تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/19 - 12:56
کد خبر: 397981

راهنمای خرید رابتیس در شهر مفتول

خریداران و مصرف کنندگان محصولات مفتولی، شهر مفتولی را یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش به شمار آورند و با خیالی سوده از این مجموعه محصولات ساختمانی و صنعتی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رابیتس نوعی سقف کاذب است که از ورق های گالوانیزه مشبک ساخته شده و در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول در بازار با نام راویز نیز شناخته می شود و از محصولات پر فروش در شهر مفتول به حساب می آید.  این ورق دارای ظاهری متفاوت با ورق ساده فلزی است و دارای چشمه هایی در اندازه های متفاوت است. تعداد ستون های رابیتس و اندازه ی چشمه های آن در قیمت رابیتس یا به اصطلاح قیمت راویز موثر است.

رابیتس با نام انگلیسی expanded metal، به واسطه ی مزایای فراوانی که دارد دارای کاربردهای گوناگونی است. به همین دلیل در دنیا با چشمه ها و ستون های متفاوتی تولید و عرضه می گردند. از اشکال چشمه های آن می توان به اشکال دایره ای، مربع و لوزی اشاره کرد که بیشتر مورد استفاده هستند. در ایران چشمه های رابیتس بیشتر در ظاهری شبیه به متوازی الاضلاع با دو زاویه حاده (تند) و دو زاویه منفرجه (باز) تولید می شود.

راهنمای خرید رابتیس در شهر مفتول

چشمه های کوچک و زیاد رابیتس به گونه ای است که اجازه ی جریان هوا، آب و نور را می دهد و همزمان یک مانع فیزیکی برای مواد بزرگ تر ایجاد می کند که این مزیت موجب استفاده در ساخت قفس نیز می شود. یکی دیگر از مزیت های آن، این است که راویز هیچگاه به طور کامل بریده نشده و دوباره متصل نمی گردد و این موجب می شود تا مقاومت خود را حفظ کند در نتیجه این شبکه ی فلزی دارای مقاومت و دوام بالایی است. راویز می تواند بیشتر از یک ورق فلزی ساده فشار تحمل کند زیرا به خوبی می تواند این فشار را در سراسر ورق پخش کند.

با توجه به مزایای این ورق مشبک استفاده از آن بسیار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است. این ورق مشبک بیشتر برای انجام گچ کاری سقف، سیمان کاری نما و همچنین نگه داری ملات به منظور سنگ کاری استفاده می شود. به دین صورت که ابتدا رابیتس توسط سیم رابیتس بندی به میلگرد متصل می گردد و عملیات گچ کاری بر روی آن انجام می شود. رابیتس سقف، به خصوص راویزکاری سقف آشپزخانه و پذیرایی به این صورت انجام می گیرد.

راهنمای خرید رابتیس در شهر مفتول

خرید رابیتس بر اساس نیاز شما و هدفتان از رابیتس کاری انجام می گیرد. با توجه به تنوع این محصول، برای خرید رابیتس باید به وزن و تعداد ستون آن توجه کرد و بر اساس موقعیتی که ما می خواهیم از آن استفاده کنیم وزن و تعداد ستون را تعیین کنیم.

قیمت رابیتس، همانطور که پیشتر گفته شد، بر اساس تعداد ستون و وزن تعیین می شود. هر چه تعداد ستون و یا وزن آن بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. برای خرید این محصول نیز علاوه بر قیمت آن، کاربرد آن نیز باید باید مورد توجه قرار گیرد تا با کمترین قیمت بتوان به بهترین کارآیی از این محصول دست یافت. برای مثال؛ معمولا برای نمای ساختمان از نوع 13ستونی سنگین‌تر استفاده می‌کنند چرا که باید وزن سنگ نما را تحمل کند. اما در سقف‌های کاذب وزن این محصول اهمیت چندانی ندارد و حتی کار را برای مجری سخت‌تر می‌کند بنابراین استفاده از راویز با وزن کم برای سقف کاذب مناسب تر است چه به لحاظ کارآیی و چه به لحاظ قیمت.

شما می توانید رابیس را از شهر مفتول که از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد از این سایت خریداری نمایید. شهر مفتول یک فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات مفتولی و برخی مصالح ساختمانی می باشدکه در سال 1398 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران به مدیریت آقای مجتبی شه دوست تاسیس و گسترش یافت. فروشگاه اینترنتی شهر مفتول با شروع فعالیت خود از سال 1398، تا به امروز به یکی از شرکت ها و مراکز فروش مطرح و شناخته شده در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی مانند واتراستاپ ، پشم شیشه ، الکترود جوشکاری ، اسپیسر و... شده است.

راهنمای خرید رابتیس در شهر مفتول

خریداران و مصرف کنندگان محصولات مفتولی، شهر مفتولی را یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش به شمار آورند و با خیالی سوده از این مجموعه محصولات ساختمانی و صنعتی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

شهر مفتول در تلاش است با فراهم کردن تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای نیرو های کار خود، محصولات در مدت زمان کمتری به دست مشتری برسد. در این راستا با توجه به تجربه، سابقه فروش و آمار های موجود، نسبت به تولید محصولات پر فروش تر در بازه های زمانی مشخص اقدام می نماید. این امر سبب شده از این رو برای خرید می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کنید. این سایت با فروش انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی می تواند شما را از مشاوره های رایگان قبل از خرید بهره مند سازد تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. برای خرید و ارتباط با کارشناسان فروش شهر مفتول می توانید با شماره 54473_021 تماس حاصل فرمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غربِ تهران
اسرائیل، پادشاه لخت بود!
نقض قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و تغییر قانون هدفمندی یارانه ها، در اصلاح نهایی جداول بودجه۱۴۰۳
ابهامات غرب بهانه‌ای برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور است/ هر اقدامی که مانع فعالیت هسته‌ای شود خلاف قانون اقدام راهبردی است
سرلشکر موسوی: «وعده صادق» آزادی فلسطین را تسریع خواهد کرد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top