تاریخ انتشار: شنبه 1400/03/08 - 14:31
کد خبر: 396604

سردار حاجی زاده و روایت از اعتراف جنجالی فرمانده سنتکام آمریکا

فرمانده کل سپاه مرحوم سردار حجازی را یک فرمانده خلاق و صاحب فکر خواند و گفت: سردار حجازی احترام درونی در همه ایجاد می‌کرد و براساس نفوذ قلبی و احترام درونی فرماندهی می‌کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، سرلشکر حسین سلامی روز شنبه در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت سردار حجازی که در میدان صبحگاه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: سردار حجازی یک فرمانده صاحب فکر و اندیشه و اهل تدبیر و با برنامه بود که با یک نظم فکری بسیار قوی عمل می‌کرد و به ارزش‌های اخلاقی بسیار پایبند بود.

سردار حاجی زاده و روایت از اعتراف جنجالی فرمانده سنتکام آمریکا

وی ادامه داد: علاوه بر این سردار حجازی یک فرمانده خلاق بود که رفتارش با همکاران و زیردستان اصلاً براساس سلسله مراتب نبود. او واقعاً یک احترام درونی در همه ایجاد می‌کرد و براساس نفوذ قلبی و احترام درونی فرماندهی می‌کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: سردار حجازی تجربیات بسیار بزرگی در میدان‌های جهاد در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود. شجاعت و آرامش از ویژگی‌های منحصر به فرد شهید حجازی بود که در صحنه‌های حساس و سخت نبرد آرامش خود را از دست نمی‌داد و این ویژگی باعث می‌شد در شرایط بحرانی هم آرامش خود را از دست ندهد.

وی درباره جایگزین ایشان برای فرماندهی، گفت: جریان فرماندهی در مجموعه سپاه همانند یک روح جاری است؛ یعنی همیشه جایگزین فرماندهان وجود دارد و فرماندهان تجربیات را از فرماندهان قبلی می‌گیرند و نگران جایگزینی نیستیم، اما شخصیت این فرماندهان خاص است و جای خالی ایشان موجب ناراحتی است.

همچنین در این مراسم سردار امیرعلی حاجی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه سردار حجازی از جوانی عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و ۴۰ سال تلاش و مجاهدت کرد، گفت: جوانان و همه ما باید این شهید را الگو قرار دهیم و شیوه زندگی را از شهدایی همچون سردار حجازی و حاج قاسم یاد بگیریم که عمرشان را در راه خدا گذاشتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ ۱۲ روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنگ ۱۲ روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه‌چیز است.  توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید، دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی‌ها چه گفت، آنها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری نظامی را از آنها گرفته است.

سردار حاجی زاده و روایت از اعتراف جنجالی فرمانده سنتکام آمریکا

روایت سردار حاجی زاده از اعتراف جنجالی فرمانده سنتکام آمریکا

سردار حاجی‌زاده گفت: این پیروزی‌ها و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها تنها مختص به سرزمین‌های اشغالی، لبنان، سوریه، ایران، عراق و یمن نیست و آنها باید جمع کنند و بروند.

وی با بیان اینکه با فروپاشی رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز فرو خواهد ریخت، گفت: ان‌شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش روست.

در مراسم اربعین شهادت سردار «سید محمد حجازی»، جایزه و نشان بین‌المللی انصارالمستضعفین که به حامیان مستضعفان اهدا می‌شود، از سوی سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به «سید علی حجازی» فرزند این شهید اهدا شد.

تاکنون این جایزه و نشان به شیخ «ابراهیم زکزاکی»، آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» و شهید «قاسم سلیمانی» اهدا شده است و ستاد این جایزه، امسال این نشان را به پاس تلاش‌های شهید حجازی به خانواده این شهید تقدیم کرد.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر پاسدار «سید محمد حجازی» صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر خانواده شهید حجازی، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین نیروی قدس سپاه، سردار «محمود تشکری» مسئول دبیرخانه اشراف ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین نماینده جنبش حماس در تهران، حضور داشتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top