تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/01/23 - 10:06
کد خبر: 391852

فریلنسرینگ؛ روش نوین کسب درآمد

تولید محتوا یکی از ضروری ترین نیازها برای حفظ و رشد کسب و کار در دنیای دیجیتال است و از آنجایی که این شغل مهم و جذاب قابلیت خوبی برای دورکاری دارد، یکی از مهم ترین شغل ها برای فریلنسرها محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یافتن کارخوب و داشتن درآمد مناسب برای تامین نیازهای زندگی، یکی از مهم ترین مسائلی است که هر انسان در طول زندگی خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند. گواه این ادعا این است که، شما همواره می‌توانید کسانی را پیدا کنید که از نداشتن کار مناسب گله میکنند. بنابراین اگر جزو کسانی هستید که دنبال کار میگردید و یا قصد بهبود اوضاع مالی و درآمد خود را دارید توصیه می‌کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بشر همواره به دنبال آسایش و راحتی بیشتر است بنابراین همواره تلاش می‌کند تا مناسب ترین شرایط را برای کار کردن خود ایجاد کند. فیلنسرینگ یا کسب درآمد اینترنتی از راه دور، به کمک توسعه اینترنت و گسترش استفاده از آن در میان مردم و برای رفع نیازهای انسان و افزایش راحتی و کارایی او به وجود آمده است و موجب شده تا انسانها از قید و بندهای آزاردهنده و دست و پا گیری مانند حضور مداوم و منظم در محل کار، کارکردن برای شخصی دیگر و جواب پس دادن به او، نداشتن ساعت کاری منعطف و مواردی از این دست که باعث می‌شد آنها توان کنترل تمام جنبه‌های زندگی خود را نداشته نباشند راحت شده و بتوانند در زمان و مکان دلخواه خود کار کنند و بر حسب علاقه و شرایط خود تصمیم بگیرند که چه ‌کاری را قبول یا رد کنند. بیماری کرونا و الزام به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز به گسترش این امر کمک کرد و باعث شد بسیاری از افراد دورکاری و کار کردن به عنوان یک فریلنسر را برگزینند.

فریلنسرینگ؛ روش نوین کسب درآمد

فریلنسر به چه کسانی گفته می‌شود؟

فریلنسرها افرادی هستند که به  صورت دورکار به فعالیت مشغول هستند  و معمولا در خانه کار می‌کنند. آنها به واسطه توانایی ها و مهارت‌هایی که دارند و بر حسب شرایطشان پروژه‌های پیشنهادی را بررسی کرده و مناسب‌ترین آنها را برمیگزینند. فریلنسرها می‌توانند به صورت همزمان برای چند شرکت یا کارفرما کار کنند.

آمارها نشان می‌دهند که  ۳۵ درصد از نیروی کار آمریکا را  فریلنسرها تشکیل می‌دهند و از درآمد مناسبی برخوردار هستند، بنابراین می‌توان آینده‌ی خوبی برای این نوع از کار کردن پیش بینی کرد.

 

چگونه به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کنیم؟

کار کردن به عنوان یک فریلنسر نیز مانند هر کار دیگری نیاز به تحقیق و مشورت دارد بنابراین، توصیه می‌کنیم پیش از وارد شدن به این فضا اطلاعات مورد نیاز خود را جمع اوری کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برای شروع به کار، شما می‌توانید نمونه کارها و مهارت‌های خود را مشخص کنید و با منتشر کردن آنها در فضای حقیقی و یا مجازی، کارفرمایان را به همکاری با خود ترغیب کنید، البته این مسئله دردسرها و سختیهایی نیز دارد که از میان آنها می‌توان به، پیدا کردن پروژه مناسب برای انجام، نگرانی و عدم اعتماد به خریدار برای پرداخت دستمزد شما و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

علاوه بر راهی که به آن اشاره شد، راه مطمئن تری نیز برای کار کردن به عنوان یک فریلنسر وجود دارد و آن استفاده از سایت‌های فریلنسری است. این سایت‌ها که واسطه‌ای بین کارفرما و فریلنسر هستند، نه تنها یافتن پروژه را برای شما راحت‌تر می‌کنند بلکه از امکاناتی مانند پرداخت امن نیز برخوردارند و موجب می‌شوند تا شما با اطمینان خاطر کارکنید و دغدغه کمتری داشته باشید.

تعداد سایتهای فعال در این زمینه زیاد است و هرکدام ویژگی‌های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند و اگر به تازگی قصد دارید فریلنسر بودن را تجربه کنید، حضور در یک سایت نامناسب می‌تواند شما را برای ادامه فعالیت در این مسیر دلسرد کند. بنابراین توصیه می‌کنیم از سایت‌های معتبر و مطمئنی مانند سایت حامی ‌ورکس استفاده کنید و ریسک تلف شدن وقت و هزینه‌تان در سایتهای نامعتبر را نپذیرید.

