تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/01/23 - 20:21
کد خبر: 391948

۷ آنتی ویروس‌برتر ویندوز ۱۰ را بیشتر بشناسیم

۷ آنتی ویروس‌برتر ویندوز ۱۰ را بیشتر بشناسیم

کامپیوترها مانند انسان‌‌ها آلوده به ویروس می‌‌شوند که باید از آن‌ها محافظت کنیم. برای محافظت از کامپیوترها در برابر ویروسی شدن نیاز به آنتی ویروس داریم. این روزها با افزایش نرم‌افزارهای مخرب، تروجان، کی لاگرها و... ویروسی شدن کامپیوترها بسیار شایع‌تر شده و ممکن است با ویروسی شدن سیستم شما امنیت اطلاعات شما کاهش پیدا کنید یا عملکرد کامپیوتر و لپ تاپ شما کاهش یابد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مطلب قصد داریم بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز 10 را به شما معرفی کنیم.

آنتی ویروس 

آنتی ویروس‌ها نرم‌افزارهایی هستند که با اسکن کردن کامپیوتر و لپ تاپ، ویروس‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را حذف می‌کند.

اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما ویروسی شود کاهش سرعت و عملکرد آن‌ را به طور واضح مشاهده می‌کنید، فرقی ندارد کامپیوتر شما قوی یا ضعیف باشد. ویروس‌ها توانایی این را دارند که اطلاعات شما را به سرقت ببرند، پس باید مواظب باشید و از نصب‌ نرم‌افزارهای مخرب دوری کنید و حدالامکان از منابع معتبر نرم‌افزارها را دانلود کنید.

در ادامه مطلب 7 آنتی ویروس برای ویندوز 10 را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. آنتی ویروس ویندوز 10 Norton Security

آنتی ویروس ویندوز 10 نوروتون یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار هستند و کامپیوتر شما را در برابر ویروس‌ها محافظت می‌کند.

به گفته سازندگان آنتی ویروس نوروتون، این آنتی ویروس کامپیوتر شما را به صورت 100 درصد نه تنها در مقابل ویروس‌ها بلکه در برابر باج‌افزارها محافظت می‌کند و اگر زمانی کامپیوتر شما از طریق ویروس‌ها آسیب دید می‌توانید از طریق کارشناسان امنیتی این شرکت درخواست کمک کنید تا مشکل شما را حل کنند.

از معایب این آنتی ویروس مقابله و عدم اجازه فایل‌های کرک شده است و به هنگام نصب نرم‌افزارهای کرک شده و patch باید آنتی  ویروس را غیرفعال کنید.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 Norton Security

  • امنیت 100 صدرصدی سیستم شما در مواجه با ویروس‌ها و حملات باج‌افزاری با آنتی ویروس ویندوز 10 Norton Security
  • بعد از نصب آنتی ویروس ویندوز 10 Norton Security شما یک متخصص از شرکت Norton همراه خود دارید که به شما کمک می‌‌کند که سیستم شما خالی از هرگونه ویروس باشد.
  • محافظت و ایجاد امنیت در کامپیوتر شما در سریع‌ترین زمان ممکن
  • دارای امنیت و قدرت بسیار بالا نسبت به سایر آنتی ویروس‌های ویندوز 10

2. آنتی ویروس ویندوز 10 Kaspersky Antivirus

یکی از بهترین آنتی ویروس‌ ویندوز 10 Kaspersky است که در میان بسیاری از کاربران محبوبیت بالایی دارد و در سراسر دنیا از این آنتی ویروس استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس Kaspersky درکنار حفاظت کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، امنیت کامپیوتر شما را بر عهده می‌گیرد تا در برابر آسیب‌های اینترنی در امان باشید و مشکلی برای اطلاعات و کامپیوتر شما پیش نیاید.

آنتی ویروس‌ ویندوز 10 Kaspersky دارای نسخه رایگان و پولی است که نسخه رایگان بسیاری از امکانات را دارد و می‌توانید این آنتی ویروس را برای ویندوز 10 از سایت‌های معتبر ایرانی و خارجی دانلود کنید.

بعد از نصب این آنتی ویروس Kaspersky در سیستم ممکن است در اجرای نرم‌افزارها تاخیر ایجاد شود و همچنین با نرم‌افزار nero ناسازگار است که نقاط ضعف آنتی ویروس Kaspersky است.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 Kaspersky Antivirus:

  • حفظ امنیت کودکان از خطرات اینترنتی
  • مدیریت پسورد‌های شما در استفاده از وب سایت‌ها و نرم‌افزارها
  • ایجاد امنیت در کامپیوتر، مک و گوشی
  • جستجو و حذف اتوماتیک تروجان
  • ایجاد امنیت در کامپیوتر شما بدون تغییر در کاهش عملکرد سیستم

3. آنتی ویروس ویندوز 10 ESET Smart Security

آنتی ویروس‌های ESET از زمان عرضه ویندوز XP فعالیت خود را شروع کردند و خیلی‌ها با آنتی ویروس ESET Smart Security آشنایی دارند یا حداقل یکبار از آن استفاده کرده‌اند.

