیری آنها آرامش را به شهر بازگردانده را نیز بر نتافته ومی نویسد: ما مصرانه خواستار آزادی تمامی دستگیرشدگان از شخصیت‌های سیاسی روحانی و غیر روحانی هستیم و هرگونه محاکمه غیرقانونی و بازجویی‌های تحت فشار و رعب را محکوم می‌کنیم.

این مجمع از صدا و سیما خواسته تا برای دروغ پراکنی ها و ترویج شایعات بی اساس فرصتی به آنها داده شود .

مجمع روحانیون مبارز با تکرار بدعت در انتخابات و زیر پا گذاشتن میثاق ملی قانون اساسی و فرآیند شورای نگهبان در تایید انتخابات افزوده است: ما خواهان آن هستیم که هیاتی متشکل از افراد بی‌طرف و کاردان و آشنا به قوانین به شکایات نامزدهای معترض رسیدگی کنند و با رعایت حق و عدل به داوری بنشینند و با تصمیمی خداپسندانه آرامش را به کشور برگردانند.

تا جایی که اطلاع داریم این بیانیه به امضای برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز نرسیده است و حتی برخی اعضای مجمع با صدور این بیانیه ضد انقلابی بشدت مخالف بوده و تهدید به جدایی از این مجمع کرده اند. مجمع روحانیون مبارز در سایت خود اسامی اعضای این مجمع را به شرح ذیل اعلام کرده است

علی‌اکبر اشتیانی، سیدمحمد علی ابطحی، سیدمهدی امام جمارانی، مجید انصاری، محمدعلی انصاری، سیدمحمد بجنوردی، اسدالله بیات، سیدمحمد خاتمی، محمدعلی خسروی، سیدتقی درچه‌ای، محمد علی رحمانی، سیدمحمد رضوی، محمد علی صدوقی، فاضل فردوسی، اسدالله کیان ارثی، سیدعلی محتشمی‌پور،‌محمد مقدم، سیدسراج‌الدین موسوی، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، سید عبدلواحد موسوی لاری، محمد علی نظام‌زاده، سیدمجتبی نور مفیدی، عیسی ولایی، سید محمد هاشمی.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
فیلم/ روضه شهادت امام صادق حاج محمود کریمی
فیلم/ نماهنگ شهادت امام صادق
فیلم/ مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهادت امام صادق
ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top