تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/12 - 18:23
کد خبر: 394100

بارش‌های بهاری در کشور ادامه دارد

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اغلب نقاط کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اغلب نقاط کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ و در برخی مناطق احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده این شرایط جوی در استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان حاکم نخواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

اصغری بیان کرد: روز یکشنبه شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، دامنه شمالی و جنوبی البرز در استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت شدت بارش‌ها در ارتفاعات شرقی تهران و مازندران، استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال کرمان و شمال سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۱۴ فروردین دامنه فعالیت سامانه بارشی عمدتاً در استان‌های واقع در نواحی مرکزی کشور،  شرق و جنوب شرق، دامنه جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی کشور خواهد بود.

اصغری اظهار کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری گستره بارش ها عمدتاً در نوار شمالی و نوار شرقی کشور خواهد بود، بر این اساس روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی و ارتفاعات البرز برخی مناطق شمال شرق کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خصوصاً در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۲ و ۱۵ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۶ درجه بالای صفر و اهواز با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top