تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/19 - 08:57
کد خبر: 397939

تأیید کاخ سفید در مورد حضور نظامیان آمریکایی در یمن

به گزارش المیادین، کاخ سفید نامه ای را در خصوص فعالیت های نظامیان آمریکا در خارج از مرزهای این کشور برای رئیس کنگره ارسال کرد. بر اساس این گزارش، کاخ سفید بر گزارش های منتشر شده پیرامون حضور نظامیان آمریکایی در یمن صحنه گذاشته است اما مدعی شده است که این حضور با هدف مبارزه با گروه های تروریستی القاعده و داعش صورت می پذیرد. کاخ سفید همچنین اعلام کرده است که قصد دارد نیروهای آمریکایی را به شکلی حساب شده و برنامه ریزی شده و با هماهنگی با متحدان از افغانستان خارج کند. در نامه کاخ سفید آمده است: برنامه هایی برای حفظ امنیت دیپلمات های خود در افغانستان داریم. در سوریه نیز استراتژی ما مواجهه با تروریستها است. کاخ سفید در ادامه مدعی شده است: ما دستور توقف حمایت های آمریکا از عملیات نظامی ائتلاف سعودی در یمن را صادر کرده ایم. با این حال، نیروهای آمریکایی همچنان به نقش خود در ارائه مشاوره نظامی به فرماندهان ائتلاف سعودی و دادن آموزش های نظامی به نیروهای آن ادامه می دهد. در نامه مذکور همچنین ادعا شده است: تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در عربستان به ۲ هزار و ۷۴۲ نفر می رسد که هدف آنها حمایت از منافع آمریکا در منطقه در برابر اقدامات ایران و گروه های وابسته به آن است!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از دنیای اقتصاد، کاخ سفید نامه ای را در خصوص فعالیت های نظامیان آمریکا در خارج از مرزهای این کشور برای رئیس کنگره ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید بر گزارش های منتشر شده پیرامون حضور نظامیان آمریکایی در یمن صحنه گذاشته است اما مدعی شده است که این حضور با هدف مبارزه با گروه های تروریستی القاعده و داعش صورت می پذیرد.

کاخ سفید همچنین اعلام کرده است که قصد دارد نیروهای آمریکایی را به شکلی حساب شده و برنامه ریزی شده و با هماهنگی با متحدان از افغانستان خارج کند. در نامه کاخ سفید آمده است: برنامه هایی برای حفظ امنیت دیپلمات های خود در افغانستان داریم. در سوریه نیز استراتژی ما مواجهه با تروریستها است.

کاخ سفید در ادامه مدعی شده است: ما دستور توقف حمایت های آمریکا از عملیات نظامی ائتلاف سعودی در یمن را صادر کرده ایم. با این حال، نیروهای آمریکایی همچنان به نقش خود در ارائه مشاوره نظامی به فرماندهان ائتلاف سعودی و دادن آموزش های نظامی به نیروهای آن ادامه می دهد.

در نامه مذکور همچنین ادعا شده است: تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در عربستان به ۲ هزار و ۷۴۲ نفر می رسد که هدف آنها حمایت از منافع آمریکا در منطقه در برابر اقدامات ایران و گروه های وابسته به آن است!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top