آنتی ویروس ESET طی آپدیت‌های متعدد در این چندسال دچار تغییرات مختلفی شده است که جدیدترین قابلیت این آنتی ویروس قدرتمند حفاظت از بانکداری و پرداخت است، که شما با خیال راحت می‌توانید عملیات‌های بانکی خود را با امنیت کامل انجام دهید.

به علاوه ویژگی‌های گفته شده در بالا آنتی ویروس ESET یک محافظ قدرتمند برای کامپیوتر شما است که آن را در برابر ویروس‌های مختلف محافظت می‌کند همچنین دارای فایروال شخصی است که همیشه امنیت شما را تامین می‌کند و می‌توانید یک وب‌گردی امن داشته باشید.

آنتی ویروس ویندوز 10 ESET Smart Security را از تمامی سایت‌های ایرانی و خارجی می‌توانید تهیه نمایید.

این آنتی ویروس در شناسایی و حذف تروجان ضعیف عمل‌ کرده و همچنین عمر یوزرنیم و پسوردها برای بروزرسانی ضعیف است که این دو مورد از نقاط ضعف آنتی ویروس eset است.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 ESET Smart Security:

  • دارای فایروال برای حفاظت از اطلاعات شما در موقعیت‌های مختلف
  • دارای مکان‌یاب در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن سیستم شما
  • دارای مرورگر امن جهت رمزگذاری پسوردها و اطلاعات بانکی و کارت اعتباری شما
  • نصب سریع و آسان
  • اشغال کمترین فضا از حافظه CPU
  • بروزرسانی اتوماتیک در صورت وصل شدن به اینترنت
  • سازگاری با نرم‌افزارهای کرک شده و Patch

4. آنتی ویروس ویندوز 10 سازگاری با نرم‌افزارهای کرک شده Qihoo 360 Total Security

آنتی ویروس ویندوز 10 Qihoo 360 Total Security ترکیبی از چندین موتور مختلف آنتی ویروس‌ها از جمله Avira 360, 360 QVMII AL Engine, Cloud Scan Engine, Bitdefender است که ترکیب این موتورها توانسته یک سپر بسیار قدرتمند بسازد که امنیت کامپیوتر شما را در برابر ویروس‌ها تا حدود خیلی زیاد تامین کند و یک تجربه وب‌گردی آسان و امن را برای شما به ارمغان آورد.

با نصب آنتی ویروس ویندوز 10 Qihoo 360 Total Security در سیستم خود خیالتان بابت ویروس‌ها، کلاهبرداری‌های اینترنتی و تروجان کاملا راحت می‌شود و از اطلاعات شما کاملا محافظت می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این آنتی ویروس داشتن افزونه Sandbox است که فایل‌های مشکوک را به دام می‌اندازد و فضای کامپیوتر شما را از هرگونه فایل مخرب و مشکوک ایزول می‌کند.

از نقاط ضعف این آنتی ویروس می‌توان به عدم سازگاری آن با فایل‌های patch از جمله مایکروسافت آفیس، ادوبی فلش پلیر، ادوبی ریدراست همچنین ممکن است در اجرای نرم‌افزارها به هنگام استفاده از این آنتی ویروس تاخیر ایجاد شود.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 Qihoo 360 Total Security:

  • ایجاد یک محیط امن برای وب‌گردی
  • ایجاد یک محیط امن برای پرداخت‌های اینترنتی و تراکنش‌های بانکی
  • جلوگیری از تهدیدات اینترنتی
  • دارای یک سپر حفاظتی قوی و با جدیدترین آپدیت‌ها برای شناخت ویروس‌ها و شاخص‌های تهدید آمیز

5. آنتی ویروس ویندوز 10 Bit Defender

آنتی ویروس ویندوز 10 Bit Defender در دو نسخه رایگان و پولی طراحی شده که در نسخه رایگان آن دارای طراحی زیبا و رابط کاربری بسیار ساده و سریع است. یکی از مواردی که باعث توجه کابران به سمت این آنتی ویروس برای ویندوز 10 جلب شود سرعت بالای آن در تشخیص ویروس نسبت به سایر رقبا است.

آنتی ویروس ویندوز 10 Bit Defender دارای قابلیتی به اسم اتوپایلت  است که آن را از سایر آنتی ویروس‌ها متمایز ساخته است. با استفاده از این قابلیت مدیریت ویروس‌ها تسهیل می‌یابد و کنترل‌ آن‌ها را به صورت کامل توسط نرم‌افزار انجام می‌شود.

