تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/01/15 - 16:17
کد خبر: 390862

سفر به سه شهر زیبای ساحلی در کشور ترکیه

میدتون یکی دیگر از مدرن ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید در شهر بدروم است ، و بعد از پالمارینا بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود می کشاند. میدتون دارای نمایندگی های معروفی است و محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دور تا دور شهر مارماریس را آبهای زیبا و فیروزه ای مدیترانه در بر گرفته و تعجبی ندارد که سواحل شنی این شهر در دنیا شهره باشد. هنگام قدم زدن در امتداد سواحل از یک سو چشم انداز زیبای کوههای سرسبز و پر درخت را خواهید دید و از سوی دیگر ژرفای آبهای قیروزه ای خود نمائی می کند و سواحل طلائی رنگ که گویی نظاره گر اینهمه زیبایی و آرامش است.

سواحل این شهر نسبت به سواحل شهرهای آنتالیا و کوش آداسی بسیار خلوت تر بوده و دارای امتیازات فراوانی نظیر امنیت و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است. در ضمن اگر هم به دنبال هیجان و سرگرمی بیشتر هستید، میتوانید همراه تورهای یک روزه و با کشتی های تفریحی از مناطق اطراف مارماریس دیدن کنید و تجربه ای ناب از کاوش آبهای زلال مدیترانه را بدست آورید و یا در امتداد ساحل ورزش ها و تفریحات آبی مهیج را تجربه کنید.

پارک های آبی مارماریس

با اینکه تمام شهر مارماریس در تور مارماریس سفر باتو  پر است از هتل های لوکس که اغلب آن ها دارای پارک های آبی نسبتا خوب هستند، اما برخی گردشگران به دنبال هیجانی فراتر از آن بوده و به پارک آبی این شهر می روند. شهر مارماریس نیز مانند اغلب شهر های توریستی کشور ترکیه دارای پارک های آبی بزرگ و مجهزی است که همه آن ها خدمات متمایز و سطح بالایی را در اختیار مسافران قرار می دهند و پیشنهاد می کنیم شما نیز حداقل یک روز به تفریح و خوشگذرانی در پارک های آبی این شهر اختصاص دهید.

ساحل مرکز شهر    Downtown Beach

اغلب گردشگران این خط ساحلی را برای تفریح و خوشگذرانی خود انتخاب می کنند زیرا این ساحل زیبا یکی از بهترین مکانها بوده و با وجود چشم انداری بی نظیر و کافه و رستوران های احلی متنوع به شهرت رسیده است. این خط ساحلی مابین بندر گاه و منطقه مارینا واقع شده و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی اسانی دارد. از این رو معمولا در تمامی طول تابستان مملو از جمعیت است و همچنین تعداد زیادی از هتل های معروف شهر در نزدیکی آن ساخته شده اند.

هانطور که گفتیم این ساحل دارای چشم اندازی زیبا رو به جزیره کبوتر و و بندرگاه بوده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوان است.  وجود تخت ها و چترهایی برای آفتاب گرفتن، کافه و رستوران های متنوع و فروشگاههای متعدد به جذابیت این ساحل افزوده است. 

ساحل لیدیز  - ساحل بانوان Ladies Beach

به اعلام سفر باتو، خط ساحلی لیدیز بیچ یکی از پرطرفدارترین هاست و برخلاف نامش مکان اختصاصی برای دسترسی بانوان نبوده و استفاده از آن برای همگان امکان پذیر است. در اطراف این خط ساحلی شاهد تماشای طبیعتی زیبا با ردیفی از درختان نخل خواهید بود و وجود کافه و رستوران های متنوع همه آنچه را نیاز دارید مهیا می کنند. ساحل بانوان به مرکز شهر نزدیک است و شاید به همین خاطر در تمامی ایام هفته شلوغ و مملو از جمعیت است. در شمن میتوانید برخی از ورزش ها و تفریحات آبی مهیج را در اطراف این خط ساحلی تجربه کنید.

لانگ بیچ Long Beach

ساحل پر طرفدار بعدی لانگ بیچ در تور کوش آداسی ارزان نام دارد و همانطور که از امش پیداست یکی از طولانی ترین سواحل این شهر محسوب می گردد. لانگ بیچ که در فاصله شش کیلومتری از جنوب شهر کوش آداسی قرار گرفته و حدود هجده کیلومتر طول دارد. در سراسر این خط ساحلی امکانات رفاهی متنوعی دیده می شود و پارک آبی آکوا سنتر نیز در نزدیکی آن واقع شده است .

مرکز خرید میدتون

میدتون یکی دیگر از مدرن ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید در شهر بدروم است ، و بعد از پالمارینا بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود می کشاند. میدتون دارای نمایندگی های معروفی است و محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک است. مرکز خرید میدتون در محله ارتاکنت قرار گرفته و تنها مرکز خرید سرپوشیده در شهر بدروم است. این مجموعه نیز دارای امکانات رفاهی بی نظیری همچون سالن سینما، کافه و رستوران های متنوع و همچنین سوپر مارکت و پارکینگ است و بیش از یکصد فروشگاه را در خود جای داده است.

مرکز خرید اوسیس 

مرکز خرید اوسیس، از جمله قدیمی ترین مراکز خرید شهر بدروم در قیمت تور بدروم است اما با وجود فضای زیبا و محوطه سبز و گلکاری شده به شهرت رسیده است. در طراحی این مجموعه از انواع درختان نخل و خرما، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های متنوع استفاده شده که تماشای آن ها جذاب خواهد بود. مرکز خرید اوسیس دارای چند سالن سینما، کافه و رستوران، و محوطه بازی برای کودکان نیز هست از این رو خرید و گشت و گذاری جذاب را برایتان رقم خواهد زد .

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به شهرهای ساحلی ترکبه

بازارهای هفتگی در شهر بدروم

شهر بدروم بازارهای هفتگی متنوعی دارد که هر کدام دارای حال و هوای بسیار جالبی بوده و خریدی لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد. به عنوان مثال در این شهر هر پنج شنبه بازاری پر هیاهو برپا می شود که ایالیکاواک نام دارد و هر آنچه را بخواهید در آن می یابید و با کمی صبر و حوصله کالاهای با کیفیت و ارزانی را خواهید یافت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top