مهارت‌های مورد نیاز برای کار کردن به عنوان فریلنسر چیست؟

فریلنسرها توانایی انجام هر پروژه‌ای که قابلیت برون سپاری و انجام به صورت دورکاری را داشته باشد، دارند. بنابراین توانمندی‌ها و مهارت های مورد نیاز برای کارکردن به عنوان یک فریلنسر بسیار متنوع و گسترده است و مهارت‌های زیادی را در برمیگیرد که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با تعدادی از محبوبترین آنها ارائه خواهد شد:

تولید محتوا

فریلنسرینگ؛ روش نوین کسب درآمد

تولید محتوا یکی از ضروری ترین نیازها برای حفظ و رشد کسب و کار در دنیای دیجیتال است و از آنجایی که این شغل مهم و جذاب قابلیت خوبی برای دورکاری دارد، یکی از مهم ترین شغل ها برای فریلنسرها محسوب می‌شود. افراد زیادی به عنوان یک فریلنسر به کار تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری، برای سایت‌ها، صفحات مجازی و ..... مشغول هستند. تولید محتوا در انواع و سبک‌های گوناگونی انجام می‌شود و شغلی جذاب و تاثیرگذار است. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید، می‌توانید به سایت حامی ورکس مراجعه کنید و با مواردی مانند تولید محتوای سایت، تولید محتوای وبلاگ، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) و .....بیشتر آشنا شوید و در صورت علاقه و تمایل به راحتی به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کنید.

تایپ

اگر به دور و بر خود نگاه کنید متوجه می‌شوید که با انبوهی از جملات تایپ شده محاصره شده‌اید، از مطالبی که در سایت مطالعه می‌کنید گرفته تا، اطلاعیه‌ای که روی در یک مغازه زده شده است. گسترش فضای مجازی و استفاده همگانی از این فضا نیز باعث گسترش بیش از پیش تایپ و افزایش اهمیت آن شده است. از طرفی آموختن تایپ کار نسبتا ساده‌ای محسوب می‌شود و در صورتی که شما توانایی کافی در این زمینه داشته باشید، می‌تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد. سایت حامی ورکس این امکان را دارد که شما علاوه بر فعالیت در زمینه تایپ، در زمینه ورود اطلاعات و تبدیل صوت یا موسیقی به متن نیز فعالیت کنید.

طراحی گرافیکی

یکی از پرکاربردترین مهارت‌ها در دنیای امروز که همیشه و همه جا مورد نیاز انسان است، مهارت طراحی گرافیکی است. رقابت در فضای مجازی بر سر دیده شدن و هم چنین اهمیت زیبایی و جذابیت برای جذب مخاطب و افزایش بازدهی سایت‌ها، فضای مجازی، تبلیغات، اطلاعیه ها و مواردی از این قبیل نیز بر اهمیت این مهارت افزوده است. طراحی گرافیک یک هنر جامع است و مهارت ها و فعالیت‌های زیادی را در بر میگیرد که از میان آنها می‌توان به طراحی لگو و لگو تایپ، طراحی پست شبکه‌های اجتماعی، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی مهر، طراحی انواع بسته بندی، طراحی بنر و بیلبورد، طراحی جلد کتاب و مجله، طراحی ست اداری، طراحی کاریکاتور، طراحی کارت ویزیت، طراحی اینفوگرافیک و ..... اشاره کرد که، امکان فعالیت در زمینه تمام این مهارت‌ها در سایت حامی ورکس (Hamiworks.com) به وجود آمده است.

پروژه‌های طراحی گرافیکی پروژه‌هایی هستند که نیاز به خلاقیت دارند و افراد هنرمند و دارای ذوق و سلیقه از انجام آنها لذت می‌برند. بنابراین اگر در این زمینه مهارت دارید فرصت کسب درآمد را از دست ندهید هم چنین اگر برای کار خود نیاز به یک طراح گرافیک دارید، توصیه می‌کنم به سایت حامی ورکس مراجعه کرده و برون سپاری پروژه‌تان را امتحان کنید.

پیشنهاد ویژه

فریلنسرینگ؛ روش نوین کسب درآمد

فریلنسرینگ و کسب درآمد اینترنتی از راه دور لازمه دنیای امروز و بخش جدایی ناپذیر آن است، بنابراین توصیه می‌کنم اگر از کار خود ناراضی هستید یا در حال حاضر بی‌کارید و دنبال کار می‌گردید ولی شرایط مناسبی برای کار تمام وقت ندارید، کار کردن در این فضا را با سایت حامی ورکس امتحان کنید. قطعا تجربه دور کاری و کار کردن در منزل باعث می‌شود تا، مهارت‌های زیادی مانند مدیریت زمان، افزایش تمرکز، مدیریت درآمد، مدیریت استراحت و مواردی از این قبیل را بیاموزید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حامد
1400/01/23 - 11:50

فعالیت در این سایت بسیار راحت است، مخصوصا که پورسانت سایت صفر هست
مجتبی
1400/12/11 - 22:40

من چند هفته هست که عضو سایت شدم و تونستم یک پروژه انجام بدم
فریلنسر
1401/03/08 - 12:17

بله تولید محتوای فریلنسری بسیار کار جذابی هست، من پیشنهاد میکنم این کار شروع کنید.
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top