تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/02/29 - 12:13
کد خبر: 395711

خرید پارتیشن، جایگزینی ارزان قیمت برای دیوارکشی‌های سنتی

استفاده از برخی پارتیشن‌های چوبی در محیط های مرطوب ممنوعیت دارد. به همین دلیل هنگام تهیه پارتیشن، این موضوع را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هنگامی که صحبت از تفکیک فضا و استفاده از فضاهای مهم می‌شود، همه ما به استفاده از دیوارهای اجری و غیر قابل انعطاف فک می‌کنیم. در دهه‌های اخیر محصولی جدید به صنعت دکوراسیون داخلی اضافه شد که این مشکل را برای صاحبان کسب‌وکار و افرادی که قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود را داشتند تغییر داد. خرید پارتیشن همان راه‌حل نهایی است که می‌تواند دردسرهای مربوط به پروژه‌های معماری را کاهش دهد. در این مقاله از خبرنامه دانشجویان ایران قصد داریم مزایا و معایب انواع پارتیشن را بررسی کنیم. ولی قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم پارتیشن چیست و چه کاربردی دارد.

پارتیشن‌ها دیوارهای جادویی هستند

با توجه به گسترش علم معماری، ایده‌هایی متعدد برای افزایش کاربری فضا ارائه شد. یکی از این ایده‌ها استفاده از نقشه‌های باز برای فضاهای اداری بود. از آنجایی که یک ساختمان در طول حیات خود ممکن است توسط افراد متعددی مورد استفاده قرار بگیرد؛ تفکیک فضای داخلی به شکل سنتی ایده‌ای نامناسب است. چراکه کاربری هر یک از کسب و کارها ممکن است با دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل در طراحی نقشه باز، فضای داخلی تفکیک نمی‌شود و هر کاربر مطابق با نیاز خود و با خرید پارتیشن می‌تواند اتاق‌های ضروری خود را ایجاد کند. بدین ترتیب کم‌کم دیوارهای غیر باربری تحت عنوان پارتیشن پا به دنیای دکوراسیون داخلی گذاشتند. 

  • تفکیک فضا به سادگی و مطابق با اهداف و نیازهای سازمان 
  • نصب آسان و سریع
  • قیمت ارزان و مناسب 
  • قابلیت جداسازی و جابه‌جایی 
  • تنوع بسیار بالا در متریال، طرح و رنگ 

پارتیشن‌ها قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون‌های داخلی را دارد

یکی از دلایلی که پارتیشن‌ها به سرعت در بازار محبوب شدند، قابلیت تطابق آنها با سایر المان‌های محیطی بود. پارتیشن‌ها را می‌توان از متریال‌های مختلفی ساخت. به عنوان مثال، پارتیشن‌های ساخته شده از چوب، شیشه و آلومینیوم از محبوب‌ترین و مشهورترین انواع دیوارهای آماده هستند. هر کدام از متریال‌ها نیز می‌تواند در رنگ‌ها یا طرح‌های مختلفی ارائه شود. به همین دلیل مهم نیست که شما برای چه کاربردی یا با چه دکوراسیونی اقدام به خرید پارتیشن می‌کنید؛ این دنیای جادویی حتماً می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. 

پارتیشن شیشه‌ای، معیاری زیبا از مدرنیته 

یکی از متدهایی که در سال‌های اخیر در دکوراسیون داخلی اداری مورد توجه قرار گرفت، سبک مدرن و مینیمالیست است. در این سبک ساده گرایی و کاربرد محوری از اولویت‌ها است. به همین دلیل برای شرکت‌هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند ایده بسیار خوب است. این شرکت‌ها می‌توانند از پارتیشن شیشه‌ای برای تفکیک فضا استفاده کنند. بدین ترتیب می‌توان از نور بیشتر بهره گرفت و به دلیل عدم ایجاد مانع بصری، سبب گسترده‌تر به نظر رسیدن دفتر خواهد شد. اگر قصد تهیه پارتیشن شیشه‌ای دارید، می‌توانید با کارشناسان تاو دکور از طریق لینک درج شده در تماس بباشید. 

مزایا و معایب پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای ظاهری مدرن و امروزی به دفاتر کاری می‌بخشد.

استفاده از شیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای بزرگ‌تر شدن فضا است.

شیشه یکی از بهترین عایق‌های صوتی است. به همین دلیل حریم امنی برای کارندان ایجاد می‌شود.

با خرید پارتیشن شیشه‌ای می‌توان میزان عملکرد کارمندان در طول روز را ارزیابی کرد.

ساخت پارتیشن شیشه‌ای بسیار سریع و بدون معطلی است.

ممکن است در برخی موارد حریم خصوصی افراد با استفاده از شیشه نقض شود. به همین دلیل می‌توانید از انواع برچسب‌های مات کننده استفاده کنید.

تهیه پارتیشن چوبی برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

چوب یکی از متریال‌هایی است که از سال‌های دور در فرایند ساخت و ساز انسان‌ها مؤثر بوده است. پارتیشن چوبی به عنوان یکی از بهترین پارتیشن‌ها در محیط‌های اداری عمومی است. اگر محل کار شما به عنوان یک فضای پر رفت و آمد که ارباب رجوع به صورت متوالی در آن حضور دارد، انتخابی بسیار مناسب محسوب می‌شود. چوب یکی از بهترین متریال‌های عایق صوتی است. بدین ترتیب می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آلودگی‌های صوتی داشته باشد. چوب دنیایی متنوع از رنگ‌ها و طرح را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن‌های چوبی نیز می‌توانید از کارشناسان تاو دکور کمک بگیرید. 

