تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/26 - 01:27
کد خبر: 398818

تیراندازی در کارخانه صنعتی در آمریکا؛ ۴ کشته و زخمی

پلیس منطقه گفت که مظنون چندی بعد در ۲۴ کیلومتری دورتر از این کارخانه در حالی رویت شد که قبل از رسیدن پلیس با تیراندازی به سمت خود خودکشی کرده بود. پلیس از ارائه جزئیات بیشتر از این حادثه مشکوک خودداری کرد و تنها افزود وضعیت منطقه آرام است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رسانه‌ها از تداوم تیراندازی در آمریکا و اینبار در یک کارخانه در «آلاباما» واقع در جنوب این کشور در اوائل صبح سه‌شنبه به وقت محلی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» در این حادثه که در یک کارخانه در منطقه «آلربت ویل» در آلاباما رخ داد ۲ کشته و دست‌کم ۲ مجروح برجای گذاشت. در این حادثه ضارب به سوی همکاران خود در کارخانه «میولر»  که شیرهای اطفای حریق اتش نشانی تولید می‌کند تیراندازی کرد و سپس با خودرو از محل حادثه گریخت.

پلیس منطقه گفت که مظنون چندی بعد در ۲۴ کیلومتری دورتر از این کارخانه در حالی رویت شد که قبل از رسیدن پلیس با تیراندازی به سمت خود خودکشی کرده بود. پلیس از ارائه جزئیات بیشتر از این حادثه مشکوک خودداری کرد و تنها افزود وضعیت منطقه آرام است.

 به گزارش رویترز، ۲ مجروح این حادثه به بیمارستان انتقال داده شده‌اند، اما اطاعاتی از وضعیت جسمانی آن‌ها در دست نیست. پلیس از انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه خبر داده است.

در حادثه مشابه دیگر  تیراندازی در شهر «شیکاگو» در آمریکا در اوایل صبح سه شنبه به وقت محلی چهار کشته و چهار مجروح برجای گذاشت. به گزارش  «آسوشیتدپرس» این حادثه به دنبال بحث و جدل در یک اقامتگاه در منطقه «ساوث ساید» در شیکاگو رخ داد. پلیس منطقه اعلام کرده که اطلاع چندانی از این حادثه ندارد و تاکنون شخصی را در این زمینه دستگیر نکرده است. پلیس  تنها اعلام کرده که وضعیت جسمی چهار مجروح این حادثه که سه مرد و یک زن هستند، نامعلوم است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top