تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/01/22 - 13:00
کد خبر: 391742

در اسکار ۲۰۲۱ چه می‌گذرد؟

فیلم سینمایی « تکه های یک زن »، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی فیلمی درام به کارگردانی « کورنل موندروتسو » و نویسندگی « کاتا وبر » است که در بخش اصلی جشنواره ی بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسکار 2021 نیز مانند بسیاری از رویداد های جهانی و مهم دیگر با تاخیر ( 2 ماهه) بر گذار شد . اما با توجه به محدودیت ها ومشکلات کمپانی های بزرگ فیلمسازی ، جدول فیلم های اسکار 2021 خالی از فیلم های مهم و قابل توجه نیست. تا کنون نامزد های اسکار 2021 معرفی شده اند و به محض اعلام نتایج ، گزارش لحظه ای نتایج و برندگان اسکار 2021 را در صفحه ی لینک شده از سایت وصاله لطیفی مشاهده کنید. فیلم پدر، میناری، صدای متال، تکه های یک زن، دادگاه هفت شیکاگویی ، نومالند و زن جوان امید وار از نامزد های اصلی این جشنواره هستند.

معرفی فیلم هایی از اسکار امسال:

میناری ( minari) محصول سال 2020

فیلم سینمایی « میناری»، آخرین ساخته ی لی آیزاک است. لی آیزاک چانگ قبل از این فیلم سه فیلم بلند داستانی و یک فیلم مستند کارگردانی کرده است و پس از این اثر هم برنامه ی ساخت فیلم جدیدش را در پیش گرفته. ساخته های قبلی لی آیزاک چانگ با وجود مستقل بودن، بعضاً مورد توجه منتقدین بین المللی قرار گرفته بودند. این فیلم با الهام از کودکی خود کارگردان ساخته شده است. خلاصه ی داستان این فیلم از این قرار است که خانواده ای کره ای با رویای مزرعه دارشدن به ایالتی از آمریکا مهاجرت می کنند ... مقاله نقد فیلم میناری را مطالعه کنید!

در اسکار ۲۰۲۱ چه می‌گذرد؟

صدای متال (sound of metal) محصول سال 2019

فیلم سینمایی « صدای متال »، فیلمی به کارگردانی « داریوس ماردر »، محصول سال ۲۰۱۹ کشور کانادا است. این فیلم توانست یکی از نامزد های اسکار 2021 در بخش بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد باشد . داستان  این فیلم برای افراد علاقمند به موسیقی میتواند بسیار جذاب باشد. خلاصه ی داستان این فیلم از این قرار است که یک درامر (نقش اصلی) قدرت شنوایی خود را از دست می دهد و زندگی او با چالشی جدی رو برو میشود ،« صدای متال » را می توان یک نمونه ی امروزی بسیار خوب از سینمای جهان، برای در خدمت گرفتن فرم، در راستای محتوا دانست. بازی با صدا و سکوت، مهمترین عامل موفقیت این فیلم است. ...مقاله ی تحلیل و نقد فیلم صدای متال را مطالعه کنید!

در اسکار ۲۰۲۱ چه می‌گذرد؟

در این فیلم « ریز احمد » و« الیویا کوک » ایفای نقش های اصلی را برعهده دارند.

تکه های یک زن (pieces of a woman)

فیلم سینمایی « تکه های یک زن »، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی فیلمی درام به کارگردانی « کورنل موندروتسو »  و نویسندگی « کاتا وبر » است که در بخش اصلی جشنواره ی بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد. کورنل موندروتسو پیش از این با سینمایی « خدای سفید »، برنده ی جایزه ی نوعی نگاه جشنواره ی کن شده بود. خلاصه ی داستان این فیلم از این قرار است که خانواده ای که در آستانه ی بچه دار شدن هستند ، به دلیل سهل انگاری پرستار ماما کود خود را از دست میدهند .... مقال نقد فیلم تکه های یک زن را مطالعه کنید!

در اسکار ۲۰۲۱ چه می‌گذرد؟

« ونسا کربی »، « شیا لباف » و « الن برستین » بازیگران این فیلم هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top