وجود آنتی فیشینگ در این آنتی ویروس باعث می‌شود که سایت‌های فیشنگ را که باعث سرط اطلاعات بانکی شما می‌شود را مسدود کند که شما به آن سایت‌ها دسترسی نداشته باشید.

یکی از نقاط ضعف آنتی ویروس ویندوز 10 Bit Defender داشتن پاپ‌آپ است که گاهی در نمایشگر شما ظاهر می‌شوند و ممکن است برای خیلی‌ها این مورد آزاردهنده باشد و باعث شود که کاربر از نصب این آنتی ویروس خودداری کند.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 Bit Defender:

  • دارای فایروال شخصی برای حفاظت از طلاعات و حریم خصوصی کاربرکنترل م
  • یکروفن و وب کم
  • ایجاد یک محیط امن در کامپیوتر شما
  • عدم کاهش سرعت و عملکرد کامپیوتر شما
  • توانایی حذف کامل یک فایل در کامپیوتر بدون جا گذاشتن هیچگونه ردپایی
  • داشتن password manger برای ذخیره سازی رمز‌های عبور شما در یک مکان و درصوت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • نظارت دقیق برروی نرم‌افزارهای باز شده و درصورت رفتار مشکوک به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

6. آنتی ویروس ویندوز 10 Sophos Home

یکی از بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز 10 که نسبت به سایر آنتی ویروس‌های امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آنتی ویروس ویندوز 10 Sophos Home یکی ابزار امنیتی تجاری است که با نصب آن در کامپیوتر، سیستم شما در برابر بدافزارها، ویروس‌ها و آنتی فیشینگ‌ها حفاظت می‌شود.

همچنین با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید برروی محتواها با استفاده از سیستم مرکزی کنترل داشته باشید که مناسب والدین است تا از وب‌گردی فرزندان خود مطمین شوند و دچار بدافزارها و ترول‌ها نشوند.

این آنتی ویروس تقریبا کامل است اما از نقاط ضعف آن می‌توان به رابط کاربری ساده و قدیمی اشاره کرد.

ویژگی‌های آنتی ویروس ویندوز 10 Sophos Home :

  • رابط کاربری ساده و سریع مناسب برای والدین در کنترل محتوای فرزندان
  • ایجاد امنیت در کامپیوتر تا درصد خیلی بالا
  • رایگان بودن آن در تمامی دستگاه‌ها و استفاده از خیلی از امکانات نرم‌افزار
  • پشتیبانی همزمان از ده دستگاه ویندوز و مک
  • قدرت بالا در مقابله با ویروس‌ها و باج افزارها

7. آنتی ویروس ویندوز 10 BullGurard

یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس‌های معرفی شده تاحالا BullGuard است که در سال 2002 معرفی شد و با هدف فراهم کردن امنیت گوشی و کامپیوترها در مقابل ویروس‌ها در دسترس عموم قرار گرفت.

عملکرد این آنتی ویروس مانند سایر آنتی ویروس‌ها مقابله با ویروس‌ها، فایل‌های مخرب، تروجان، هکرها و... است که علاوه‌بر ایجاد فضای امن در کامپیوتر به شما یک فضای ابری به حجم 5 گیگ به صورت رایگان می‌دهد تا بتوانید فایل‌های خود را آپلود کنید.

یکی از دیگر قابلیت‌های ممتاز این آنتی ویروس بالا بردن عملکرد کامپیوتر با استفاده روش‌های مطمین خود آن که نه تنها سرعت کامپیوتر شما افت پیدا نمی‌کند بلکه باعث افزایش عملکر آن می‌شود. اگر به سرعت کامپیوتر و RAM اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم از این آنتی ویروس استفاده کنید.

اگر دقت کرده‌باشید به هنگام نصب یک اپلیکیشن از ما اجازه دسترسی به قسمت‌های مختلف را می‌خواهد که یک نوع جاسوسی است اما آنتی ویروس بولگارد مانع این اتفاق می‌شود و از اطلاعات شما به طور کامل محافظت می‌کند.

اگر بخواهیم به نقطه ضعف این آنتی ویروس اشاره کنیم می‌توانیم به قابلیت ذخیره سازی آپدیت های دانلود شده توسط کاربر و همچنین آپدیت آفلاین آنتی ویروس و همینطور ویروس یابی خودکار پس از وصل کردن usb  اشاره کرد.

ویژگی‌های آنتی ویروس  ویندوز 10 BullGuard:

  • دارای قابلیت behavioural detection که باعث می‌شود از نمایش‌ فایل‌های آلوده که در خط قرمز شما هستند جلوگیری کند.
  • دارای چندین لایه محافظتی برای از دست ندادن فایل‌های مخرب و شناسایی سریع آن‌ها
  • دارای یک لایه امنیتی در جهت جلوگیری از جاسوسی و شنود سایر افراد
  • دارای firewall قدرتمند برای ایجاد یک فضای من در وب‌گردی
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top