تاریخ انتشار: 18 آذر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3915

اعتراض انجمن اسلامی پردیس قم دانشگاه تهران به یک تشکل

انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران در این بیانیه آورده است: ریخته شدن سه قطره خون در روز 16 آذر 32 بر روی زمین دانشکده فنی دانشگاه تهران، درخت تنومند استکبارستیزی را در این دانشگاه طوری آبیاری و به حدی تنومند کرده است که این درخت توانست امسال و پس از گذشت 56 سال ریشه تمام شاخ و برگ‌های استکبار را از دل دانشگاه بزداید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر ایجاد فضای آرامش و گفتگو در دانشگاه، نسبت به اقدامات انجمن اسلامی دانشگاه تهران در جهت منافع برخی افراطیون به شدت اعتراض کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: 16 آذر 88 برگ زرینی برای جنبش دانشجویی بود که با حضور افتخارآفرینانه دانشجویان ولایی دانشگاه تهران به همگان نشان دادند که راه امام (ره) و رهبری همیشه در دانشگاه زنده است و نقشه‌های شوم دشمنان برای به التهاب کشیدن فضای دانشگاه و از یاد بردن خط امام (ره) به اسم امام (ره) در دانشگاه همه نقش بر آب شد و در واقع ضرب المثل قدیمی را به یاد ما انداخت که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد».

نویسندگان این بیانیه در ادامه خاطرنشان کردند: مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران که در روز 16آذر برگزار شد، باز هم چهره واقعی بسیاری از افراد را که خود را در لوای نام یک تشکل اسلامی و خط امامی پنهان کرده‌اند، آشکار ساخت و به همه نشان داد که چهره منافق همیشه پشت ابر نمی‌ماند و دانشجویان هوشیار و بابصیرت اجازه نمی‌دهند تا افراد با نقاب سبز آمریکایی در دانشگاه دم از خط امام (ره) بزنند.

این بیانیه در ادامه آورده است: منافقین هم در آخرین جان دادن‌هایشان در سال 60 دست به اقدام مسلحانه زدند و قصد داشتند تا با به التهاب کشاندن فضای جامعه از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و امروز هم انجمن اسلامی دانشگاه تهران با نقاب سبزی که بر چهره خود زده است، قصد داشت تا نام امام (ره) را از دانشگاه حذف کند؛ غافل از آنکه به یمن حماقت این دشمنان خط امام (ره) امروز بیش از هر روزی خط امام (ره) و رهبری در دانشگاه تهران زنده و جاودانه است.

دانشجویان دانشگاه تهران در ادامه این بیانیه تأکید کردند: ایجاد فضای آرامش و گفتگو در دانشگاه زمانی میسر خواهد شد که همه منافقین چهره واقعی خود را نشان دهند؛ زیرا این برخوردهای نفاق‌گونه جدا از آزادی اندیشه است و راه انتخاب درست را بر دانشجویان مسدود می‌کند؛ هرچند دانشجوی ایرانی امروز بابصیرت و آگاهی خود به راحتی چهره واقعی خط امام (ره) را شناخته و در آن مسیر در حرکت است؛ اما ادامه دادن به راه نفاق نشان از این است که این منافقان هیچ ارزشی برای فکر و تفکر دانشجو قائل نیستند و خواستار آزادی توطئه، نفاق و نیرنگ در دانشگاه هستند.

انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران در ادامه اظهار امیدواری کرد که مسئولان دانشگاه تهران بیش از این اجازه ندهند تا عده قلیلی در لوای نام یک تشکل اسلامی و با استفاده از اموال جمهوری اسلامی ایران و با اسم خط امام (ره) خود را اکثریت معرفی کنند و در مقابل نظام بایستند و به خود اجازه هرگونه اهانتی را بدهند.

دانشجویان این دانشگاه در پایان تأکید کردند: امروز عرصه‌ امتحان همه دانشگاهیان است که در این میان دانشجویان ولایی پیرو خط امام (ره) و رهبری به خوبی از این عرصه بیرون آمدند و الان دیگر وقت آن است که دیگران اعم از مسئولان و دیگر دانشگاهیان در این عرصه خود را نشان دهند و به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top