تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/23 - 12:32
کد خبر: 395141

خدمات شرکت جهان ساخت شارین

برای این که بتوانید طراحی و دکوراسیون داخلی را به صحیح‌ترین شکل ممکن اجرا کنید، بهتر است اطلاعات خوبی در مورد سبک‌های مختلف چیدمان داخلی، انتخاب رنگ‌ها، المان‌های دکوری، پوشش سقف و کف و اجزایی که دکوراسیون داخلی منزل را تشکیل می‌دهند داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شرکت جهان ساخت شارین از  سال 1396 با هدف راه اندازی یک شرکت خلاق و مطرح در حوزه صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی در ایران توسط تعدادی از فارغ التحصیلان و فعالان حوزه معماری  و صنعت ساخت و ساز کشور شروع به فعالیت نمود.

این مجموعه اساس فعالیت خود را در ارائه خدمات فنی، مهندسی و هنری با کیفیت بالا و قیمت مناسب و اعتماد سازی متقابل بنا نهاده است. هدف اصلی این گروه، طراحی به روز و خلاقانه در عرصه معماری و طراحی داخلی است.

ارائه خدمات کارآمد در خصوص طراحی معماری و طراحی داخلی و مشاوره و تامین کالا و همچنین اجرای آن در سطوح مختلف از جمله مراکز صنعتی، مراکز اداری، مطب پزشکان و ساختمان های مسکونی و... از زمینه فعالیت این مجموعه است. از خدمات ارائه شده در شرکت جهان ساخت شارین با کاربری های مختلف می توان به ماورد زیر اشاره کرد.

  • بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی
  • طراحی و اجرای سقف های کاذب و کفپوش و دیوارپوش
  • طراحی و اجرای تخصصی کابینت و کمد
  • طراحی و اجرای غرفه ی نمایشگاهی
  • محوطه سازی
  • برداشت و مرمت بناهای تاریخی
  • طراحی نما
  • طراحی و اجرای دکور برنامه های تلویزیونی
  • طراحی و اجرای کناف

از اصلی ترین خدمات این مجموعه می توان بازسازی آپارتمان ، طراحی دکوراسیون داخلی و کناف کاری اشاره کرد.

بازسازی آپارتمان به معنی تغییر بخش هایی از ساختمان و یا اضافه کردن بخش های جدید به آن می باشد. بازسازی آپارتمان در سازه های جدید به دلایلی همچون علاقه صاحب خانه به ایجاد تغییرات در ساختمان (مانند تغییرات در آشپزخانه، کابینت، رنگ و ...) و با هدف ایجاد تنوع و زیبایی و مدرنیته و یا اقدام برای جلوگیری از گسترش خرابی های ایجاد شده و یا با هدف جذب مشتری برای افزایش کرایه خانه انجام می شود.

خدمات شرکت جهان ساخت شارین

از مهم ترین نکات مورد توجه پیش از شروع بازسازی آپارتمان تعیین هزینه منطقی برای کار است. همچنین به منظور مدیریت بودجه در نظر گرفته شده، باید لوله کشی ها، سیستم برق ساختمان و ... مورد بررسی قرار گیرند، تا عملیات بازسازی را دچار اختلال نکنند و منجر به هزینه های اضافی نگردند. مشخص نمودن دقیق بخش هایی که می خواهید بازسازی نمایید و نیز تصمیم گیری در مورد محل زندگی در حین بازسازی آپارتمان از سایر مواردی است که پیش از بازسازی باید به آن توجه نمود.

پس از بازسازی ساختمان، باید به فکر طراحی داخلی ساختمان خود نیز باشید، که باید توسط متخصصان و طراحان حرفه ای انجام گیرد. در واقع پرداختن به مسئله طراحی دکوراسیون داخلی از اصول بسیار مهم در معماری داخل و خانه های امروزی می باشد؛ بنابراین دانستن اصول چیدمان دکوراسیون و طراحی آن به قدری اهمیت دارد که به صورت تخصصی دنبال شده و از منظر شغلی طراح و دکوراتور داخلی یک ردیف شغلی مهم محسوب می‌شود.

فضای هر محیطی با داشتن المان‌هایی در محیط احساسی را در شما ایجاد می‌کند. در طراحی دکوراسیون داخلی برای فضا‌های مختلف از المان‌های خاصی برای القای حسی که مد نظرمان است استفاده می‌شود. برای مثال در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از المان‌هایی استفاده می‌شود که حس گرما و صمیمیت را ایجاد کند. تا فرد زمانی که وارد منزل می‌شود احساس خوشایند و آشنایی داشته باشد. در طراحی دکوراسیون برای محیط تجاری نیز المان‌های بسیار زیادی مطرح می شود تا مشتری در محیط تجاری احساس دوستی و صمیمیت را از محیط دریافت کند.

خدمات شرکت جهان ساخت شارین

برای این که بتوانید طراحی و دکوراسیون داخلی را به صحیح‌ترین شکل ممکن اجرا کنید، بهتر است اطلاعات خوبی در مورد سبک‌های مختلف چیدمان داخلی، انتخاب رنگ‌ها، المان‌های دکوری، پوشش سقف و کف و اجزایی که دکوراسیون داخلی منزل را تشکیل می‌دهند داشته باشید، درواقع باید گفت دکوراسیون داخلی هارمونی است که شما با جمع آوری وسایل متناسب و مخصوص به یک سبک خاص در کنار هم و چیدمان اصولی آن ها در نظر بیننده اجرا می‌کنید. از این رو شرکت جهان ساخت شارین با سال ها تجربه و پروژه‌های بزرگی که انجام داده است، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

شرکت جهان ساخت شارین با تکیه بر دانش معماری، خلاقیت و توجه به مسایل فنی مهندسی و در نظر گرفتن مسئله بودجه پروژه، بر آن است تا بهترین خروجی ممکن را در اختیار کارفرمایان خود قرار دهد. دید همه جانبه و توجه به جزییات در کنار زیبایی و نوآوری در طراحی نگرش اصلی تیم طراحی شارین می باشد. شارین امید دارد تا بتواند با تکیه بر اصل مشتری مداری و صداقت کاری و بهبود خدمات در راستای تامین نیازهای کارفرمایان محترم، همچون همیشه و حتی بیشتر از قبل رضایت شما را کسب نماید.

این گروه معماری مهم ترین هدف خود را استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین و البته اقتصادی ترین محصولات در کنار طراحی های به روز در عرصه معماری و طراحی داخلی می داند تا بدین وسیله به دغدغه سازندگان و مصرف کنندگان صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی پاسخ ارائه دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top