تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/26 - 01:18
کد خبر: 398814

دعوت مجمع فارغ‌التحصیلان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای

اینک دشمنان بدطینت و بدخواه ملت ایران دندان طمع گشوده و خیره به صندوق‌های رأی ما و شما شده‌اند تا بلکه حضور کم‌فروغ ما را در آوردگاه سرنوشت‌ساز پیش رو مشاهده کرده و متعاقب آن به خیال خود به شادی از پای درآوردن ملت ایران، جشن و پای‌کوبی به راه اندازند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مجمع فارغ التحصیلان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر( مصیر) طی نامه‌ای از مردم برای حضور در پای صندوق های رای در روز 28 خرداد دعوت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دعوت‌نامه‌ای برای ملت ایران

ملت سرافراز ایران!

شما میراث دار سرزمینی کهنی با سابقه تمدنی چند هزارساله هستید که رویش‌های این تمدن ایرانی اسلامی در آسمان علم، فرهنگ و ادب جهان می‌درخشد و دستاوردهای فرهیختگان آن چشم حیرت بشریت را به خود خیره کرده است. هرچند آفتاب این تمدن با انحطاط دویست‌ساله پهلوی و قاجار، به غروب کردن گرائید، اما با انقلاب کبیر اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به میدان آمدن همه آحاد مردم از همه طبقات اقشار، بار دیگر ایران عزیزمان در مسیر بالیدن شتاب گرفت.

آنچه انقلاب را به پیروزی رساند، حضور مردم بود و آنچه تداوم حرکت ایران عزیزمان در راه پیشرفت و تعالی تضمین می‌کند، همراهی و حضور همه مردم از همه طبقات و اقشار است. انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای به رخ کشیدن قدرت مردم برای تغییر وضع موجود به سمت بهبود و حاکم شدن اراده ملت برای رفع نقایص است. در طول بیش از 4 دهه اخیر صندوق آرا مهم‌ترین و منطقی‌ترین ابزار به کرسی نشاندن اراده ملت بوده و هست و نباید گذاشت دلخوری‌های سیاسی و نارضایتی‌های اقتصادی ما را از اعمال حق اراده خود منصرف سازد.

اینک دشمنان بدطینت و بدخواه ملت ایران دندان طمع گشوده و خیره به صندوق‌های رأی ما و شما شده‌اند تا بلکه حضور کم‌فروغ ما را در آوردگاه سرنوشت‌ساز پیش رو مشاهده کرده و متعاقب آن به خیال خود به شادی از پای درآوردن ملت ایران، جشن و پای‌کوبی به راه اندازند.

امروز، چشم همت‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها، زین الدین ها، خرازی ها، فخری‌زاده‌ها و سلیمانی‌ها و هزاران هزار شهید گلگون‌کفنی که خون پاک خود را در راه اعتلای این مرزوبوم بر این خاک مقدس ریختند، به دستان من و شماست. مباد که دشمن‌شاد و در پیش چشم شهدایمان شرمنده شویم.

امید است همگی با درک نقش تاریخی خود صفحه‌ای زیبا در تاریخ ایران عزیزمان به تصویر کشیم که موجب افتخار هر ایرانی و سرخوردگی دشمنان میهن اسلامی‌مان باشد.

به امید آن که چالش‌های بزرگ امروز عبور کرده و فردای بهتری برای خود و فرزندانمان بسازیم، همه به پای صندوق‌های سرنوشت خواهیم آمد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top