تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/01/17 - 21:32
کد خبر: 391175

ستاره بایرن باز هم کرونایی شد

غیبت سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن قطعی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، در آستانه شروع رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بحران ابتلا به ویروس کرونا دوباره گریبان تیم های بزرگ را گرفته و باعث غیبت برخی بازیکنان تیم های بزرگ در این مسابقات شده است. حالا اخبار حاکی از آن است که سرژ گنابری نیز قادر به حضور در دیدار حساس بایرن مونیخ مقابل پاری سن ژرمن نیست.

ابتدا تست آنتی ژن سرژ گنابری و در ادامه اگر تست PCR او مثبت شده و او هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن را از دست خواهد داد. این در حالیست که در اردوی رقیب نیز بازیکنانی چون مارکو وراتی و الکساندر فلورنزی به همین علت قادر به همراهی پاری سن ژرمن نیستند.

البته سرژ گنابری در اوایل فصل و در ماه سپتامبر نیز یک بار به ویروس کرونا مبتلا شده بود و حالا دوباره این بیماری دوباره گریبان او را گرفته است. باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی ابتلاس سرژ گنابری به ویروس کرونا را تایید کرد تا شایعات رنگ حقیقت به خود بگیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top