تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/03/26 - 17:58
کد خبر: 398895

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس

فروشگاه های اینترنتی نیز انواع مختلفی دارند، که هر کدام در یک زمینه یا کسب و کار کاربرد دارند. برای مثال یک شخص نویسنده، برای فروش آثار و کتاب های خود به یک سایت فروشگاهی نیاز دارد که امکان فروش دانلودی و پستی را داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر شما نیز برای پیشرفت کسب و کار خود، نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارید، باید برای ساخت آن اقدام کنید. اما گاهی اوقات، افرادی هستند که توانایی پرداخت مبالغ آنچنانی را برای طراحی سایت ندارند. اینجا است که وردپرس مشکل آن ها را حل می کند. اما ممکن است که بپرسید، قیمت طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟ نگران نباشید، قیمت طراحی سایت با وردپرس، کمتر از قیمت طراحی سایت به صورت کدنویسی می باشد. به همین دلیل ممکن است که تصورات زیادی راجع به وردپرس به وجود بیاید. ممکن است که بپرسید، دلیل کم بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس به خاطر کم بودن کیفیت آن است. اما این تصور کاملا اشتباه است.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس

وب سایت وردپرس محبوب کاربران


خود وردپرس و هسته وردپرس، بسیار قدرتمند و پیشرفته است، این سیستم با کمک زبان برنامه نویسی php ساخته شده است.
در واقع، افرادی که وردپرس را به وجود آورده اند و اکنون مشغول مدیریت آن هستند، یک شرکت پیشرفته است که در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای می باشند.

سوالات و تصورات بسیاری به دلیل کم بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس برای مردم ایجاد می شود که همه آن ها قابل استناد نیستند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته است که در ابتدا، هدف ساخت آن برای ایجاد یک پایگاه ساخت وبلاگ بوده است. اما بعدها مشاهده کردند که سیستم وردپرس، فراتر از یک سیستم ساخت وبلاگ است. به همین منظور دست به ارتقاء و گسترش آن دادند، به وری که توانستند آن را جهانی کنند.اما دلیل کم بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس چیست؟ همانطور که می دانید، گذاشتن زمان برای انجام هر کاری هزینه بردار است، مخصوصا اینکه همراه استفاده از یک مهارت خاص باشد.

طراحی سایت نیز به این صورت است، که فرد برنامه نویس باید زمانی را ( متناسب با نوع پروژه است) برای ساخت و طراح سایت قرار دهد که ممکن است یک هفته یا یک سال باشد، اما این تنها کافی نیست. علاوه بر زمان، مهارت برنامه نویسی و کدنویسی وب نیز توسط برنامه نویس برای طراحی سایت استفاده می شود، که جزو مهارت های خاص است و شخص برنامه نویس برای یادگیری آن سال ها تلاش کرده است.

بنابراین پارامتر هایی وجود دارد که می تواند در قیمت گذاری پروژه طراحی سایت موثر باشند، مانند:

  • زمان انجام پروژه
  • نوع پروژه
  • زبان برنامه نویسی استفاده شده در پروژه
  • زبان کاربری پروژه ( فارسی یا انگلیسی و... )

نکات بالا در قیمت گذاری  طراحی سایت تاثیر گذار بودند. اما در ادامه به بررسی نکات و پارامتر هایی می پردازیم که در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار هستند. این بار، قبل از بررسی پارامتر های تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با وردپرس، نکاتی را جهت پذیرش آسان تر پایین بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس بیان می کنیم.

در طراحی سایت با وردپرس، به علت نبود فرایند کدنویسی، کار طراحی سایت بسیار آسان شده است. در واقع، بستر وردپرس را قبلا، برنامه نویسان مجرب این شرکت آماده کرده اند تا ما بتوانیم سایت های خود را بدون کدنویسی راه اندازی کنیم.

مهندس سازمند می گوید، البته این امکان وجود دارد که ما بتوانیم، قالب هایی را با وردپرس طراحی کنیم و در نهایت به این سیستم متصل کنیم. اما این کار ها هم، اغلب توسط برنامه نویسان انجام می شود و در اختیار افراد غیر برنامه نویس قرار می گیرند. برنامه نویسان، می توانند قالب های مختلفی را متناسب برای سایت های مختلف طراحی کنند و بسازند، سپس این قالب ها را با سیستم وردپرس سازگار کنند تا امکان نصب آن بر روی وردپرس باشد. این قالب ها نیز باید با زبان php نوشته شوند، چرا که باید با زبان استفاده شده در خود وردپرس نیز هماهنگ باشد. قالب های آماده طراحی شده توسط برنامه نویسان، قابل خریداری و نصب بر روی وردپرس است.

اکنون در ادامه چند نکته دیگر را یادآور می شویم که در قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار تاثیر گذار هستند. رایگان یا منبع باز بودن وردپرس یکی از دلایل قیمت طراحی سایت با آن است. خریداری قالب های آماده به جای کدنویسی آن، یکی دیگر از دلایل کم بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس است.

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با وردپرس:

  • خود وردپرس و رایگان بودن آن
  • طراحی بدون کدنویسی
  • وجود منابع فراوان آموزش طراحی سایت با وردپرس
  • نیاز به زمان کمتر برای طراحی سایت

تمامی نکات و توضیحات بالا، از عوامل و دلایل پایین بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس بودند. امیدوارم که اکنون به خوبی متوجه شده باشید. شما با یک جستجوی ساده در گوگل می بینید که شرکت ها و افراد متخصص بسیاری در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس فعالیت می کنند. یاشا سازمند متخصص دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی اینترنتی و سئو) می گوید اگر قصد انتخاب یک فرد متخصص برای انجام طراحی سایت خود را دارید بهتر است در این انتخاب دقت کافی داشته باید.

 

قیمت فروشگاه های اینترنتی با وردپرس

فروشگاه های اینترنتی نیز انواع مختلفی دارند، که هر کدام در یک زمینه یا کسب و کار کاربرد دارند. برای مثال یک شخص نویسنده، برای فروش آثار و کتاب های خود به یک سایت فروشگاهی نیاز دارد که امکان فروش دانلودی و پستی را داشته باشد.
همچنین، یک شخص مغازه دار، معمولا به یک سایت فروشگاهی نیاز دارد که محصولات خود را به صورت آنلاین و پستی به دست مشتریان خود برسانند. اما افرادی نیز وجود دارند، که در یک زمینه ای تدریس می کنند. آن ها قصد فروش دوره های آموزشی خود را دارند، بنابراین به یک سایت آموزشی و فروش فایل نیاز دارند که با کمک آن محصولات و دوره های خود را به فروش برسانند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس از نظر یاشا سازمند می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. مانند:

  • زمان ( قیمت و ارزش هر چیزی در هر زمانی متفاوت است )
  • مکان ( قیمت و ارزش هر چیزی در هر مکان و کشوری متفاوت است)
  • نوع ( قیمت طراحی سایت با وردپرس برای انواع گوناگون متفاوت است )
  • امکانات وب سایت
  • سئو سایت شامل استاندارد های اولیه 

این ها بخشی از نکاتی بودند که در زمینه قیمت گذاری طراحی سایت، می توانند تاثیر گذار باشند. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top