تاریخ انتشار: شنبه 1400/03/08 - 18:02
کد خبر: 396639

یونیک آپ - UNIQOP؛ سوپرمارکت آنلاین منحصر به فرد ایرانی در لس آنجلس

اولین سوالی که از "حامد صفری" بنیان گذار فروشگاه اینترنتی یونیک آپ - UNIQOP پرسیده شد، ویژگی های منحصر به فرد این سوپرمارکت آنلاین بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کسب و کار های سهمی قابل توجه در بازار های جهانی را ازآن خود کردند، در این میان سوپرمارکت های آنلاین نیز با توجه به مزایای خاص خود نسبت به سوپرمارکت های سنتی، فعالیت خود را شروع کرده اند و عواملی همچون شیوع ویروس کرونا و صرفه اقتصادی سبب شد مقبولیت آن ها دوچندان گسترش پیدا کند.

گرایش مردم به این فروشگاه های آنلاین و به ویژه تقاضا برای سرویس های ارسال کالای سوپرمارکتی را با افزایش بی سابقه ای روبرو کرد و حتی باعث شد بازیگران اصلی این عرصه در جهان از جمله والمارت، آمازون و تارگت برای جوابگویی به مشتریان جدید به تکاپو بیفتند.

در همین راستا، یونیک آپ - UNIQOP فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانی در آمریکا با هدف تسهیل روش های خرید و ارائه قیمت مناسب و تنوع در کالا به مشتریان ایرانی مقیم آمریکا در سال ۱۳۹۹ توسط "حامد صفری" جوان فعال در حوزه استارت آپ ها و کارشناس نرم افزار، تاسیس شد، همان گونه که از هدف این فروشگاه پیداست شعار اصلی آن نیز، "نزدیکترین سوپرمارکت ایرانی در همه جای آمریکا" است.

اولین سوالی که از "حامد صفری" بنیان گذار فروشگاه اینترنتی یونیک آپ - UNIQOP پرسیده شد، ویژگی های منحصر  به فرد این سوپرمارکت آنلاین بود.

وی در پاسخ به این سوال گفت: شاید تصور کنید یک سوپرمارکت اینترنتی به ویژگی خاصی نیاز ندارد و تنها کافی است محصولات را ارائه و درب منزل تحویل دهد، اما این تصور چندان درست نیست، ما در یونیک آپ - UNIQOP علاوه بر امکاناتی که هر فروشگاه اینترنتی داشته باشد، مزایای دیگری نیز ایجاد کردیم.

خرید راحت، آسان و بدون دغدغه؛ یکی از مهترین ویژگی های این سوپرمارکت آنلاین، فراهم کردن امکان ارسال رایگان همه خرید ها به سراسر ایالات متحده می باشد، به زبانی ساده تر، این فروشگاه آنلاین این امکان را به شما می دهد که از هر جای آمریکا خرید مواد غذایی ایرانی خود را انجام دهید.

تحویل درب منزل؛ یکی از ویژگی های مهمی که سوپرمارکت های اینترنتی دارند، ویژگی تحویل درب منزل می باشد، آن در ایالتی که هر جایی محصولات غذایی ایرانی به چشم نمی خورد،شما می توانید خریدتان را بدون هزینه ی اضافی در هر نقطه ای از شهر که باشید، درب منزل تحویل بگیرید، البته این فروشگاه اینترنتی، در آینده ای نزدیک امکان ارسال محصولات با "درون یا پهپاد" را نیز به بخش لجستیک خود اضافه خواهد کرد و اینگونه مشتریان خیلی سریع تر به محصولی که خریداری کردند دست می کنند.

تخفیف های همیشگی؛ سوپرمارکت های آنلاین به خاطر گستردگی محصولات و دامنه ی وسیع مشتریانی که در تمام سطح شهر و ایالت دارند، همیشه با تخفیفات ویژه می توانند گوی سبقت را از سوپرمارکت های سنتی بگیرند و یک گام دیگر به جایگزینی سوپرمارکت های سنتی با سوپرمارکت های اینترنتی نزدیکتر شوند.

تنوع کالایی و دسترسی به تمام محصولات؛نبود کالای سوپری و مواد غذایی ایرانی در آمریکا یکی از دغدغه های ایرانیان مقیم آمریکاست، ما برای رفع این دغدغه تمام تلاش خود را کردیم، یونیک آپ - UNIQOP ابتدا فروش محصولات و کالای سوپری ایرانی را از لس آنجلس آغاز نمود و با توجه به قیمت بسیار مناسب و دسترسی آسان به مواد سوپری، مورد توجه مشتریان ایرانی که ساکن ایالت های مختلف آمریکا هستند، قرار گرفت، سپس با ارسال کالاها به سراسر کشور با شرایط مناسب و تحویل کالا به روش های خاص و در کمترین زمان ممکن، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

همیشه در دسترس؛ همانطور که میدانید هر کسب و کار اینترنتی برای موفقیت و گسترش بیشتر نیاز به اپلیکیشن دارد؛ خوشبختانه سوپرمارکت های اینترنتی نیز مثل اکثر استارت آپ های دیگر اپلیکیشن های مخصوص خودشان را دارند و این کار مشتری را بیش از پیش راحت تر می کند چرا که امروزه در دست هر فردی موبایل هست و فرد با داشتن اپلیکیشن سوپرمارکت، می تواند در هر جایی که هست، به راحتی خرید کرده و کالای خود را دریافت کند.

دریافت رسپی برای طبخ غذای ایرانی خوب؛ پلتفرم یونیک آپ - UNIQOP شامل دو سایت یونیک آپ فارسی و انگلیسی و دو بخش فروشگاه و دستورپخت غذاهای ایرانی است و مشتریان می توانند با دسترسی به سایت این فروشگاه آنلاین دستور تهیه انواع غذاهای ایرانی را به همراه فوت و فن های آشپز های اصیل ایرانی  به صورت رایگان تهیه کنند، همچنین آمریکایی هایی که به غذاها و ذائقه ایرانی علاقه دارند نه تنها امکان خرید محصولات سوپر مارکتی ایرانی را دارند، بلکه از طریق وب سایت یونیک آپ - UNIQOP می توانند به رسپی پخت چند نوع غذای ایرانی هم دسترسی داشته باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top