تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/01/23 - 11:32
کد خبر: 391868

تامین امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب کریوت

ویژگی های نرم افزاری دستگاه ردیاب خودروی کریوت یکی از برجسته ترین عوامل تاثیر گذار در توانایی بالای این محصول در تامین ایمنی خودرو است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز دنیا موجب شده تا در هر زمان و مکان امکان ردیابی خودرو برای اشخاص وجود داشته باشد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کریوت برند فعال در زمینه طراحی و تولید سیستم مدیریت ناوگان است که توسط فارغ التحصیلان صنعتی شریف راه اندازی شده است. این شرکت که کار خود را با ساخت ردیاب و با هدف تامین امنیت خودرو آغاز کرد، در ادامه راه به مدد همکاری متخصصین ، به طراحی و ساخت سامانه های هوشمند مدیریت و ردیابی ناوگان پرداخت و جهت افزایش کیفیت محصولات خود، استاندارد های بین المللی را در تولیدات کریوت اعمال کرد.

تامین امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب کریوت

با توجه به سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی، نیاز به سیستم های قدرتمند و پیشرفته مدیریت ناوگان خودرو در بسیاری از مشاغل نظیر حمل و نقل شهری، نیروهای امدادی، نیروهای مسلح و پتروشیمی احساس میشود؛ اینجاست که ضرورت طراحی و ساخت سیستم ردیابی وسایل نقلیه بیش از پیش خودنمایی میکند و متخصصین را به تولید بهترین نمونه داخلی این محصول متمرکز میسازد. درواقع استفاده از سیستم ردیابی ناوگان به واسطه قابلیت مدیریت مصرف سوخت و مسیر یابی خودروها موجب ارتقای عملکرد کارکنان و طول عمر وسایل نقلیه شده و نقش کلیدی در بازدهی بیشتر کسب و کارهای وابسته با ناوگان ایفا میکند. بعلاوه، بخش دیگری از نیاز به سیستم های ردیابی، به اشخاص و خودروهای شخصی اختصاص دارد که همین امر مسئولیت کریوت در ساخت محصول باکیفیت را دو چندان کرده است.

ردیاب کریوت برترین برند داخلی در تامین امنیت خودرو

باتوجه به تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در کریوت، ‌میتوان آن را محصولی قابل رقابت با نمونه های خارجی در تامین امنیت خودرو برشمارد؛ از طرف دیگر، تولید ردیاب داخلی که قابلیت تامین نیاز سازمان های مختلف و اشخاص را دارد، موجب حذف هزینه های اضافی و تامین نیاز مصرف کننده داخلی شده. کریوت با کیفیت بالای نرم افزاری خود حرف اول را در میان تولیدات داخلی زده و همواره جز ارزان ترین سیستم های ردیاب ایرانی به حساب می آید؛ به گونه ای که قیمت محصول مشابه خارجی آن بدون هیچ برتری تا ۳ برابر بالاتر میرسد. محصولات کریوت برای تمامی مصرف کننده ها اعم از اشخاص و سازمان ها به صورت آنلاین در دسترس بوده اما به سبب همکاری های گسترده با برندهای بزرگ داخلی، فعالیت های این شرکت بیشتر متمرکز بر B2B‌ شده است.

تامین امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب کریوت

 ردیاب کریوت که با کاربست پیشرفته ترین تکنولوژی ردیابی خودرو تولید شده است، با توجه به کیفیت بالا و قیمت ارزان خود قابلیت ورود به بازار های بین المللی را داراست. علت برتری کریوت نسبت به نمونه های داخلی، رفع نواقص موجود در نسخه های پیشین و استفاده از تکنولوژی پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری جهت جلوگیری از سرقت و افزایش ایمنی خودرو در ساخت آن است. در واقع سیستم ردیاب خودرو کریوت ترکیبی از دو بخش سخت افزاری جهت نصب مخفی بر روی ناوگان و ارسال اطلاعات موقعیت خودرو و بخش نرم افزاری جهت دریافت اطلاعات و رهگیری لحظه ای در سیستم مقصد ( رایانه، موبایل، تبلت) میباشد. در بسیاری از سیستم های ردیاب از فناوری GPS یا GLONASS استفاده می شود اما برند کریوت با ترکیب چند تکنولوژی، کیفیت و کارایی ردیاب خود را با هدف حفظ ایمنی خودرو در هر ثانیه، ارتقای محسوسی داده است.

چرا امنیت کامل خودرو به کمک ردیاب کریوت تامین می شود؟

ردیاب کریوت به سبب بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و ترکیب امکانات به روز ردیابی، موجب افزایش اطمینان خاطر صاحبان خودروهای شخصی و سازمانی شده و امکان موقعیت یابی ثانیه ای وسیله نقیله را برای کاربر ممکن می سازد. از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم ردیابی، قابلیت خاموش کردن وسیله نقلیه و امکان قفل درب های خودرو از را دور است که خود امر مهمی در تامین امنیت اتوموبیل به حساب می آید. همچنین در صورت سرقت خودرو و مفقود شدن آن، به سبب ابعاد کوچک و مخفی بودن محل نصب ردیاب کریوت، سارق از وجود آن مطلع نخواهد شد و امکان ردگیری خودرو برای شخص و پلیس وجود خواهد داشت؛ در نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن محل خودرو شناسایی شده و از خسارات احتمالی جلوگیری می شود. سایر ویژگی های فوق العاده این دستگاه ردیاب در سایه طراحی خاص سخت افزاری و نرم افزاری آن محقق شده که در ادامه به معرفی جزییات آن ها و نقش ایشان در تامین ایمنی خودرو اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های سخت افزاری

