تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/13 - 10:28
کد خبر: 394159

خرید انواع کولر آبی آبسال با مشخصات و قیمت

علاوه بر این جهت خرید کولر آبی آبسال به قیمت رسمی شرکت و نصب توسط متخصصین و همچنین جهت مشاوره تخصصی خرید و دریافت لیست قیمت می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما تماس حاصل نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کولر آبی آبسال تنها یک مجموعه از محصولات ارائه شده توسط شرکت آبسال می باشد که همانند دیگر محصولات آن از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کولر پشت بامی آبسال، کولر بالکنی آبسال و مینی کولر آبسال در این مجموعه قرار دارند که با کیفیت بالایی عرضه می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های انواع کولر آبی آبسال و نکات مهم جهت خرید آنها آشنا کنیم.

شرکت آبسال در سال 1335در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید ظروف آشپزخانه آغاز کرد. اما در سال های بعد با تولید انواع با کیفیت اجاق گاز، بخاری و آبگرمکن و کولر آبی توانست اعتماد مشتریان را جلب کند و جزو برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران به شمار می رود.

کولر آبی آبسال جزو برندهای برتر و شناخته شده کولر آبی در بازار ایران می باشد که تنوع بالایی از کولرهای آبی از جمله انواع کم مصرف، معمولی، پرتابل و مینی کولر آبی را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت های رقابتی تولید و عرضه می کند.

ساختار کولر آبی آبسال به گونه ای است که در تمامی نقاط کشور قابل استفاده می باشد و تمامی هموطنان می توانند با استفاده از این کولرها از هوای خنک و مطبوع لذت ببرند.

خرید انواع کولر آبی آبسال با مشخصات و قیمت

مزایای استفاده از کولر آبی  

انرژی کمی توسط کولر آبی جهت تبخیر آب مصرف می شود، بنابراین در مصرف برق صرفه جویی می کند. همچنین کولر آبی منجر به مرطوب شدن هوای خشک شده و به این ترتیب مانع از خشک شدن پوست می شود. از جمله ویژگی های مثبت کولر آبی این است که مانع از شوک ناشی از الکتریسیته ساکن شده و از ترک خوردن وسایل چوبی جلوگیری می کند.

ویژگی های مهم کولر آبی آبسال

در زیر برخی از ویژگی های مهم کولر آبی آبسال را توضیح می دهیم.

ایجاد هوای خنک و مطبوع: هوای کاملا خنک و مطبوع در نتیجه ی توزیع پوشال های با ضخامت یکسان در تمامی سطوح است. این کار باعث جریان بهتر هوا و تبخیر آب می شود چرا که از ورود گرد و غبار به درون اتاق کولر جلوگیری به عمل می آید.

طول عمر بسیار طولانی: در کولر آبی آبسال یاتاقان ها و به طور کلی کولر از طول عمر بسیار طولانی برخوردار است. دلیل این طول عمر طولانی این است که پروانه یکپارچه بوده و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک بالانس شده است، بنابراین از لرزش پروانه و ایجاد صدا در هنگام کار جلوگیری می شود و طول عمر یاتاقان ها افزایش پیدا می کند.

برخورداری از نگهدارنده پوشال پلاستیکی: طراحی و تولید نگهدارنده پوشال پلاستیکی توسط شرکت آبسال منجر به سهولت نصب و نیز از بین بردن خطرات احتمالی صدمه دیدن دست سرویسکاران می شود.

برخورداری از سیستم آبرسانی جدید: کولرهای آبسال دارای سیستم آبرسانی جدید می باشند که توسط متخصصین شرکت آبسال طراحی شده است. این فناوری باعث توزیع یکنواخت آب روی پوشال ها و در نتیجه بالا بردن بازده خنک کنندگی کولر آبی می شود. همچنین مانع از ریختن آب روی الکتروموتور و سوختن آن می شود.

دوام و زیبایی بدنه: جنس بدنه و تمامی قسمت های فلزی کولر آبی آبسال از ورق گالوانیزه می باشد که با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشانده شده است، بنابراین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و از ماندگاری بالا و زیبایی برخوردار می باشد.

نصب و استفاده آسان: یکی از ویژگی های مهم کولر آبی آبسال امکان نصب و راه اندازی آسان آن است. این کولرهای را می توان به راحتی در مکان های مختلف بکار برد.

خرید انواع کولر آبی آبسال با مشخصات و قیمت

گارانتی کولرهای آبی آبسال

از جمله نکات مثبت کولرهای آبی آبسال که باعث شده تا مشتریان با خیالی آسوده این محصولات را انتخاب کنند، گارانتی مناسب آنها می باشد. شرکت آبسال برای تمامی مدل های خود گارانتی محصول 2 ساله و گارانتی الکتروموتور 5 ساله در نظر گرفته است. همچنین کولر های کم مصرف دارای 5 سال ضمانت برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک می باشند. لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات شرکت آبسال به طور حرفه ای در سراسر کشور به مشتریان ارائه می شود.

