تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/26 - 14:49
کد خبر: 398872

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

در واقع همانظور که به آن اشاره شد بهترین راه تشخیص این که کدام یک از موارد سالن عقدو باغ تالار برای برگزاری مراسم و جشنتان مناسب‌تر است بررسی دقیق و صحیح شرایط خود و همسرتان و به ویژه میهمانانتان است که در نهاست می‌تواند باعث شود تا انتخاب خوی را از بین این دو گزینه به خوبی برگزینید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر جزو آن دسته از تازه عروس و دامادهایی هستید که به تازگی به دنبال یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود می‌گردید باید بدانید که سالن عقد ها و باغ تالار ها تقریبا از محبوب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری جشن ومراسم در سال‌های اخیر به شمار می‌روند.

با توجه به همین موضوع شاید به طور دقیق ندانید که برای برگزاری مراسم عقد وعروسیتان سالن عقد مناسب‌تر بوده ویا یک باغ تالار امکانات بهتری را به شما ارائه می‌کند. به همین جهت در ادامه مقاله سعی داریم تا با بررسی خدمات و تشریفات هر دو مکان برگزاری مراسم عقد وعروسی یعنی سالن عقد ها و باغ تالار ها در شهر تهران شناخت بهتری را نسبت به این موضوع برای شما حاصل کنیم.

اصلی‌ترین ویژگی سالن عقد و باغ تالار

بسیاری از زوج‌های جوان بدون در نظر گرفتن شرایط، سلیقه‌ها و میهمانان دعوتی خود دست به انتخاب یکی از دو مورد سالن عقد ها و یا باغ تالار ها می‌زنند و در حین برگزای جشن عروسی و یا حتی بعد از آن تازه متوجه اشتباه خود در انتخاب یکی از موارد نام برده می‌شوند که به نوعی می‌توان گفت برای تشخیص اشتباه و تصمیم‌گیری مجدد دیر است.

در واقع باید گفت بیشتر این اشتباهات اکثرا از ندانستن ویژگی‌های اصلی در بین سالن عقدها و باغ تالارها ناشی می‌شود و در نهایت باعث می‌شود حتی با صرف هزینه‌های زیاد هم نتوان برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی به نتیجه دلخواه و قابل قبولی دست پیدا کرد.

اصلی‌ترین ویژگی یک سالن عقد را می‌توان امکان آن برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی با تعداد میهمانان کمتر از باغ تالار و تالارهای پذیرایی دانست که نکته خوب و مثبت این موضوع حفظ کیفیت و حتی گاها افزایش عملکرد و کیفیت خیلی مطلوبی برای جشن و مراسم خواهد بود.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

زیرا در سالن عقد ها به علت تعداد کم میهمانان پرسنل و کادر پذیرایی می‌توانند با تمرکز و سرعت عمل بهتر و بالاتری نسبت به یک باغ تالار و در فضای باز از میهمانان جشن عروسی و عقد شما پذیرایی کنند و در مجموع این نکته باعث افزایش بهره‌وری آن ها خواهد شد.

در مقابل هم باغ تالار به دلیل در اختیار داشتن فضای باز و بزرگی که برای مجموعه خود طراحی کرده‌اند می‌توانند زیبایی بسیار خاص و راحتی دوچندانی برای میهمانان شما داشته باشند که در نوع خود می‌تواند دلیل عمده انتخاب عروس و دامادهایی که آن را برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود برمی‌گزینند همین نکته دانست.

شناخت کاربرد هر کدام از مواردی که در بالا به آن ها پرداخته شد یعنی سالن عقد ها( محضر عقد ها و دفاتر ازدواج) و باغ تالار ها باعث می‌شود تا بتوانید با سنجش و بررسی شرایط خود برای برگزای عقدوعروسیتان دست به انتخابی درست و صحیح برای آن بزنید و در نهایت از انتخاب خود پس از برگزای مراسم و جشنتان پشیمان نشوید.

چرا سالن عقد می‌تواند برای مراسم عقد مناسب‌تر باشد؟

همانطور که گفته شد طبیعتا سالن عقد ها و دفاتر ازدواج در تهران به دلیل تعداد کمتری از میهمانانحاضر در جشن عقد می‌توانند با تمرکز و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به تالارها وباغ تالارها جشن شما را به خوبی برگزار کنند.

البته باید در نظر داشت که این موضوع در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که سالن عقد مورد نظر شما از کیفیت بالایی برخوردار بوده باشد و همچنین قبل از رزرو آنلاین و یا حضوری آن تمامی نکات سنجش کیفیت آن را به خوبی بررسی کرده باشید.

موضوع دیگری که می‌تواند یک سالن عقد را از باغ تالار تا حد زیادی متمایز کرده و در برگزاری مراسم عقد به ویژه به شما کمک کند تخصص سالن عقد ها در برگزاری این مراسم است. همانطور که از نام این مجموعه‌ها برمی‌آید آن ها باتمرکز بیشتر بر مراسم و برگزاری جشن عقد سعی کرده‌اند تا بهترین خدمات ممن را در این حیطه به عروس و دامادها و زوج‌های جوان ارائه کنند.

در همین راستا می توانید به سایت تالارکده (https://www.talarkadeh.com/) مرجع تالارهای پذراییی نیز مراجعه نمایید و سالن عقد یا باغ تالار مناسب و ایده آل خود را بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید. برخی از مجموعه های معرفی شده ار این سایت تخفیفات ویژه و مناسبی را ارائه می نمایند تا بتوانید با انتخاب یک مجموعه علاوه بر صروفه جویی در وقت در هزینه های برگزاری جشن عروسی خود نیز صرفه جویی نمایید.

