تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/06 - 13:35
کد خبر: 396414

اسرائیل قطب دموکراسی منطقه است، حمله نتانیاهو به مقام فرانسوی!

پس از هشدار وزیر امور خارجه فرانسه درباره جداسازی نژادی در فلسطین اشغالی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمله لفظی به او مدعی شد: «اسرائیل تنها قطب دموکراسی در منطقه است».

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، منابع عبری‌زبان، شامگاه (چهارشنبه)، از حمله لفظی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه خبر دادند.

اسرائیل قطب دموکراسی منطقه است، حمله نتانیاهو به مقام فرانسوی!

پس از درگیری‌های اخیر در میان شهروندان فلسطینی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی، وزیر امور خارجه فرانسه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره خطر جداسازی نژادی در فلسطین اشغالی هشدار داده بود.

به گزارش وبگاه شبکه عبری‌زبان «آی۲۴» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات گفت: «ما درس‌های اخلاقی فرانسه را تحمل نخواهیم کرد. من به‌شدت به سخنان رئیس دیپلماسی فرانسه اعتراض دارم که گفت اسرائیل ریسک [تبدیل شدن] به یک دولت جداسازی نژادی را می‌کند».

نتانیاهو در ادامه اظهارات خود مدعی شد: «این ادعا خجالت آور و بی‌اساس است. در اسرائیل، تمام شهروندان با هر نژادی در برابر قانون برابر هستند. اسرائیل قطب دموکراسی و حاکمیت قانون  در منطقه ماست و تنها دولت دموکراتیک در منطقه».

این اظهارات در واکنش به اظهارات لودریان بود که طبق گزارش شبکه «الجزیره» اخیرا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفته بود: «اولین بار است که در آنجا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که این نشان می‌دهد در صورت [اجرای] راه‌حل دیگری غیر از راهکار دولتی زمینه برای جداسازی نژادی به مدت طولانی فراهم خواهم شد».

در پی تجاوزهای ساکنان و پلیس رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی به ویژه در مسجد الاقصی و محله «الشیخ جراح»، از سیزدهم آوریل، موج جدیدی از درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها آغاز شده است.

این درگیری‌ها پس از هشدار گروه‌های مقاومت به جنگی دوازده روزه کشیده شد؛ جنگی که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با میانجیگری کشور مصر آتش‌بس در آن را پذیرفت.

پس از اعلام آتش‌بس تل‌آویو، گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید کردند که تا زمان پایبندی رژیم صهیونیستی به آتش‌بس، به آن متعهد خواهند بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
چرا مناظره زنده جلیلی و پزشکیان مهم است؟
تذکر نماینده مجلس به مسعود پزشکیان +فیلم
هشدار هواشناسی به کشاورزان کشور
جزئیات برگزاری مناظره‌ها مشخص شد +فیلم
وزیر صمت: خودروهای مشابه تولیدداخل وارد می‌کنیم
تولید نایلون
معاون وزیر نفت: شوک قیمتی بنزین راهکار رفع مشکل سوخت‌ نیست
سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مرحله اول به تأیید شورای نگهبان رسید
جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم
جدایی یک پرسپولیسی قطعی شد
پرسپولیس ۱۸۰ میلیارد تومان گرانتر از استقلال
مهاجم تیم ملی ایران در تور مورینیو
بیانیه جبهه پایداری درباره وحدت نیروهای انقلاب حول سعید جلیلی
اعتراض ایران به وزارت خارجه انگلیس +جزئیات
تصمیم باشگاه استقلال در مورد یامگا
جلیلی به بازار تهران رفت +فیلم
سریال معروف کره‌ای از سه‌شنبه در تلویزیون
چرا قالیباف امروز به مجلس نرفت؟
خواننده پاپ معروف از آمریکا به ایران بازگشت
وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت سریالی دانش‌آموزان جنگ شناختی بود +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top