تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/01/22 - 08:12
کد خبر: 391687

خرید کمربند چرم اصل مردانه

کمربند چرم مردانه یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد لباس و پوشش روزانه مردان است که ظاهری شیک و زیبا و کیفیت مناسب برای استفاده دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، برای تهیه کمربند چرم توجه به ویژگیهای چرم استفاده شده در کمربند، مدل کمربند که یک تکه یا سه لایه باشد، سگک کمربند، رنگ و اندازه آن مهم است که در این مقاله به این موارد پرداخته میشود.

امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید یک انتخاب خوب برای کمربند چرم اصل داشته باشید تا از یک کالای مناسب، زیبا و با کیفیت بالا با خیال راحت استفاده کنید.

خرید کمربند چرم  اصل مردانه

کمربند چرم مردانه

کمربند مردانه چرم یکی از وسیله‌های بسیار ضروری برای مردان از قدیم تا به امروز بوده و همواره مورد استفاده آقایان بوده است. شاید در گذشته نقش این اکسسوری بیشتر از جهت ضرورت مورد استفاده بوده است ولی امروزه نقش مهم کمربند علاوه بر ضرورت مصرف در شکل‌گیری استایل زیبا و متناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کمربند چرم زنانه

کمربند چرم زنانه در اکثر موارد کاربرد زینتی دارد هرچند در برخی موارد به عنوان نگهدارنده لباس نیز استفاده میشود. کمربند چرم زنانه عرض کمتری نسبت به کمربند چرم مردانه دارد و معمولا با عرضهای 2، 2.5 و 3 سانتیمتر عرضه میشود.

خرید کمربند چرم  اصل مردانه

چرم استفاده شده در کمربند چرم

چرم استفاده شده در کمربندهای چرم کارگاه چرم یا چرم طبیعی گاوی است یا چرم طبیعی گاومیشی. در مدل یک تکه معمولا از چرم گاومیشی استفاده میشود ولی در مدل کمربند چرم سه لایه از رویه چرم گاوی استفاده میشود.

انواع کمربند چرم مردانه

ساخت کمربند چرم مردانه در دو مدل یک تکه و سه لایه انجام میشود. مدل یک تکه، از یک تکه چرم کامل طبیعی استفاده میشود ولی در مدل سه لایه از سه لایه که شامل چرم طبیعی، فوم و چرم مصنوعی است، استفاده میشود.

کمربند چرم  یک تکه

این نوع کمربند چرم مردانه یک تکه است. یعنی از یک تکه چرم کامل طبیعی و اصل برای ساخت کمربند استفاده شده است که باعث دوام بیشتر و کیفیت بالای کمربند میشود. ضمن اینکه چرم به کار رفته در ساخت آن چرم گاومیشی میباشد.

خرید کمربند چرم  اصل مردانه

کمربند چرم سه لایه

کمربند مردانه چرم سه لایه از سه لایه اصلی تشکیل شده است. لایه بالایی یا رویه آن از چرم طبیعی گاوی ساخته میشود. برای لایه وسطی یا مغزی آن از فوم یا اشبالت استفاده میشود که به کمربند شکل و فرم ایستایی بهتری میدهد. و لایه زیرین یا پشت کار معمولا از چرم مصنوعی استفاده میشود.

سگک کمربند

سگکهای استفاده شده در کمربندهای چرم مردانه  از نوع سوزنی میباشد و از کیفیت مناسبی برخوردارند و یک سال ضمانت استفاده دارند.

تنوع کمربندهای چرم

رنگ بندی کمربندهای چرم شامل سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و عسلی میباشد. سایز کمربندها معمولا 110، 120 و 130 سانتیمتر میباشد. در هنگام خرید کمربند چرم از کارگاه چرم حتما دقت کنید که گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

خرید آنلاین کمربند چرم

برای خرید آنلاین کمربند چرم اصل کافی است به وبسایت ما، کارگاه چرم سر بزنید و به راحتی و البته با خیال راحت نسبت به کیفیت و قیمت خرید محصول چرم خود را انجام دهید.

هدیه کمربند چرم

همیشه برای هدیه گرفتن در روز مرد یا روز زن دغدغه وجود دارد تا هدیه مناسبی تهیه شود. کمربند چرم میتواند گزینه مناسبی برای یک هدیه مناسب و جذاب باشد. کمربند چرم مردانه برای آقایان و کمربند چرم زنانه برای خانمها میتواند یک هدیه زیبا و مناسب و با کیفیت باشد. بخصوص که از چرم اصل و طبیعی تهیه شده باشد.

سفارش انبوه و عمده کمربند چرم مردانه

در کارگاه چرم امکان سفارش انبوه کمربند چرم وجود دارد. فقط کافی است از طریق راه های تماس ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و بر اساس سفارش شما، محصول مورد نظر را در زمان مناسب و با کیفیت مناسب برای شما آماده میکنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
موحد
1400/06/15 - 18:51

سلام
قیمت کمربند چرم مردانه تو این سایت نسبت به جاهای دیگه مناسب هست و کیفیت خوبی هم داره.
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top