تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/30 - 12:59
کد خبر: 395788

داکت اسپلیت چیست؟ خرید انواع داکت اسپلیت با قیمت مناسب

بیتا سرویس معتبرترین عرضه کننده محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد . تمام محصولات موجود در این فروشگاه از برندهای معتبر و دارای گارانتی اصل می باشند.همچنین می توانید برای خرید داکت اسپلیت با قیمت مناسب به این فروشگاه مراجعه بفرمایید.همچنین می توانید از خدمات سرویس ،تعمیر و نصب داکت اسپلیت در بیتا سرویس بهره مند شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ داکت اسپلیت چیست؟ یک دستگاه سرمایشی و گرمایشی نوظهور به منظور ایجاد یک تهویه مطبوع برای ساختمان ها می باشد.داکت اسپیلیت (ducted split) در فصل سرد سال محیط پیرامون را گرم و در فصل گرم محیط را خنک می نماید.این سیستم تهویه مطبوع از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که یونیت خارجی در بیرون از ساختمان قرار می گیرد و یونیت داخلی در داخل ساختمان و معمولا به صورت توکار و سقفی نصب می شود.به طور کلی می توان گفت داکت اسپلیت همان کولر گازی (split) است با این تفاوت که در سیستم اسپلیت یونیت داخلی بر روی دیوار یا سقف نصب می شود ولی در داکت اسپلیت یا همان اسپلیت کانالی سیستم یونیت داخلی به صورت توکار در داخل سقف کاذب قرار می گیرد . البته داکت اسپیلیت در ایجاد سرمایش عملکردی شبیه کولر گازی دارد ولی در ایجاد گرمایش کاملا سیستم آن متفاوت از اسپیلت می باشد و برای ایجاد گرما باید کویل آب گرم داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود.شاید یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در هنگام خرید داکت اسپلیت ، آشنا نبودن با مزایا و معایب داکت اسپلیت است.برند داکت اسپلیت و کیفیت محصول هم یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن دقت بفرمایید.ار معروف ترین برند ها می توان به داکت اسپلیت هایسنس ،ال جی و میدیا اشاره داشت.
اگر شما با این سیستم به خوبی آشنا باشید به راحتی می توانید داکت اسپلیت متناسب با ساختمان خود را انتخاب نمایید .همچنین قیمت داکت اسپلیت یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید این محصول می باشد .شاید هنگام تهیه سیستم سرمایشی و گرمایشی پرداخت هزینه بیشتر برای این محصول برای شما غیر منطقی باشد اما اگر به آرامش و امکاناتی که داکت اسپلیت در اختیارتان قرار می دهد بیاندیشید متوجه می شوید که پرداخت این هزینه اضافه تر ارزش دارد. 

بیتا سرویس معتبرترین عرضه کننده محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد . تمام محصولات موجود در این فروشگاه از برندهای معتبر و دارای گارانتی اصل می باشند.همچنین می توانید برای خرید داکت اسپلیت با قیمت مناسب به این فروشگاه مراجعه بفرمایید.همچنین می توانید از خدمات سرویس ،تعمیر و نصب داکت اسپلیت در بیتا سرویس بهره مند شوید. 

داکت اسپلیت بیتا سرویس

از انواع داکت اسپلیت می توان به دو نوع زیر اشاره داشت:

  1.    داکت اسپلیت اینورتر
  2.   داکت اسپلیت معمولی

در ادامه با ما همراه باشید تا با سیستم داکت اسپلیت و تمام مواردی که در هنگام خرید داکت اسپیلت اهمیت دارد آشنا شوید.

اکت اسپلیت اینورتر

داکت اسپلیت اینورتر یکی از انواع داکت اسپیلیت است که مصرف برق کمتری نسبت به سایر انواع داکت اسپلیت دارد.کمپرسور duct split اینورتر در زمان استارت با مقدار جریان مصرفی بسیار پایین شروع به کار می کند که این امر موجب کاهش مصرف برق می گردد .

داکت اسپیلیت معمولی در زمان استارت بیشترین جریان برق را مصرف می کنند، دستگاه اینورتر پس از استارت به مرور جریان مصرف برق خود را بالا می برد و کمپرسور با حداکثر ظرفیت شروع به کار می کند . پس از اینکه داکت اسپلیت موجب خنک سازی محیط شد به مرور میزان مصرف جریان برق را کم می کند و متناسب با ظرفیت مورد نیاز برق مصرف می نماید و از روشن و خاموش کردن بی مورد دستگاه جلوگیری می شود.این امر سبب صرفه جویی حدود ۳۰ درصدی در مصرف برق می شود.
نکته مهم در ظرفیت سنجی درست برای داکت اسپلیت های اینورتر است. اگر ظرفیت به درستی انتخاب نشده باشد و فضای مورد نظر بزرگتر از ظرفیت دستگاه باشد ، داکت اسپلیت همواره در حال کار با ۱۰۰ درصد توان خود است .این امر باعث افزایش مصرف انرژی خواهد شد و فرق زیادی با دستگاه های معمولی غیر اینورتر نخواهد داشت.

معروف ترین برند های داکت اسپلیت

خرید آنلاین داکت اسپلیت

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش داکت اسپلیت فعالیت دارند. بعضی از این برندها در زمینه تولید انواع دیگر دستگاه های تهویه مطبوع مانند: Multi V ،Mini Multi V ،VRF، چیلر و مینی‌چیلر نیز فعالیت می کنند.
در ادامه با معروف ترین و با کیفت ترین برندهای داکت اسپلیت آشنا خواهید شد.

داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت ال جی از رایج ترین و محبوب ترین برندهای داکت اسپیلیت می باشد. این برند در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. داکت اسپلیت سقفی ال جی در سقف کاذب ساختمان بصورت مخفی نصب می شود و توسط کانال هایی که به آن متصل می شوند هوای خنک و یا هوای گرم را در فضاهای مختلف واحدهای آپارتمانی بصورت مناسب توزیع می نمایند.

داکت اسپلیت ال جی 24000BTU/Hr

یکی از برترین محصولات ال جی در زمینه داکت اسپلیت می توان داکت اسپلیت مدل 24000 اشاره داشت. در جدول زیر مشخصات کلی از این محصول بیان می شود.

داکت اسپلیت میدیا و ال جی

نوع کاربری     سرمایشی و گرمایشی
برچسب مصرف انرژی  A
محل نصب دستگاه سقفی و توکار
نوع کمپرسور روتاری
نوع گاز مبرد R410
ظرفیت سرمایشیو گرمایشی - BTU/h     24000
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
گارانتی 18 ماه - 60 ماه کمپرسور

 

داکت اسپلیت میدیا

انواع داکت اسپلیت میدیا با دارا بودن ارتفاع کوتاه در یونیت داخلی، به راحتی در قسمت بالای سقف کاذب ساختمان نصب می شود. تمام مدلهای داکت اسپلیت مدیا از نوع دور ثابت می باشند و از گاز مبرد R22 در ساخت این داکت اسپلیت ها استفاده می شود. فن سانتریفیوژ موجود در داکت اسپلیت میدیا باعث ایجاد صدای کم و ایجاد جریان هوای بیشتر می شود. داکت اسپلیت سقفی میدیا یکی از انتخاب های اقتصادی در بازار اسپلیت های کانالی بوده که عملکرد قابل قبولی نیز دارد.  

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

ایران رادیاتور در زمینه تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت زیادی دارد.محصولات این گروه صنعتی طبق استانداردهای بین المللی ساخته می شود .یکی از محبوب ترین محصولات ایران رادیاتور که توانسته توجه انبوه سازان و افراد بسیاری را به خود جلب نماید،سیستم های سرمایشی از جمله داکت اسپلیت می باشد.  شرکت ایران رادیاتور اخیراً محصول جدید خود را که همان داکت اسپلیت ایران رادیاتور می باشد در ظرفیت‌های 18000 تا 60000  را وارد بازار کرده است. برخورداری از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه داکت اسپلیت ایران رادیاتور به محبوبیت این محصول افزوده است. 

داکت اسپلیت هایسنس

این شرکت یکی از 10 تولید کننده برتر لوازم خانگی در جهان می باشد. داکت اسپلیت سقفی هایسنس بهترین گزینه برای استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد، چرا که از یک یونیت داخلی که در سقف کاذب تعبیه می شود و یک یونیت خارجی که به وسیله لوله های مسی به یونیت داخلی متصل می باشد تشکیل شده است.
داکت اسپلیت هایسنس با اجرای کانال کشی می تواند، هوای چند فضای متفاوت را با دمای دلخواه تأمین نماید و از این حیث این محصول از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

مزایا و معایب داکت اسپلیت

داکت اسپلیت هم مانند هر سیستم دیگری دارای معایب و مزایایی می باشد.تنها باید مطئن شوید که مزایای آن برای شما بیشتر است و سپس اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

از مزایای داکت اسپلیت میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  کاهش میزان لوله کشی،که به موجب آن زمان و هزینه ابتدایی راه اندازی و زمان عیب یابی (در صورت ایجاد مشکل و خرابی) سیستم نیز کاهش می یابد.
  • هزینه کمتر نسبت به محصولات مشابه
  • با استفاده از فیلتراسیون هوا باعث کاهش رطوبت فضا شده و آلودگی را کاهش می دهد.
  • نیازی به نگهداری خاص و تکنسین ندارد.

معایب داکت اسپلیت عبارتند از:

  • مصرف برق بالاتر این دستگاه نسبت به کولر گازی و چیلر
  • برای ایجاد گرمایش باید از پکیج یا موتورخانه در کنار این سیستم استفاده نمود.

کاربرد دستگاه داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یکی از متداول ترین نوع سیستم تهویه مطبوع می باشد. این سیستم به منظورایجاد سرمایش و گرمایش در محیط مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر ساختمان های مسکونی، ویلایی، تجاری، اداری و … کاربرد دارد و این قابلیت را دارد تا به طور همزمان تهویه کل فضای یک واحد آپارتمانی را برعهده گیرد.
انتخاب اصلی برای استفاده از این سیستم‌ها، هزینه‌ ابتدایی بسیار کم آن است که حدوداً 30 درصد از سیستم‌هایی نظیر فن‌کوئل و مینی‌چیلر… کمتر است.

برای خرید انواع داکت اسپلیت علاوه بر فروشگاه بیتا سرویس می توانید از فروشگاه باما تهویه نیز محصولات داکت اسپلیت با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

https://bamatahvieh.ir/category/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح آیفون ۱۶ فاش شد +عکس
اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
سیستم درمانی هدف اصلی هکرهای باج‌افزار است
ویژگی‌های شخصیتی که توسط ایمیل‌ها افشا می‌شوند
چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
اذعان ارتش اسرائیل به شلیک ۶۵ موشک توسط حزب الله
کاهش قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
کاریکاتور| پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در یزد +عکس
کاریکاتور| خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
حفاظت از کودکان اینترنت در کشور‌ها با وضع قوانین سختگیرانه
پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top