تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/26 - 08:31
کد خبر: 395353

پرینت آنلاین، فوری، ارزان

اگر دانشجو یا دانش‌آموز یا زبان‌آموز هستید، اگر پرینت تعداد بالا دارید، اگر پرینت فوری میخواهید، اگر پرینت قیمت مناسب میخواهید، پیشنهاد ما به شما راسل پرینت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همه گاهی به پرینت فایلهای خود نیاز پیدا می کنند تا بتوانند با سرعت و قیمت مناسب و البته به صورت آنلاین فایلهای خود را پرینت بگیرند و در خانه یا محل کار دریافت کنند. راسل پرینت راه حلی ایجاد کرده که دانشجویان و مشتریان به راحتی در هر جای ایران که حضور دارند بتوانند سفارش پرینت خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنند.

پرینت آنلاین، فوری، ارزان

پرینت دانشجویی یا پرینت ارزان!

اکثر دانشجویان و دانشجویان نیاز به پرینت و چاپ جزوه‌ها و مطالب خود دارند. از این رو یک مفهومی به وجود آمده به نام پرینت دانشجویی! که البته منظور این مفهوم پرینت و چاپ کتاب یا جزوه با قیمت ارزان و مناسب هست؛ در یک کلمه پرینت ارزان! پرینتی که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب برای مطالعه کیفیت لازم را نیز دارا است.

سفارش آنلاین خدمات پرینت فوری

در راسل پرینت در کنار پرینت دانشجویی ارزان شما می توانید تمامی سفارشات پرینت خود را با حجم متغیر در کمترین زمان ممکن یا به صورت فوری تحویل بگیرید. یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی پرینت آنلاین و چاپ دیجیتال آنلاین صرفه‌جویی در وقت مشتریان و آماده‌سازی سریع سفارشات بوده است.

پرینت آنلاین در زمان امتحانات

بخصوص در ایام امتحانات که فرصت کمتر است، نیاز به پرینت دانشجویی فوری بیشتر احساس میشود. پرینت آنلاین فوری این امکان را فراهم میکند تا بدون اینکه درگیر رفت و آمد در خیایانهای شلوغ شهر شوید، جزوات درسی خود را با سرعت و کیفیت مناسب به صورت آنلاین پرینت کنید و تحویل بگیرید.

کیفیت پرینت

وقتی صحبت از پرینت ارزان یا قیمت مناسب می شود ممکن است گاهی برای عده‌ای این تصور و نگرانی پیش بیاید که چنانچه پرینت ارزان باشد، کیفیت آن پایین میاید، در حالی که همیشه ارزانی نشانه کیفیت پایین نیست. در راسل پرینت این نگرانی شما برطرف می شود؛ چرا که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مناسب و دستگاه‌های پیشرفته کیفیت پرینت بالا رفته و با قیمت مناسب عرضه می شود.

پرینت آنلاین، فوری، ارزان

پرینت آسان و صحافی آنلاین

در پرینت آنلاین علاوه بر خدمات پرینت و چاپ جزوه وکتاب، خدمات دیگری مانند صحافی نیز ارائه می شود. شما پس از چاپ کتاب یا جزوه خود، برای اینکه از آن بهتر استفاده کنید، نیاز دارید تا آن را صحافی کنید. برای این منظور راسل پرینت امکان صحافی پرینتهای شما را از طریق یک فرم ساده اضافه کرده است. شما می توانید از انواع صحافی‌ها از جمله:

  1. صحافی گوشه منگنه
  2. صحافی طلق و شیرازه
  3. صحافی سیمی پلاستیک
  4. صحافی سیمی فلزی فنر پیچ
  5. صحافی سیمی دوبل
  6. صحافی گالینگور
  7. صحافی سلفون جلد سخت

برای فایل چاپی خود انتخاب کنید. همچنین اگر جلد فایل شما رنگی است و محتوای شما سیاه سفید است با انتخاب یکی از گزینه ها این امکان به شما داده خواهد شد که با هزینه کمتری فایل خود را به چاپ برسانید. راسل پرینت هوای شما را دارد!

صحافی پایان نامه

وقتی صحبت از صحافی می شود ممکن است یکی از کاربردهای مهم صحافی که صحافی پایان‌نامه دانشجویان است، به ذهن برسد. همانطور که می دانید بعد از پرینت پایان‌نامه نیاز به صحافی آن می باشد تا پایان‌نامه با ظاهری شکیل و مناسب در اختیار اساتید دانشجویان قرار بگیرد.

راسل پرینت این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بویژه دانشجویان عزیز بتوانند به صورت آنلاین سفارش چاپ و پرینت و صحافی برای پایان‌نامه خود را بدهند. به این ترتیب هم در وقت افراد بویژه دانشجویان صرفه‌جویی میشود و هم پایان نامه با ظاهری مناسب به سرعت آماده می شود.

رعایت قوانین چاپ و صحافی

هر دانشگاه برای پایان نامه دانشجویان خود از قوانینی برخوردار است که دانشجویان ملزم به پیروی از این قوانین هستند. از جمله قوانین دانشگاه ها رنگ جلد پایان نامه برای ارائه به اساتید می باشد. هر دانشگاه ممکن است رنگ خاصی برای مقطع خاصی انتخاب کرده باشد. در فرم چاپ راسل به راحتی می توانید بر اساس قوانین دانشگاه رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.

خدمات پرینت برای سراسر کشور

خیلی از افراد هستند که از خدمات پرینت آنلاین استفاده می کنند و فایلهای پرینت شده خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک دریافت می کنند. اما کسانی که در شهر دیگری زندگی میکنند و نیاز به خدمات پرینت آنلاین دارند چه کار کنند؟ راه حل ارسال از طریق پست است.

پرینت آنلاین، فوری، ارزان

ارسال پرینت با پست به تمام نقاط کشور

چاپ راسل برای برآورده کردن نیاز مشتریان خود راه‌حلی فراهم کرده که مشتریان چه در تهران و چه در هر جای کشور عزیزمان که باشند می توانند از این خدمات به راحتی استفاده کنند و فایلها و جزوات خود را براحتی پرینت بگیرند. راسل پرینت سفارش های به چاپ رسیده را از طریق پست به تمامی نقاط کشور ارسال می کند. بنابراین با خیال راحت سفارشات پرینت آنلاین فایلهای خود را می توانید ثبت کنید و از خدمات راسل پرینت استفاده کنید.

نتیجه گیری

شاید و یا حتما همه افراد زمانی به پرینت نیاز پیدا کرده باشند و به دنبال جایی معتبر برای پرینت فایلهای خود با کیفیت و قیمت مناسب گشته‌اند. پیدا کردن جایی برای پرینت که هم در دسترس باشد و هم کیفیت و قیمت آن مناسب باشد، ممکن است دشوار باشد. اما راسل پرینت با خدمات پرینت آنلاین آن را در دسترس شما قرار داده و کیفیت پرینت خود را تضمین کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1400/06/15 - 10:29

سلام
به نظرم کیفیت پرینت شون خوب هست و قیمت پرینت مناسب.
خیلی ممنون
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top