تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/06 - 13:56
کد خبر: 396419

تاثیرگذارترین کتاب برای آمادگی در کنکور

اگر بر اساس یک برنامه منظم و با دسته بندی اطلاعات آموزش یافته خود در طول دوره‌ی دبیرستان به سراغ کتب کمک درسی بروید، می‌توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. خرید کتاب کنکوری موجب تمرین و تکرار مطالب و آموخته‌های ذهنی شما شده و می‌توانند حتی به مانند یک آموزگار شما را برای شرکت در امتحان آماده نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خرید کتاب کمک درسی یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که یک محصل برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کنکور می‌بایست انجام دهد. از آنجا که کنکور یکی از سرنوشت‌سازترین امتحان‌های دوره تحصیلی افراد در رشته‌های تحصیلی مختلف به شمار می‌رود، می‌بایست از هر روشی برای تقویت اطلاعات آموخته خود کمک بگیرید، در غیر این صورت به رتبه‌ی خوبی دست نخواهید یافت. در عصر پیشرفته‌ی امروزی داشتن تحصیلات دانشگاهی در کیفیت کار یا زندگی شخصی افراد تأثیر بسزایی دارد، پس شما هم برای موفقیت فردای خود می‌بایست با خرید کتاب کمک درسی از امروز برای رسیدن به قله  تلاش کنید!

بله... درست خوانده‌اید، برای موفقیت در کنکور سراسری از همین امروز که در نزدیکی برگزاری آزمون کنکور هستید باید شروع کنید، حتی اگر زمان برگزاری آزمون برای شما یک سال دیگر باشد. می‌پرسید چرا؟ در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ سوال خود برسید.

کنکور موفقیت آمیز با خرید کتاب کنکوری

در اصطلاح به کتبی که به عنوان کتب تقویتی دانش آموزان کنکوری نگاشته شده است، کتاب کنکوری گفته می‌شود. این نوع کتاب‌ها که شامل آزمون‌های پرتکرار از سال‌های قبل و آموزش تخصصی حل مسائل و فرمول سوالات است، می‌تواند عامل مؤثری در رسیدن به رتبه بالا در آزمون سراسری باشد. بدیهی است که سطح سؤالات در آزمون سراسری از امتحانات کلاسی و پایانی دوره متوسطه بسیار بالاتر و سخت‌تر می‌باشد، بنابراین برای رسیدن به آمادگی کامل برای این امتحان سرنوشت‌ساز حتماً می‌بایست نسبت به خرید کتاب کمک درسی اقدام نمائید.

اگر بر اساس یک برنامه منظم و با دسته بندی اطلاعات آموزش یافته خود در طول دوره‌ی دبیرستان به سراغ کتب کمک درسی بروید، می‌توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. خرید کتاب کنکوری موجب تمرین و تکرار مطالب و آموخته‌های ذهنی شما شده و می‌توانند حتی به مانند یک آموزگار شما را برای شرکت در امتحان آماده نمایند.

خرید کتاب کمک درسی، مقرون به صرفه و مفید

 

انتخاب بسیاری از دانش آموزان برای تقویت اطلاعات درسی و آمادگی برای کنکور، شرکت در کلاس‌های تقویتی آموزشگاه‌هایی مثل علوی، قلم چی، مدرسان شریف و...می‌باشد. طبیعتاً برای شرکت در کلاس‌های کنکور آموزشگاه‌ها و مؤسسات مختلف می‌بایست به صورت جلسه‌ای یا ترمی مبالغی پرداخت شود. این در حالی است که خرید کتاب کمک درسی بسیار آسان‌تر و البته ارزان‌تر خواهد بود. انتشاراتی که در زمینه گردآوری و انتشار کتب تقویتی برای کنکور تجربه و سابقه کاری بالایی دارند، کتاب‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرده‌اند که دانش آموزان بدون نیاز به استاد یا راهنما بتوانند از کتاب استفاده نمایند. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت خرید کتاب کنکور بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد با توان مالی پایین هم می‌توانند از عهده خرید آن بر بیایند.

با مزیت‌های خرید کتب کمک درسی آشنا شوید!

