تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/06 - 08:07
کد خبر: 393426

معرفی اتوبار با مجوز رسمی و قیمت ارزان

علاوه بر امنیت اثاثیه و قیمت پایین تر، همکاری با باربری دارای مجوز این مزیت را دارد که شما می توانید قرارداد رسمی ثبت کنید و همه موارد و جزئیات را در قرارداد مشخص نمایید. انعقاد قرارداد به ویژه برای باربری بین شهری بسیار مهم است و امنیت اثاثیه را صد در صد تضمین می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اولین اقدامی که برای یک اسباب کشی مطمئن باید انجام دهید، یافتن و انتخاب یک اتوبار دارای مجوز رسمی است. افراد زیادی در زمینه باربری و حمل بار فعالیت دارند و شما می توانید با جستجو در اینترنت شماره موبایل این افراد را پیدا کنید. اما باید توجه کنید که سپردن اسباب کشی منزل به این افراد اصلا کار عاقلانه ای نیست.

معرفی اتوبار با مجوز رسمی و قیمت ارزان

 شرکت باربری سریع بار یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های باربری در ایران است که با مجوز رسمی فعالیت می کند و شما می توانید جهت دریافت خدمات باربری در تهران و یا حمل بار به شهرستان با این شرکت تماس بگیرید و ضمن ثبت قرارداد رسمی یک تجربه دلنشین از اسباب کشی بی دردسر و ارزان داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه و هزینه های شرکت سریع بار که طبق نرخ مصوب اتحادیه حمل و نقل کشور است می توانید با شماره های 44449644  و 22899608 تماس بگیرید.

چرا باید با اتوبار دارای مجوز همکاری کنید؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که اصلا مجوز چه اهمیتی دارد؟ اسباب کشی و جابجایی اثاثیه که به مجوز نیاز ندارد! اگر اینطور فکر می کنید، کاملا در اشتباه هستید. اتوبار های بودن مجوز که بصورت شخصی فعالیت می کنند مشکلات زیادی را برای مشتری به وجود می اورند. آسیب به اثاثیه، از دست رفتن یا گم شدن بخشی از اثاثیه و دریافت هزینه های نامتعارف از مشتری. حتی برخی از این افراد به مشتری بی احترامی هم می کنند و یا در زمان اسباب کشی قیمت را بالا می برند و پا روی حرف اولیه خود می گذارند.

معرفی اتوبار با مجوز رسمی و قیمت ارزان

اصلا اشتباه نکنید و با اتوبار و باربری های دارای مجوز کار کنید. ما به شما شرکت سریع بار را پیشنهاد می دهیم که با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در تهران جز خوشنام ترین اتوبارهای ایران است. ادرس وب سایت این شرکت saribartehran.com  می باشد که امکان ثبت سفارش اسباب کشی و باربری را بصور اینترنتی فراهم نموده است.

قیمت ارزان تر خدمات باربری

اتوبار های دارای مجوز موظفند طبق تعرفه مصوب کشوری هزینه دریافت کنند به همین دلیل ارزان ترین قیمت را دریافت می کندد. سریع بار علاوه بر اینکه دارای مجوز است و قیمت ها را طبق تعرفه دریافت می کند، حتی 20 درصد تخفیف اضافه هم در نظر می گیرد.

متاسفانه شرکت ها و افراد بدون مجوز ابتدا هزینه پایین به شما اعلام می کنند ولی چون قراردادی با آنها ندارید، بعدا در حین اسباب کشی هزینه را بالا می برند و این یعنی کلاهبرداری! هرگز فریب این افراد را نخورید.

امنیت بالای اثاثیه در حین اسباب کشی

اگر اسباب کشی خود را به باربری دارای مجوز بسپارید، کاملا خیال شما از بابت امنیت اثاثیه راحت خواهد بود. خیلی شنیده ایم که افرادی با نام اتوبار اثاثیه مشتریان را ربوده و به سرقت برده اند. هرگز به یک شماره موبایل در اینترنت اعتماد نکنید، شماره ثبت شرکت باربری را جک کنید تا از معتبر بودن اتوبار مطمئن شوید. حتی بسته بندی اثاثیه منزل با دقت و برای جلوگیری از خسارت دیدن آنها با دقت بالا انجام می شود.

معرفی اتوبار با مجوز رسمی و قیمت ارزان

ثبت قرارداد رسمی و غیرقابل تغییر

علاوه بر امنیت اثاثیه و قیمت پایین تر، همکاری با باربری دارای مجوز این مزیت را دارد که شما می توانید قرارداد رسمی ثبت کنید و همه موارد و جزئیات را در قرارداد مشخص نمایید. انعقاد قرارداد به ویژه برای باربری بین شهری بسیار مهم است و امنیت اثاثیه را صد در صد تضمین می کند.

تجربه بیشتر پرسنل و کارگران

شرکت های قدیمی و معتبر که چندین سال سابقه فعالیت در حوزه باربری را دارند، طبیعتا از نیروی کار و کارگران ماهر و مجربی برخوردارند. سپردن اسباب کشی به این شرکت ها کاملا منطقی است. سریع بار با آموزش کارگران خود تخصص آنها برای بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی را بالا می برد و از آنجا که این شرکت سابقه فعالیت طولانی دارد، می توانید بصورت کامل به باربری سریع بار تهران اعتماد نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top