تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/12 - 18:26
کد خبر: 394101

نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها لاریجانی است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلب‌ها به قدرت چسبیده و مایل به رهایی آن نیستند، گفت: لاریجانی نامزد اصلی اصلاح‌طلبان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نامزد اصلی دارند اما چون مورد پسند بدنه اصلی نیست، در حال تلاش برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات هستند، گفت: اصلاح‌طلب‌ها کاملاً به قدرت چسبیده‌اند و مایل نیستند قدرت را رها کنند چرا که آنها با چنگ و دندان قدرت را حفظ کرده و در تلاشند تنور انتخاباتی را گرم کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلب‌ها دارای یک نامزد اصلی هستند اما چون مورد پسند بدنه اصلی نیست در حال تلاش بوده تا با آوردن اسامی مختلف شور انتخاباتی ایجاد کرده و تنور انتخابات را گرم کنند تا در نتیجه در ده روز آخر انتخابات نامزد اصلی خود را معرفی کرده تا مخاطبان را در دوراهی قرار دهد.

کوشکی تصریح کرد:‌ در این مسیر آقایان جهانگیری، ظریف و حسن خمینی هیزم تنور انتخاباتی اصلاح‌طلب‌ها هستند چرا که این افراد دیگر مهره سوخته بوده و دوران آنها به پایان رسیده است اما این افراد در بازی رسانه‌ای وارد شده تا آخرین نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری، اظهار داشت: صحبت های جهانگیری اهانت مستقیم به مردم بود. او فکر می کند مردم هم مثل خودش و حامیان او در جهالت محض هستند در واقع او با این سخنان داغ مردم را در حوزه معیشت و اقتصاد افزایش داده و او تنها با صحبت هایش به مردم توهین کرد.

کوشکی اضافه کرد: جهانگیری با صحبت هایش کلکسیون جنایت های خود را کامل کرد زیرا او ارزش پول ملی را پائین آورده و کشاورزان را به خاک سیاه نشاند این در حالی است که او مطمئن باشد در ایام انتخابات مردم پاسخ خیانت هایش را می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه  نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها آقای لاریجانی است، گفت: خائنان و چهره های ظالم پاسخ کارهای خود را در انتخابات توسط مردم خواهند دید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top