شاید لازم باشد که بدانید خرید کتاب‌های تقویتی خوب برای تحصیل در سال کنکوری می‌تواند چه تأثیرات مثبت و مزایایی برای شما داشته باشد:

  • با خرید کتاب‌های تقویتی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که آمادگی درس خواندن دارید، تمرین و تکرار نمائید. در حالی که برای شرکت در کلاس‌های تقویتی می‌بایست در ساعاتی معین در مکانی مشخص حضور داشته باشید.
  • کتاب‌های کمکی مکمل کتب درسی شما بوده و کنار هم می‌توانند بر روی تقویت حافظه و اطلاعات شما تأثیر بگذارند.
  • کتاب‌هایی تقویتی اطلاعات ذهنی شما را دسته بندی کرده و مطالب را به صورت انسجام یافته و دقیق به شما می‌آموزد.
  • علی‌رغم اینکه قیمت خرید کتاب کمک درسی بسیار پایین است، اما شما می‌توانید پس از اتمام کنکور و دریافت نتیجه مطلوب کتاب‌های خود را به دانش آموزان هم رشته‌ای خود هدیه دهید تا کار خیری را هم انجام داده باشید.

با توجه به مزیت‌های فوق روشن است که شما با خرید کتاب کنکوری به هیچ وجه ضرر نخواهید کرد، پس برای موفقیت خود در کنکور قدمی مؤثر و مفید بردارید و از همین حالا برای خرید کتاب از یک انتشارات خیلی خوب اقدام کنید.

با خرید کتاب‌های خیلی سبز قطعاً موفق خواهید شد!

خیلی سبز نام یک انتشارات شناخته شده و موفق است که با تهیه و تنظیم کتاب‌های درسی از دوران تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کنکور توانسته است دانش آموزان بسیاری را به جایگاه یک دانشجوی موفق برساند. خیلی سبز کتاب‌های کنکوری را برای هر رشته و درسی به صورت جداگانه گردآوری کرده است و با ارائه سؤالات آزمون‌های سال قبل به محصلین کمک می‌کند تا بر تمامی جوانب آزمون کنکور تسلط یابند. مجموعه کتاب‌های این انتشارات وزین در میان دیگر رقبا طرفدار بیشتری دارد؛ چرا که نوع نگارش و گردآوری مطالب آن بسیار سلیس و روان بوده و کنکوری‌ها برای مطالعه و یادگیری با کتب خیلی سبز هیچ مشکلی نخواهند داشت. اگر تا به امروز هم از کتاب‌های انتشارات خیلی سبز بهره نبرده‌اید اشکالی ندارد، ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است. برای خرید کتاب‌های این انتشارات موفق یک بانک کتاب خوب را پیدا کنید.

کامل‌ترین بانک کتاب کنکوری کدام است؟

کتاب‌ها هم درست مانند پول و طلا ارزشمند هستند؛ چرا که اطلاعاتی گهربار به انسان می‌آموزند. به همین جهت کتاب هم مانند پول دارای بانک‌های مخصوص می‌باشند. فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش کتاب فعالیت می‌کنند در واقع بانک مخصوص کتاب هستند که هیچ مراجعه کننده‌ای را دست خالی باز نمی‌گردانند. امروزه بسیاری بانک کتاب‌ها به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند و از طریق وبسایت‌های پیشرفته کتاب را به دست دانش آموزان می‌رسانند.

یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های فروشگاهی مخصوص کتب کمک درسی "های بوک" نام دارد، این وبسایت به عنوان یک بانک کتاب تخصصی درسی می‌تواند مرجعی مناسب برای محصلین در سنین مختلف باشد. برای خرید کتاب‌های نشر الگو و دیگر انتشارات مورد نظر خود می‌توانید به سراغ "های بوک" بروید.

جانِ کلام

هدف مجموعه "های بوک" کمک به کیفیت مطالعه دانش آموزان و دانشجویان است و برای احقاق این امر مزیت‌های بسیاری را برای مشتریان خود قرار داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید کتاب کمک درسی از "های بوک" انتخاب کاملاً درستی است، زیرا در این وبسایت کتاب‌ها به صورت دقیق معرفی می‌شوند تا به اختیار خود بتوانید مناسب‌ترین آن را خریداری کنید.
  • ارائه تخفیفات ویژه بر روی قیمت اصلی کتاب از دیگر مزایای خرید از "های بوک" می‌باشد.
  • بسته بندی اصولی و ارسال سریع کتاب‌ها نیز امتیاز ویژه‌ی این مجموعه به شمار می‌رود.

پس برای دریافت رتبه بالا در آزمون سراسری خود همین حالا به وبسایت فروشگاهی "های بوک" مراجعه و خرید کنید تا در موعد آزمون آمادگی کافی را داشته و بدون استرس و اضطراب سؤالات را پاسخ دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top