از ویژگی های سخت افزاری دستگاه ردیاب فوق پیشرفته کریوت می توان به امکان نصب در مکان مخفی به دور از چشم راننده و سایر افراد به سبب ابعاد کوچک دستگاه که به ۲۳× ۵۲×۹۲ میلیمتر می رسد، اشاره کرد. ساخت این ردیاب در قالب دستگاهی مقاوم در برابر رطوبت، دما و ضربه از خصوصیات خاص آن به شمار می آید. از دیگر مزایای قابل توجه این دستگاه قابلیت نصب سیم کارت و ارسال اطلاعات آنلاین ۲۴ ساعته می باشد. لازم به ذکر است این دستگاه با قطع برق خودرو همچنان در دسترس قرار داشته و باتری آن قابلیت شارژ طولانی را دارا می باشد که خود تضمین دیگری است در افزایش ایمنی خودرو. تا کنون ۳ مدل از دستگاه ردیاب کریوت در داخل کشور تولید شده ( از طریق فروشگاه کریوت مشاهده نمایید ) که نشان دهنده اهمیت به روز رسانی دستگاه و شخصی سازی آن برای شرکت تولید کننده دارد. از دیگر مزایای ردیاب کریوت نیز به قابلیت نصب آن بر روی وسایل نقلیه هوایی و کشتی نیز می توان اشاره کرد. سایر مشخصات سخت افزاری ردیاب کریوت :

  • سنسور GPS با حساسیت -165 dBm
  • قابلیت دریافت اطلاعات از 16 ماهواره  GPS
  • سنسور شتاب سنج سه محوره
  • ارتباط با دستگاه از طریق GSM, GPRS, SMS ( GPRS class 12: max. 85.6 kbps)

TCP/IP, UDP/IP (quad-band 850/900/1800/1900 MHz)

  • ارسال اطلاعات هر یک ثانیه یکبار
  • محدوده ولتاژ 6 – 30 ولت
  • محدوده مجاز رطوبت 5 -% 95 %
  • جریان مصرفی 150 میلی آمپر
  • حافظه داخلی 4000 رکورد با امکان ضبط حجم بالای اطلاعات
  • قابلیت بروزرسانی فریمور
  • ورودی و خروجی دیجیتال

 وجود دستگاه ردیاب کریوت جهت راه اندازی کلیه سرویس ها اعم از ردیابی خودرو، مدیریت مصرف سوخت، ردیابی ناوگان، جلوگیری از حوادثی نظیر سرقت و نظارت بر توزیع محصولات ضروری میباشد. ارگان ها و سازمان های متقاضی استفاده از سیستم کریوت میتوانند بنا بر نیاز خود سرویس های مختلف این ردیاب را از شرکت درخواست نمایند. نکته مهم درخصوص محصولات کریوت قابلیت استفاده از گارانتی حقیقی در صورت وجود هرگونه نقص و خطا در عملکرد سیستم میباشد؛ چرا که این محصول تماما توسط متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده و همین امر موجب در دسترس بودن صددرصدی خدمات پس از فروش آن میباشد.

ویژگی های نرم افزاری

ویژگی های نرم افزاری دستگاه ردیاب خودروی کریوت یکی از برجسته ترین عوامل تاثیر گذار در توانایی بالای این محصول در تامین ایمنی خودرو است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز دنیا موجب شده تا در هر زمان و مکان امکان ردیابی خودرو برای اشخاص وجود داشته باشد و از خطرات احتمالی نظیر سرقت پیش گیری شود. قابلیت مدیریت مصرف سوخت، کنترل خودرو، مشاهده آنلاین مسیر، خاموش کردن وسیله نقیله  و قفل درها در اختیار کاربر از دیگر خصوصیات کریوت می باشد؛ همچنین مشاهده مسیر های طی شده و نظارت آنلاین مسیر از دیگر مزایای کاربردی این سیستم ردیاب است. علاوه بر این قابلیت نصب نرم افزار کریوت بر روی رایانه و موبایل امکان رصد لحظه ای ناوگان را موجب شده است.

متخصصین در طراحی نرم افزار کریوت بطور همزمان دو فناوری GPS و GSM بکار برده اند که همین امر اختیارات مطلوبی را در دسترس کاربر قرار داده ؛ امکان ردیابی ناوگان در مناطق دور افتاده توسط GPS و استفاده از شبکه اینترنت به هنگامی که GPS مختل است. بدین ترتیب مدیریت وسیله نقلیه در هیچ لحظه ای دچار اختلال نشده و هر لحظه امکان پیگیری خودرو وجود دارد.

دیگر مزیت نرم افزاری این سیستم برنامه مخصوص مدیریت توزیع محصولات است که کاربرد فراوانی در صنایع غذایی دارد؛ با استفاده از این برنامه، صنایع می توانند زمان تحویل محصولات، زمان بندی تحویل محصول به چند مقصد در یک روز، مدیریت انبار، پیشگیری از فساد محصولات و غیره را کنترل نمایند. در مجموع استفاده از ردیاب کریوت در ناوگان صنایع و ارگان های مختلف به بهینه سازی زنجیره فروش و پخش محصولات ختم شده و با نظم بخشیدن به سامانه پخش، به کاهش تعداد ناوگان و آزاد سازی قسمتی از سرمایه شرکت منجر می گردد. سیستم نرم افزاری در ناوگان های خودرویی قابلیت ارتباط با راننده، پیشنهاد مسیر های بهتر، شناسایی مسیر های پر ترافیک، تعیین مدت زمان سفر و نظایر اینها با هدف سهولت هرچه بیشتر جابجایی و کوتاه کردن مدت سفر را دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top