تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/19 - 12:35
کد خبر: 397976

اظهارات برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری و واکنش وزارت بهداشت

وزارت بهداشت به ادعاهای برخی نامزدها در دومین برنامه مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وزارت بهداشت به ادعاهای برخی نامزدها در دومین برنامه مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

اظهارات برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری و واکنش وزارت بهداشت

وزارت بهداشت اعلام کرد: طرح تحول سلامت، توجه ویژه دولت به مهمترین موضوع مغفول در سال‌های قبل از آن بود و البته دستاوردهای آن متعلق به همه ملت است و همان زیرساخت های ایجاد شده خود را بسان سنگ بنا در توان مثال زدنی کشور در مقابله با کرونا و ارتقای صنعت واکسن در سخت ترین روزها و ماه‌های تحریم نشان داد.

پویش ره سلامت با شعار تداوم توسعه همگام با مهار کرونا در حالی رکورد بی‌نظیر توسعه زیرساختی در نظام سلامت را در ۱۴ ماه گذشته رقم زد که کشور دشوارترین روزهای بودجه‌ای را تجربه می‌کرد.

۱۴ ماه مجاهدت، تلاش‌ و ایثار در مسیر مقابله با کرونا، نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها، راه اندازی ۱۴۰ دستگاه سیتی اسکن پیشرفته، رشد ۵۰ درصدی تخت بستری ویژه(ICU)، رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان‌ها و بهره برداری از ۱۴۰۰ پروژه سلامت و بیش از ۱۴۰۰۰ تخت بستری به عنوان یک رکورد برای همیشه نظام سلامت ایران در همین بازه زمانی کوتاه را دیدگان منصف خواهند دید و به قضاوت خواهند نشست.

پیرامون ادعاهایی در مورد واردات واکسن و مشارکت بخش خصوصی هم در حالی که بیش از ۳۸ مجوز برای شرکت‌های بخش خصوصی صادر شده است و البته تاکنون به ثمر ننشسته، واقعیت‌های بازار جهانی واکسن نیز مشخص است؛ چنانکه برای آن ۳ماهی که نامزد محترم وعده دادند، هم ریل گذاری شده است، می‌دانند لذا روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند.

از ۱۸ میلیون دز واکسن در مردادماه گذشته صحبت می‌کنند در حالی که کشور سازنده مورد ادعا خود تا آبان ماه حتی ۱میلیون دز واکسن نداشته است، می‌گویند در حالی که نزدیکترین افراد و افکار به ایشان تا دیروز خرید واکسن را همگامی با توطئه جهانی علیه جمعیت مردمان اعلام می‌کردند، می‌دانند اما جور دیگر وانمود می‌کنند.

وزارت بهداشت اما حق خود در پاسخگویی به اظهارات اهانت گونه به مدافعان سلامت و پایمال کردن خون تک تک شهدای عزیز سلامت را برای خود محفوظ می‌داند و قطعا از کمیسیون انتخابات و نهادهای نظارتی و رسانه ملی موضوع ارائه وقت لازم برای پاسخگویی به موارد ناصواب و نشر اکاذیب در اظهارات برخی کاندیداها و دفاع از حرمت خون شهدای عزیز مدافع سلامت و پاسخ به این قدرناشناسی از زحمات، مجاهدت و ایثار ۱۴ ماهه مدافعان سلامت در سراسر کشور را در دستور کار خود دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top