نکات مهم هنگام خرید کولر

به منظور خرید کولر بایستی حتما اطلاعاتی درباره انواع آنها کسب کنید و نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید کولر متناسب با محیط و نیازتان را خریداری نمایید. می توانید از سایت های معتبر کولر مورد نیازتان را خریداری کنید.

یکی از عوامل مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که دیواره و کف کولر بایستی دارای ضخامت خوبی باشند و همچنین باید از پوشش رنگ پودری با کیفیت و مقاومی نیز برخوردار باشند.

 قیمت کولر نیز از جمله فاکتورهای بسیار مهم در هنگام خرید کولر است. توجه داشته باشید که قیمتی که برای خرید کولر پرداخت می کنید با کیفیت کار تناسب داشته باشد. در زیر به برخی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید اشاره شده است.

دوره ضمانت

حتما دقت داشته باشید که تولید کننده کولر برای محصولات خود ضمانت مناسب ارائه می دهد یا خیر؟ اهمیت ضمانت بسیار بالاست و به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز مشکل می توانید آن را برطرف کنید.

قیمت و سرویس دهی

انواع مختلفی از کولر های آبی با قیمت های مختلف در بازار موجود هستند. مواردی وجود دارد که قیمت بالایی دارند اما دارای ویژگی های خاص و فوق العاده، مصرف انرژی کم، صرفه جویی در مصرف آب و بسیار آرام تر از مارک های ارزان قیمت هستند. انتخاب کاملا بر عهده شما است و باید دقت کنید که افزایش یا کاهش قیمت بایستی متناسب با ویژگی های ارائه شده باشد و شما باید کاملا آنها را در نظر داشته باشید.

علاوه بر این برخی از نمایندگی ها خدمات پس از فروش را با هزینه کمی ارائه می دهند و یا خدمات سرویس دهی رایگان دارند که می توانید از آنها بهره بگیرید.

برندهای تجاری

مسلما اولین چیزی که باید در انتخاب کولر در نظر بگیرید نوع و اندازه آن است به طوری که کاملا با محیط و شرایط شما سازگاری داشته باشد. پس از تصمیم گیری در مورد نوع و اندازه کولر، مرحله مهم بعدی انتخاب برند تجاری است. یکی از برندهای معتبر و معروفی که محصولات خود را با ضمانتنامه معتبر و خدمات پس از فروش کامل به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد، برند آبسال است.

خرید انواع کولر آبی آبسال با مشخصات و قیمت

مشخصات فنی کولر آبی آبسال 7000 پشت بامی مدل AC70

این مدل از جمله کولر های آبی پرطرفدار آبسال می باشد که مشخصات فنی آن در جدول زیر آمده است.

مدل

70AC

ابعاد(پهنا *عمق *ارتفاع)

87 *87 *115 سانتیمتر

وزن خالص

83 کیلوگرم

جنس بدنه

گالوانیزه

ظرفیت هوادهی

8350 متر مکعب بر ساعت- CFM 4900

قدرت موتور (HP)

4/3 اسب بخار

قدرت پمپ (HP)

60/1 اسب بخار

قدرت خنک کنندگی در شرایط متعادل

380 متر مکعب

جنس پوشال

پوشالی

توان مصرفی

890 وات

ضمانت

2 سال

 

کولر آبی آبسال 7000 دیجی کالا

کولر آبی آبسال 7000 مدل AC70 از جمله کولر های با کیفیت آبسال می باشد که رضایت مشتریان را به دلیل کیفیت بالا جلب کرده است.

کولر آبسال 3500

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار آبسال، کولر آبسال 3500 مدل AC35 است که امکان خرید آن از طریق سایت های اینترنتی با قیمت مناسب فراهم شده است.

خرید و قیمت کولر

نمایندگی آبسال تهران جزو نمایندگی های موفق در زمینه عرضه انواع کولر آبی آبسال و بخاری آبسال می باشد که ارسال سریع محصولات را با ارائه ضمانتنامه معتبر تضمین می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت آبسال تهران به نشانی https://absal-tehran.com مشخصات انواع کولر آبی آبسال را مشاهده کنید و متناسب با نیازتان نسبت به خرید اقدام نمایید.

علاوه بر این جهت خرید کولر آبی آبسال به قیمت رسمی شرکت و نصب توسط متخصصین و همچنین جهت مشاوره تخصصی خرید و دریافت لیست قیمت می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما تماس حاصل نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع کولرهای آبی آبسال در غرب استان تهران ( شهریار - شهر جدید اندیشه - فردیس کرج - تهرانسر - جاده مخصوص )

همراه : ۰۹۱۲۴۱۵۸۷۲۹

تلفن : ۶۵۵۳۶۸۸۵

فکس : ۶۵۵۳۱۲۴۷

آدرس دفتر مرکزی : فاز یک اندیشه ، خیابان شاهد غربی ، نرسیده به خیابان میلاد پلاک ۵۴/۴

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top