تاریخ انتشار: شنبه 1400/03/08 - 08:08
کد خبر: 396542

ارز دیجیتال چیست؟

شاید شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید و یا مدت هاست در این حوزه در حال فعالیت هستید. در هر صورت شما نیاز به یک منبع مطمئن برای بررسی ارز دیجیتال دارید. اطلاع رسانی از اخبار رمز ارزها، تحلیل و توصیف هر یک از آنها از مواردی است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با گسترش تکنولوژی ارزهای دیجیتالی رفته رفته در حال گرفتن جایگاه پول های کاغذی هستند. استقبال جهان از  رمز  ارزها سبب شده تا این پول های دیجیتالی به سرعت در حال پیشرفت باشند.  شاید اگر در گذشته کسی از پول های دیجیتال صحبت می کرد مورد تمسخر دیگران قرار می گرفت . اما در سال 2021  ارز دیجیتال قسمتی از زندگی مردم شده است. ارز دیجیتال یا به عبارت دیگر کریپتو کارنسی، سیستمی الکترونیک برای جابجایی  و انتقال پول است.

 این ارزها در انواع مختلفی وجود دارند. مشهورترین و محبوب ترین رمز ارزها بیت کوین است. پس از آن تتر، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین در میان کاربران محبوب است. انواع دیگری از این ارزها نیز وجود دارد که می توانید با مراجعه به وب سایت های اطلاع رسانی ارزهای دیجیتال مانند آرن کریپتو در این زمینه اطلاعاتی به دست نمایید.  اما اینکه این شبکه  و این پول های دیجیتالی به چه صورت کار می کند ؟ با ما همراه  باشید تا اطلاعاتی در این حوزه کسب نمایید.

شبکه بلاک چین چیست؟

بیشتر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین از یک شبکه غیر متمرکز به نام بلاک چین محور استفاده می کنند. به عبارتی دیگر کلیه تراکنش های رمز ارز در شبکه ای به نام بلاک چین تبادل می شود. این شبکه دارای یک سیستم غیر متمرکز است. غیر متمرکز بودن آن به آن معناست که  این شبکه توسط هیچ شخص و یا گروه و سازمانی اداره نمی شود. بنابراین برای انجام تراکنش های مالی در این شبکه به افتتاح حساب بانکی و بانکداری نیازی ندارید.  کلیه تراکنش هایی که در این شبکه انجام می شود به صورت مستقیم است  و توسط خود کاربران  آن اداره می شود.

وب سایت آرن کریپتو مرجع تخصصی اخبار و اطلاع رسانی ارزهای دیجیتالی اطلاعاتی کامل در ارتباط با شبکه بلاک چین و نحوه فعالیت آن در اختیار شما قرار می دهد.

ارز دیجیتال چیست؟

شبکه بلاک چین

آشنایی با وب سایت آرن کریپتو، منبع تخصصی اخبار ارزهای دیجیتال

شاید شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید و یا مدت هاست در این حوزه در حال فعالیت هستید. در هر صورت شما نیاز به یک منبع مطمئن برای بررسی ارز دیجیتال دارید. اطلاع رسانی از اخبار رمز ارزها، تحلیل و توصیف هر یک از آنها از مواردی است  که برای موفقیت در این حوزه باید به آن توجه کنید. وب سایت آرن کریپتو می تواند در رسیدن به اهداف شما در ارتباط با ارزها یاریتان کند.  اخبار و اطلاعات این سایت کاملا بروز بوده و بر اساس تحلیل های بازار جهانی رمز ارزها راهنمایی های لازم را به کاربران ارائه می دهد.

علاوه بر این، با  این  وب سایت می توانید آموزشهای مختلفی از انواع  ارزها را فرا گیرید.  اطلاعاتی در زمینه نگهداری ارزها و کیف پول های ارز  نیز در این وب سایت قابل مشاهده است. اگر قصد خرید و فروش و یا به اصطلاح ترید  را دارید با  تحلیل بازار در این وب سایت و  همچنین  بررسی قیمت هر کدام از ارزها، می توانید اطلاعات مفیدی به دست آورید.

ارز دیجیتال چیست؟

تحلیل ارز دیجیتال با آرن کریپتو

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

همانطور که برای نگهداری پول های کاغذی خود نیازمند یک کیف پول هستید برای نگهداری ارز دیجیتال نیز نیاز به یک کیف پول دارید. انواع مختلفی از این کیف پول ها با قیمت و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود آنها را خریداری کرده و استفاده نمایید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برخی از کیف پول ها قابلیت پشتیبانی از برخی از ارزها را ندارند. بنابراین در هنگام خرید کیف پول حتما به اینکه آیا ارز شما را پشتیبانی می کند دقت نمایید.  این کیف پول ها به سه دسته تقسیم می شوند که در ذیل آن ها را مختصر بیان می کنیم.

 

  • کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری از بهترین نوع کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال است. این کیف ها در اندازه های کوچک مانند یک فلش مموری به آسانی بر روی سیستم شما قابل اجراست. انواع کیف پول های سخت افزاری از کلیه رمز ارزها پشتیبانی می کنند و از محبوب ترین کیف پول ها در میان کاربران هستند. کیف های سخت افزاری امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر کیف های دیجیتالی دارد. نمونه هایی از کیف پول های سخت افزاری با کیفیت کیف پول لجر، کول ولت و کیف پول های کمپانی ترزور است.

 

  • کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری

این نوع کیف پول ها معمولا بر روی گوشی و کامپیوتر کاربران  نصب و کاربرد دارد.  این کیف پول ها نسبت به مدل های سخت افزاری از امنیت پایین تری برخوردار هستند اما به عنوان یکی از کیف پول های ارز دیجیتال  ارزان در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.  در حقیقت استفاده از آن ها مقرون به صرفه است. کیف پول تراست یکی از کیف پول های نرم افزاری پر طرفدار است که بسیاری از تریدر ها و کاربران عمومی از آن استفاده می کنند.  انواع مختلف  کیف پول های نرم افزاری به همراه آموزش و نصب آن در وب سایت آرن کریپتو وجود دارد. با مراجعه به این وب سایت اطلاعاتی جامع در ارتباط با کیف پول های ارز دیجیتال نرم افزاری پیدا نمایید.

 

  • کیف پول  ارز کاغذی

کیف پول های کاغذی نوع دیگری از کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال است. این کیف پول ها به دلیل کاغذی بودن شباهت زیادی به پول های رایج دارد اما امنیت آن به شدت پایین است. این کیف پول را می توانید به آسانی به اشخاص دیگر بفروشید و یا خرج نمایید. استفاده از این کیف پول نسبت به مدل های نرم افزاری و سخت افزاری کمتر است.

ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال کاغذی

تحلیل انواع کیف پول ها با آرن کریپتو

همانطور که گفتیم برای نگهداری پول های دیجیتال باید از یک کیف پول استفاده نماییم.  برای اطلاع از نحوه عملکرد و  همچنین اطلاعات بیشتر در ارتباط با این کیف پول ها می توانید به وب سایت آرن کریپتو مراجعه نمایید. انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری در این سایت به صورت کامل شرح داده شده است. با توجه به ارز دیجیتال خود می توانید کیف پول آن را انتخاب نمایید. بیشتر انواع کیف پول ها از بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می کنند.   این وب سایت با تحلیل انواع کیف پول ها و روش فعالسازی و نصب هر کدام می تواند به شما در انتخاب بهترین کیف پول یاری نماید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top