خرید پارتیشن چوبی چه مزایا و معایبی دارد؟

چوب‌ها قابلیت رنگ آمیزی دارند به همین دلیل می‌توانند به سادگی با سایر المان‌های محیطی ست شوند.

چوب‌ها یکی از بهترین متریال‌های عایق صوتی و حرارتی هستند.

چوب‌های فراوری شده در برابر آتش مقاوم هستند.

پارتیشن چوبی محکم و بادوام است.

چوب یکی از منابع تجدید پذیری است به همین دلیل پارتیشن چوبی یکی از منابع دوستدار محیط زیست است.

استفاده از برخی پارتیشن‌های چوبی در محیط های مرطوب ممنوعیت دارد. به همین دلیل هنگام تهیه پارتیشن، این موضوع را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

پارتیشن‌ها ثابت هستند یا متحرک؟

پارتیشن‌های اداری هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ارائه می‌شوند. به پارتیشن‌های ثابت فضا را به بخش‌های مختلف تفکیک می‌کند و برای تغییر باید اتاقک‌های ساخته شده را جا به جا کنید. پارتیشن‌های متحرک به صورت صفحاتی که قابلیت حرکت دارند طراحی می‌شوند. این صفحات را می‌توان بر روی یک مسیر ریلی که بر روی سقف یا کف قرار می‌گیرد حرکت داد. در نتیجه در مواقع لزوم می‌توانید فضا را به سادگی تفکیک کنید و پس از اتمام کار دوباره پارتیشن‌ها را به کنار دیوار منتقل کنید. خرید پارتیشن اداری متحرک برای دفاتر اداری کوچک پیشنهاد می‌شود.

فرایند ساخت پارتیشن چند روز طول می‌کشد؟

از زمانی که شما با کارشناسان تیم تاو دکور تماس می‌گیرید، تا حدود دوهفته بعد طراحی و نصب پارتیشن طول می‌کشد. البته عوامل مختلفی می‌تواند بر این روند مؤثر باشد. به‌عنوان‌مثال اگر شما نیز قصد خرید پارتیشن اداری را دارید، می‌توانید به طور رایگان با مشاوران این دفتر تماس حاصل کنید. مشاوران اطلاعات تکمیلی در رابطه با انواع پارتیشن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و محصولی مناسب با بودجه و دفتر کاری شما معرفی می‌کنند. پس از انجام توافق‌های اولیه و عقد قرارداد، کارشناسان تاو برای بررسی‌های محیطی، در دفتر کار شما حاضر می‌شوند. گام بعدی بهره گیری از نرم‌افزارهای سه بعدی برای ارائه بهترین محصول به کارفرمایان است. اگر تفکیک فضا متناسب با کاربرد و سلیقه کارفرما باشد، مرحله ساخت و نصب پارتیشن انجام می‌شود.

تاو دکور در کنار شماست.

تیم هنری تاو دکور با سال‌ها تجربه در زمینه دکوراسیون اداری اماده ارائه مشاوره درر زمینه خرید پارتیشن به شما عزیزان است. ما تلاش کردیم تا به تمام پرسش‌های شما در زمینه پارتیشن‌های ساخته شده از چوب پاسخ دهیم. اما اگر هنوز هم سؤالاتی در این زمینه دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید. لازم به ذکر است کارشناسان خبره تاو دکور آماده پاسخ دهی به سؤالات شما در این زمینه هستند. برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق لینک درج شده به وب سایت تاو دکور وارد شوید و از طریق بخش ارتباط با ما با کارشناسان در تماس باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
امیرعلی
1400/09/21 - 12:57

روش‌های زیادی وجود داره که می‌تونیم برای بهبود طراحی دفتر کار و مناسب‌تر کردن آن برای کارمندانمون استفاده کنیم بهترین راه کمک گرفتن از متخصصان دکوراسیون اداری و استفاده ازمبلمان و تجهیزات اداری تاو دکور است ممنون ازتون برای این مطلب خوب و کاربردی.
تورهای مسافرتی آفری
استقبال مردم پایتخت از مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری عید غدیر
مراسم چهلمین روز شهادت امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم
عید غدیر، میهمان موکب‌های دانشگاهی باشید
گزارش تصویری پنجمین مناظره نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری
اهدای عیدانه رهبر انقلاب به دریادلان حاضر در جزایر نازعات
قاضی‌زاده‌ هاشمی به نامزدهای ریاست‌جمهوری عیدی داد +فیلم
رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است
از واقعه غدیر چه می‌دانیم؟!
میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد
قالیباف در مناظره پنجم: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم
جلیلی در مناظره پنجم: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید
زاکانی در مناظره پنجم: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم
قاضی‌زاده در مناظره پنجم: ۱۴ اقدام اجرایی را با قوت انجام می‌دهم
رهبر انقلاب: کسی که توانایی استفاده از فرصت‌ها را داشته باشد اصلح است
رهبر انقلاب: برخی با لبخند دشمن خاطرشان جمع و با لالایی دشمن خوابشان می‌برد+فیلم
فرد اصلح از نظر رهبر انقلاب کیست +فیلم
عکس| دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در روز عید غدیر
نامزدها در راه برگزاری آخرین مناظره
نرخ تورم نزولی میراث شهید رئیسی برای دولت آینده
رهبر انقلاب: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مهم است
بیانیه ۳۰۰ نفر از اساتید، فارغ‌التحصیلان، دانشجویان دانشگاه شریف در حمایت از جلیلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top