دسته بندی مجموعه ها به نحوی است که شما می توانید بر اساس منطقه و محدوده دلخواه باغ یا تالار مورد نظر خود را انتخاب کنید . مثلا باغ تالارهای شهریار که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است بخشی از این دسته بندی است.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

برگزاری جشن عقد و عروسی در باغ تالار و فضای باز

باغ  تالارها نیز همانطور که نامشان گویای کاربرد آن ها نیز تا حدودی است می‌توان گفت به علت در اختیار داشتن عقد فضای باز و بزرگی که دارند در برگزای یک جشن عروسی خاص و ایده‌ال می‌توانند کمک بزرگی به عروس و دامادها در این موضوع بکنند.

علاوه بر این باید در نظر داشت که باغ تالارها می‌توانند تا تعداد بسیار زیادی از میهمان دعوتی به جشن شما را پذیرا باشند ومتناسب با فضای بازی که در اختیار دارند می‌توانند خدمات خیلی خوب و متنوعی را نیز در اختیارتان قرار بدهند.

این خدمات ها و تشریفات‌های خاص را می‌توان از مهم‌ترین دلایل تفاوت باغ تالارها با سالن عقد ها و دفاتر ازدواج در تهران دانست. از جمله مهم‌ترین این تشریفات ها می‌توان به برنامه‌های مختلفی برای سرگرمی میهمانان اشاره کرد که انواع آتش‌بازی‌ها و مراسم‌های خاص دسته جمعی را می‌توان از آن ها دانست.

نکاتی که هنگام رزرو یک مجموع باید در نظر گرفته باشید :

  • انتخاب مجموعه بر اساس ظرفیت و مهمانان شما
  • بررسی لوکیشن و موقعیت باغ و محضر عقد 
  • وجود پارکینگ اختصاصی برای رفاه مهمانان
  • در صورت پذیرایی و شام تست غذا قبل از قرارداد و مراسم
  • اکسسوری ها، ظروف و تجهیزات لازم جهت میزبانی و پذیرایی
  • بررسی سیستم گرمایشی و سرمایشی باغ یا محضر ازدواج انتخابی

سالن عقد یا باغ تالار، کدام مناسب‌تر است؟

در حقیقت نمی‌توان جواب قطعی به این موضوع داد زیرا باید در نظر داشته باشید که هر عروس و دامادی باید متناسب با شرایط، بودجه، تعداد میهمانان دعوتی به جشن و همچنین سلایقی که به همرا همسر خود دارد باید از بین این دو مورد دست به انتخاب بهترین گزینه مناسب برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود بزنند. سبک مهمان های شما با توجه به سن و سال می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.

برخی از عروس و دامادها به عت تعداد کمی از میهمانان که برای جشن عقدو عروسی خود در نظر دارند مراسم خود را در یک سالن عقد باکیفیت و مطلوب برگزار می‌کنند اما در مقابل هم تعداد دیگری از زوج‌های جوان به علل متفاوتی از قبیل زیبایی‌های یک باغ تالار و فضای باز، برگزای مراسم‌ها وبرنامه‌های مختلف سرگرمی برای میهمانان، تعداد زیاد میهمانان دعوتی به جشنشان و... تصمیم به برگزاری مراسم عروسی و عقد خود در یک باغ تالار می‌گیرند و سالن عقد و یا دفاتر ازدواج را مناسب خود نمی‌بینند.

در واقع همانظور که به آن اشاره شد بهترین راه تشخیص این که کدام یک از موارد سالن عقدو باغ تالار برای برگزاری مراسم و جشنتان مناسب‌تر است بررسی دقیق و صحیح شرایط خود و همسرتان و به ویژه میهمانانتان است که در نهاست می‌تواند باعث شود تا انتخاب خوی را از بین این دو گزینه به خوبی برگزینید.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

ویژگی های باغ عروسی نسبت به محضر و سالن عقد

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش خیلی زیاد سالن عقد ها، دفاتر ازدواج و باغ تالارها و عمارت های عروسی در سطح شهر تهران و حومه بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان به طور دقیق نمی‌دانند که کدام یک از آن ها برای برگزای جشنو مراسمشان بهترو گزینه مناسب‌تری به شما می‌رود و در نهایت بدون بررسی خوب و دقیق شرایط خود انتخاب اشتباهی را برمی‌گزینند.

در طی این مقاله سعی شد تا ویژگی‌های اصلی و تا حدودی جزییات خدماتی که سالن عقد ها، دفاتر ازدواج در تهران و باغ تالار ها ارائه می‌کنند تا حد امکان بررسی شود و عروس ودامادهای که هنوز انتخاب قطعی برای مکان برگزاری مراسم عقد و عروسیشان ندارند بتوانند در نهایت گزینه درستی را برای خود انتخاب کنند.

یکی از بهترین سایت هایی که می تواند به شما در یافتن یک مجموعه ایده آل و مناسب به شما کمک کند سایت تالارکده است . این سایت با معرفی برندهای مختلف تشریفات و خدمات مجالس در سطح شهر تهران انتخاب را برای جوانان ساده نموده است. ضمن آنکه طی ارتباطی که با بسیاری از مجموعه ها دارد تخفیفات ویژه و منحصر به فردی جهت زوج های جوان فراهم نموده است. استفاده از سایت تالارکده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top