تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/03/18 - 11:16
کد خبر: 397784

دعوت هیئات دانشجویی کشور از مردم برای حضور در انتخابات

هیئات دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای از مردم کشورمان دعوت کردند تا ۲۸ خرداد با صفوف به هم فشرده خویش در پای صندوق‌های رأی بار دیگر بر پیمان خود با امامین انقلاب و شهدای صراط حق تاکید کرده و با انتخاب اصلح، زمینه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اجماع هیئات دانشجویی ایران اسلامی طی بیانیه‌ای از مردم کشورمان دعوت کرد تا ۲۸ خرداد با صفوف به هم فشرده خویش در پای صندوق‌های رأی بار دیگر بر پیمان خود با امامین انقلاب و شهدای صراط حق تاکید کرده و با انتخاب اصلح، زمینه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

عبور از دهه‌های پرتلاطم و پشت سر گذاشتن طوفان فتنه‌های فراوان، انقلاب اسلامی را که نهالی تازه روییده بر خاک گلگون کفنان ٥٧ بود به درختی مستحکم و نمادی شاخص در مردم سالاری دینی بدل نموده است؛ تا جایی که امروز در سایه ولایت و امامت و با تکیه بر حضور میدانی مردم، از چنان قدرت و استحکامی برخوردار گردیده که می تواند پشتیبان مظلومان جهان بوده و بدون هیچ واهمه‌ای به تقابل با دولت های استکباری قیام نماید.

دستیابی به چنین جایگاه بلامنازعی تنها با عینیت بخشی به دو بال اسلامیت و جمهوریت محقق می گردید. دو وجهی که امروز و در آستانه انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، با اقدام قانونی و منطقی شورای محترم نگهبان به عنوان نماد اسلامیت در مردم‌سالاری دینی و در جهت استحکام بخشی به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ظهور و بروز یافته است.

انقلاب اسلامی اکنون وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن‌سازی شده است؛ که برای تحقق راهبردها در ادامه راه، باز هم حمایت هوشمندانه مردمی در کنار آرمان‌های نظام اسلامی محوریت امور را شامل می‌شود.

بر این اساس اجماع هیئات دانشجویی دانشگاه های کشور از مردم فهیم و غیرتمند ایران اسلامی مخصوصا دانشگاهیان عزیز جهت حضوری خط شکنانه در انتخابات ٢٨ خرداد ماه دعوت مینماید تا با صفوف به هم فشرده خویش در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر بر پیمان خود با امامین انقلاب و شهدای صراط حق تاکید نموده و با انتخاب اصلح، زمینه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم نمایند.

والْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

اجماع هیئات دانشجویی ایران اسلامی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top